Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats vraag

3 plaatsers

Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Marktplaats vraag

Bericht  Chocoholic ma 3 sep 2012 - 22:20

Ik krijg verschillende reacties van mensen die geinteresseerd zijn in mijn advertenties. Bij de meeste geef ik al een richtprijs aan en ik heb nu ook een reactie gekregen van iemand die het graag wil overkopen. Het probleem is nu dat er geen gegevens van haar meegestuurd zijn (zoals tel nr), ik heb alleen haar gebruikersnaam. En als ik dan vanuit mijn Hotmail 'beantwoorden' doe, komt dat mailtje niet aan. (Heb ik gemerkt bij iemand anders waarbij het mailtje niet aankwam, maar waarvan ik gelukkig wel het telefoon nummer heb gekregen) Hoe kan ik ze nou bereiken? Neutral Ik heb Marktplaats al gemaild, maar kreeg net een email met dat je op de gebruikersnaam kan klikken als ze geboden hebben, maar in mijn geval hebben ze niks geboden maar nemen ze rechtstreekt contact met me op. En helaas kun je niet op gebruiker zoeken op de Marktplaats website..
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Tania ma 3 sep 2012 - 22:23

Ik klik wel altijd op beantwoorden en dan komen de mailtjes gewoon aan. Ik zou het gewoon proberen misschien dat het bij die andere persoon bij de spam terecht kwam.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 22:23

Ben je heel zeker dat de mail dan niet aan komt? Ik heb er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Marktplaats zend toch automatisch het gecodeerde emailadres mee waarmee je weer in contact kunt treden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Rush ma 3 sep 2012 - 22:25

Toen het net overgezet was, waren er even problemen enkele weken terug. Dat moet nu gewoon weer goed zijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Chocoholic ma 3 sep 2012 - 22:31

De jongen waaraan ik 1 van mijn boeken heb verkocht zei dat hij geen email van mij had ontvangen (toen ik dus 'beantwoorden' deed via mijn Hotmail), maar misschien ligt dit inderdaad wel aan zijn spamfilter oid. Al heb ik wel vaker via Hotmail beantwoorden gedaan naar andere geinteresseerden, en daar heb ik ook niks meer van gehoord, en dat vind ik zo raar.. confused Maar heb nu wederom antwoord terug van Marktplaats (kan gelukkig ook snel!) en die zei dat het misschien ligt aan mijn browser, ik gebruik namelijk Safari. Dus heb net via Google Chrome een email gestuurd naar de gebruiker, hopelijk ontvangt ze 'm!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Chocoholic ma 3 sep 2012 - 22:47

Ik heb net vanuit mijn andere emailadres naar mijzelf proberen te mailen, en dan komt het mailtje via 'beantwoorden' wel gewoon aan, dus 't kan niet aan mij liggen. Waarschijnlijk is het gewoon dat die ene jongen het mailtje in de spam heeft ontvangen en dat de rest niet meer terugreageert dan, ook al zou je dat wel verwachten. :nopompom:
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag Empty Re: Marktplaats vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum