Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  MADDIE zo 22 jan 2012 - 3:14

Hallo allemaal,

Ik ben bezig om wat meubels en apparaten op marktplaats te zetten, omdat wij gaan samenwonen. Mijn vriend zegt dat je beter het bieden niet kan doen omdat dat niet echt prettig werkt. Wat zijn jullie ervaringen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Herfstblaadjes zo 22 jan 2012 - 3:17

Mijn ervaring is dat de meeste bieders niets meer van zich laten horen, dus ik zou zeggen, niet laten bieden en zelf een prijs bepalen die je ervoor wilt hebben.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  ekiaam87 zo 22 jan 2012 - 4:08

Ik heb hem op t.e.a.b. staan en mensen kunnen dan vrij bieden, vind ik wel fijn werken
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Blond zo 22 jan 2012 - 4:25

Ik zet er een prijs bij die ik er graag voor wil hebben, en ik laat ze meestal bieden vanaf een iets lagere prijs dan ik in gedachten heb. Als ik ergens bijvoorbeeld 25 euro voor wil, dan laat ik bieden vanaf 20 euro. Houdt er inderdaad rekening mee dat 50% van de bieders niets van zich laat horen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 7:17

Ik zet altijd het bieden uit. De mensen die dan echt interesse hebben bellen of e-mailen. Werkt voor mij altijd prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 1:59

Ik vind juist het bieden wel één van de charmes van kopen en verkopen via Marktplaats. Ik ben dan ook niet iemand die biedt en vervolgens niks meer van zich laat horen. Helaas heb ik dat andersom wel eens ervaren, maar niet in die mate dat ik niet meer wil dat mensen bieden. Ik kies dus wel altijd voor bieden als ik een advertentie plaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Melis_je di 24 jan 2012 - 2:58

Als het product weinig op Marktplaats staat, bijvoorbeeld de titel van een cd, kan je wel laten bieden. Mensen die de cd zoeken, vinden hem dan. Maar er staan zoveel bijzettafels op Marktplaats, dat die van jou wel heel mooi moet zijn willen er twee mensen gaan bieden. Je komt met een vaste prijs hoger in de zoekresultaten dan met 'bieden' of 't.e.a.b.'. Dus ik zet bij algemene producten er een vaste prijs bij en 'biedingen toegestaan'.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats vraag over advertentie plaatsen Empty Re: Marktplaats vraag over advertentie plaatsen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum