Mi Moneda ketting
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mi Moneda ketting
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe ze er uit zien als je ze om hebt. Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken (grootte etc. )
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ik ben trouwens heel benieuwd hoe ze er uit zien als je ze om hebt. Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken (grootte etc. )
Dan krijg je dit
Alleen zij heeft dus echte antieke munten, is geen Mi Moneda
Deze zijn geloof ik van Dji Dji
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Oh, ze zijn nog best groot! Ik dacht dat ze veel kleiner waren! Leuk!
Ja je kunt kiezen qua maat, een small, medium, of large. Ik heb gekozen voor een large, en wil graag nog een medium of small ernaast, even in het echt kijken wat het mooiste is.
Gast- Gast
Ellebel schreef:Ik heb een gouden lange ketting, medium gouden pendant-houder en een zilveren handje (ben even de naam kwijt van het handje) erin. Dit dus:
Ik zie nu dat er ook 3 mm kettingen te koop zijn, denk dat ik deze dan ook ga kopen. Wil er namelijk nog een grote munt bij hangen.
Ik heb precies dezelfde als jij, ook een gouden lange ketting, een gouden medium hanger en een zilveren munt met hand. Ik wil er nu nog een kleine zilveren hanger bij met een gouden munt met boeddha.
Gast- Gast
Ze zijn inderdaad leuk, alleen vind ik ze best wel duur. Misschien ooit als ik geen student meer ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Erg mooi, ik ga binnenkort eens bij mijn schoonvader kijken wat hij allemaal heeft liggen ( heeft een juwelierszaak).
Jen, jij woont toch in H. hé ? In een ander topic vertelde je dat je boven een juwelierszaak woonde volgens mij woon jij dus boven de zaak van mijn schoonvader.
Ja daar woon ik! Er zijn 3 juwelierszaken hier, een Gold4you, een Lucardi en een Goldpoint. Welke is het, als je dat tenminste hier neer wilt zetten? Ik woon vlakbij de Gold4you. Nouja vlakbij allemaal en niet letterlijk erboven, maar er tegenover. Gold4you is overdekt. Maar wat grappig zeg, dat jouw schoonvader in H een juwelierswinkel heeft.
Wat leuk. Goldpoint en Gold4you zijn beide van mijn schoonouders, te verslavende winkel haha we mogen altijd de sieraden kopen tegen inkoopprijs. Straks even bellen of hij ze al heeft en welke maten,vind ze echt héél leuk ik ga ook voor een maat L en dan een kleinere ernaast.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Erg mooi, ik ga binnenkort eens bij mijn schoonvader kijken wat hij allemaal heeft liggen ( heeft een juwelierszaak).
Jen, jij woont toch in H. hé ? In een ander topic vertelde je dat je boven een juwelierszaak woonde volgens mij woon jij dus boven de zaak van mijn schoonvader.
Ja daar woon ik! Er zijn 3 juwelierszaken hier, een Gold4you, een Lucardi en een Goldpoint. Welke is het, als je dat tenminste hier neer wilt zetten? Ik woon vlakbij de Gold4you. Nouja vlakbij allemaal en niet letterlijk erboven, maar er tegenover. Gold4you is overdekt. Maar wat grappig zeg, dat jouw schoonvader in H een juwelierswinkel heeft.
Wat leuk. Goldpoint en Gold4you zijn beide van mijn schoonouders, te verslavende winkel haha we mogen altijd de sieraden kopen tegen inkoopprijs. Straks even bellen of hij ze al heeft en welke maten,vind ze echt héél leuk ik ga ook voor een maat L en dan een kleinere ernaast.
Oh wat geinig zeg! Is jouw schoonvader dan die Indisch achtige getinte man? Hij lijkt me nog zo jong, zal wel niet? Echt relaxt dat je tegen inkoop mag kopen! Maar Mi Moneda hebben ze daar hoor, ben er vanmiddag nog geweest, heb daar mijn klavertje vier gekocht De 3mm kettingen van Mi Moneda hebben ze daar niet.
Gast- Gast
---
Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 31 jan 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Nee dat is hem niet, mijn schoonvader is ook niet echt blank, bijna kaal, midden 50, ik zal weleens een foto opzoeken, haal hem wel zo weer weg
Jammer dat hij de 3 mm keting niet heeft die wil ik eigenlijk wel, lijkt me ook mooier. Ik zal eens vragen of hij ze kan bestellen, vast wel. Leuk een klavertje vier, wanneer krijg je je ketting ?
Ah is dat je schoonvader! Nee die man ken ik niet Het lijkt mij wel dat hij ze kan bestellen ja, anders weet ik nog een online webshop voor je, maar dan betaal je natuurlijk wel meer.
Ik verwacht mijn ketting morgen, kan niet wachten haha
Gast- Gast
Ik snap dat je niet kan wachten, ze zijn echt te gek. Mijn schoonouders komen zaterdag en ik ga vragen of hij een aantal dingen wil meenemen, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ik snap dat je niet kan wachten, ze zijn echt te gek. Mijn schoonouders komen zaterdag en ik ga vragen of hij een aantal dingen wil meenemen, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Wat handig zeg, dat dat zo kan, kun je rustig op je gemakje kijken.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Ik snap dat je niet kan wachten, ze zijn echt te gek. Mijn schoonouders komen zaterdag en ik ga vragen of hij een aantal dingen wil meenemen, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Ja dat is inderdaad fijn. O ja veel plezier morgen met je ketting, begrijpelijk dat je niet kan wachten. Ben je morgen ook al jarig ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Jen_ schreef:Mama_van2 schreef:Ik snap dat je niet kan wachten, ze zijn echt te gek. Mijn schoonouders komen zaterdag en ik ga vragen of hij een aantal dingen wil meenemen, ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Ja dat is inderdaad fijn. O ja veel plezier morgen met je ketting, begrijpelijk dat je niet kan wachten. Ben je morgen ook al jarig ?
Dank je wel, lief Ik ben maandag echt jarig, word ik 29
Gast- Gast
Ik moet nog veeeel geduld hebben (heb ik niet!) de large rosé is nergens meer te krijgen. Heb naar Houten gebeld ook daar zijn ze niet. Heb 'm online besteld, maart wordt ie geleverd. Omdat er veel klachten waren over de rosé houder hebben ze 'm verbeterd. Zit ik dan met een muntje en een ketting haha.
Gast- Gast
Wauw, ik vind ze echt gaaf!! Jammer dat ze zo prijzig zijn, ik zag er een tussen zitten die perfect zou zijn voor mijn zusje...De munt met de tijger erop, en op de achterkant 'Luctor et emergo' (ik worstel en kom boven). Weliicht leuk voor haar 21e verjaardag in mei, haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Oohh wat jammer Jen! Haha zit je dan inderdaad.
Nou dat is wel een mooi cadeau, Leaf!
Ja zielig he Powerbabe Ik ga zometeen gewoon vast de zilveren kopen met een gaudi munt. Moet toch wel mijn mooie ketting kunnen dragen op mijn verjaardag?
Gast- Gast
Weet iemand toevallig waar je een goede knock-off kunt kopen?
*arm studentje..zou willen dat ik de originele kon kopen*
*arm studentje..zou willen dat ik de originele kon kopen*
elsjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mi moneda ketting
» Ketting voor Mi Moneda
» Mi Moneda ketting met munt
» Mi moneda munten