Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hi toestel lease

+6
Lenster
Pompoen
patjuhhh
Winegum
Beachgirl
Kalamina
10 plaatsers

Ga naar beneden

hi toestel lease Empty hi toestel lease

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 5:20

Wie heeft dit en hoe bevalt het?

Ik mag een nieuw toestel uitzoeken + abonnement.

Als ik de iphone 4s 16GB neem ben ik de eerste 6 maanden 24,50 kwijt en naar die 6 maanden 64,50 met de beste internet, voldoende belminuten, onbeperkt smsen, gratis bellen naar hi nummer.

Maar ik twijfel omdat ik niet weet of het zijn prijs waard is wat ik per maand betaal eb ik niet veels te veel betaal en ik vraag me af of dat toestel lease wel wat is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Kalamina za 14 jul 2012 - 6:14

Ik heb ook een lease iPhone van Hi, maar dan de iPhone4 8 GB. Ik betaal de eerste 6 maanden 14,95 (maar er was deze maand maar 9,94 afgeschreven, blijkbaar betaal ik alleen wat ik verbruik?) en daarna 1,5 jaar 45,00 euro per maand. Ik kan ook onbeperkt smsen, maar heb niet zoveel belminuten, namelijk 150, maar ik bel niet zo veel, voor mij is het dus perfect! Voor mijn blackberry betaalde ik elke maand 50 euro en dan ging smsen van mijn belminuten af. En dan heb ik nog 200 euro voor dat rotding bij moeten betalen ook. Voor mij is deze deal dus voordelig, en als ik het zo vergelijk met jouw deal, is jouw deal dus ook niet zo slecht (en als je veel meer belminuten hebt dan ik, vind ik het sowieso voordelig). Verder heb ik ook niet heel veel verstand van abonnementen hoor, dus misschien kraam ik wel onzin uit.

Kalamina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 6:16

Ik heb niet zoveel vertrouwen in dat hele lease gebeuren. Ook omdat het nu zo onduidelijk is wat je aan het einde nog precies moet bijbetalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Beachgirl za 14 jul 2012 - 6:38

Megara schreef:Ik heb niet zoveel vertrouwen in dat hele lease gebeuren. Ook omdat het nu zo onduidelijk is wat je aan het einde nog precies moet bijbetalen.



Ik vind het helemaal niks.

Als ik nu wil verlengen en ongeveer hetzelfde abbo wil als dat ik nu heb dan ben ik per maand 20 euro duurder uit en moet ik ook nog eens 150 euro ophoesten voor het toestel Mad
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Winegum za 14 jul 2012 - 7:52

Ik zie er ook niks in. Ik heb zelf al jaren HI maar zou niet mee gaan met toestellease.
Je kunt nu helemaal geen normaal toestel erbij 'krijgen' zonder dat je het least toch? Dat zou voor mij een reden zijn om of sim only te nemen, of toch over te stappen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Kalamina za 14 jul 2012 - 9:05

Megara schreef:Ik heb niet zoveel vertrouwen in dat hele lease gebeuren. Ook omdat het nu zo onduidelijk is wat je aan het einde nog precies moet bijbetalen.

Ik hoef alleen bij te betalen aan het einde van de 2 jaar als ik het toestel wil houden. Dit wil ik niet (ik wil dan een nieuwere versie van de iPhone, aangezien binnenkort de 5 al uitkomt en ik de 4 nu heb, over 2 jaar is er zelfs misschien nog wel een nog nieuwere) dus ik hoef ook niets te betalen.

Kalamina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 9:10

Kalamina schreef:
Megara schreef:Ik heb niet zoveel vertrouwen in dat hele lease gebeuren. Ook omdat het nu zo onduidelijk is wat je aan het einde nog precies moet bijbetalen.

Ik hoef alleen bij te betalen aan het einde van de 2 jaar als ik het toestel wil houden. Dit wil ik niet (ik wil dan een nieuwere versie van de iPhone, aangezien binnenkort de 5 al uitkomt en ik de 4 nu heb, over 2 jaar is er zelfs misschien nog wel een nog nieuwere) dus ik hoef ook niets te betalen.

En wat nu als je toestel na die twee jaar dusdanig beschadigd is dat het volgens de richtlijnen van Hi niet meer binnen het 'lease' pakket past? Ik heb zo'n vermoeden dat er genoeg voorwaarden aan zitten die uiteindelijk vast niet in voordeel van de consument zijn. Er moet immers winst gemaakt worden. En ondertussen betaal je uiteraard wel voor je toestel. Dat blijft gewoon bij je abonnement in zitten, ook al zegt men van niet. Dat je je telefoon na twee jaar niet wil houden spreekt voor zich. Met de ontwikkeling van de huidige markt wil niemand dat. Daar zijn ze vast op voorbereid bij Hi. Ik ben dus zeer nieuwsgierig naar de voorwaarden voor het inleveren van gebruikte toestellen en welk bedrag daar nog bij komt kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  patjuhhh za 14 jul 2012 - 9:14

Ik heb jaaaaren Hi gehad en altijd heel tevreden erover geweest, maar sinds ze die toestellease hebben, ben ik overgestapt naar kpn toen ik mijn abbonement kon verlengen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Pompoen za 14 jul 2012 - 9:31

Ik vnd toestellease echt een absurd iets,de service is volgens mij gewoon hetzelfde als normaal want er zit twee jaar garantie op een toestel. Ik heb net zitten rekenen en je bent echt veel meer kwijt totaal. Ik heb bij telfort gekeken omdat ik daar zelf bij zit en als ik een iphone 4 8gb zelf koop en een simonly bonnement neem ben ik 134 euro goedkoper uit én dan is het toestel van mij dus kan ik het na afloop verkopen, houden of whatever.wil je het bij toestellease houden moet je nóg meer gaan betalen.

Nee aan mijn hoela, ik koop anders voortaan zelf wel een toestel!

Maar ik hoef gelukkig nog niet, over 2 maanden kan ik gaan verlengen en mijn toestel heeft het nu echt begeven en daar is zo veel bij mis gegaan dat ik eindelijk een nieuwe krijg. Wat voor toestel het word weet ik nog niet, maar waarschijnlijk een iphone of vergelijkbaar dus dan ben ik nog wel even zoet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Lenster za 14 jul 2012 - 9:58

En wat ik me afvraag is, dat als je hem kapot laat vallen hoe moet dat dan? Is die gewoon verzekerd of heb je dan gewoon vette pech?
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Pompoen zo 15 jul 2012 - 8:15

Als ie kapot gaat door iets wat je zelf doet, moet je dokken. Als het toestel aan het einde van de leaseperiode niet aan de eisen voldoet moet je een boete betalen. Je knt wel en extra verzekeringachtig iets nemen, betaal je nog meer per maand. Bij Telfort is dit.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Lenster zo 15 jul 2012 - 21:18

ja zoiets dacht ik al.
Zou het dus zelf nooit doen!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 22:40

zijn er inmiddels meer mensen die toch bij hi zijn gebleven en lease hebben gedaan of toch zijn overgestapt?

ik mag maandag verlengen bij HI en ben vandaag even bij de phonehouse geweest en wou ook echt geen lease maar zoals hij het uitlegde ben ik toch wel weer aan het twijfelen gegaan...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  TukTuk vr 24 aug 2012 - 22:43

duckie schreef:zijn er inmiddels meer mensen die toch bij hi zijn gebleven en lease hebben gedaan of toch zijn overgestapt?

ik mag maandag verlengen bij HI en ben vandaag even bij de phonehouse geweest en wou ook echt geen lease maar zoals hij het uitlegde ben ik toch wel weer aan het twijfelen gegaan...

Wat zijn dan de zogenaamde voordelen?
Want je betaald net zo veel voor je abonnementskosten als je anders ook zou doen, en dan moet je na 2 jaar ook nog eens bijbetalen om je toestel te houden, terwijl je bij een ander provider na 2 jaar je toestel gewoon gratis hebt, en je ook kan verlengen met een nieuw toestel..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:47

Ik ben over gestapt naar Vodafone. Ik had uitgerekend dat het daar goedkoper was plus dat het toestel dan gewoon van mij is. Ik vind het echt geldklopperij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  marjoleinnn vr 24 aug 2012 - 23:09

Ik heb nu ook al jaren Hi. Maar ik heb gekeken naar wat ik nu met die toestel lease kwijt zou zijn voor een abonnement en dat komt toch een stuk duurder uit. Dus op het moment dat ik mag gaan verlengen, en dus over moet naar de toestel lease dan ga ik ook over op een andere provider. Of ik koop zelf een telefoon en dan een sim only abonnement erbij.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 23:15

AngelNyn schreef:
duckie schreef:zijn er inmiddels meer mensen die toch bij hi zijn gebleven en lease hebben gedaan of toch zijn overgestapt?

ik mag maandag verlengen bij HI en ben vandaag even bij de phonehouse geweest en wou ook echt geen lease maar zoals hij het uitlegde ben ik toch wel weer aan het twijfelen gegaan...

Wat zijn dan de zogenaamde voordelen?
Want je betaald net zo veel voor je abonnementskosten als je anders ook zou doen, en dan moet je na 2 jaar ook nog eens bijbetalen om je toestel te houden, terwijl je bij een ander provider na 2 jaar je toestel gewoon gratis hebt, en je ook kan verlengen met een nieuw toestel..



eeuh ik zou per maand net zo duur uit zijn als dat ik over zou stappen naar vodafone of tmobile afhankelijk van het toestel, want de abbo kosten zijn goedkoper. en over hi qua bereik heb ik eigenlijk geen klachten dat is verder helemaal goed enzo... manlief zit bij vodafone en dat is toch niet overal even fijn. verder wat dingen qua kosten zouden dan ook wat beter zijn enzo... maar ik twijfel nog steeds wel... oooh zo lastig hahaha

en misschien wil ik evt wel over naar sim only maar das ook niet echt veel goedkoper dacht ik?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Roodtomaatje za 25 aug 2012 - 0:11

Kalamina schreef:Ik heb ook een lease iPhone van Hi, maar dan de iPhone4 8 GB. Ik betaal de eerste 6 maanden 14,95 (maar er was deze maand maar 9,94 afgeschreven, blijkbaar betaal ik alleen wat ik verbruik?) en daarna 1,5 jaar 45,00 euro per maand. Ik kan ook onbeperkt smsen, maar heb niet zoveel belminuten, namelijk 150, maar ik bel niet zo veel, voor mij is het dus perfect!
Ik ben overgestapt naar KPN, vanwege de toestellease. Was al jaren klant bij HI...
Zoals ik het nu zie betalen wij allebei even veel voor dezelfde telefoon, alleen heb ik meer belminuten, is mijn iPhone van mezelf en heb ik zelfs nog een verzekering!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  duckie za 25 aug 2012 - 0:16

zie ik het goed dat kpn nu ook toestellease heeft?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Roodtomaatje za 25 aug 2012 - 0:52

duckie schreef:zie ik het goed dat kpn nu ook toestellease heeft?
Oh dat weet ik niet... Ik heb in mei verlengd en toen was het nog niet!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 2:04

Mijn vriend gaat ook overstappen.

De abbonnementskosten zijn idd precies hetzelfde alleen is je toestel na 2 jaar niet van jou maar moet je die nog kopen.

Ik heb vaak een 2 jarig abbonnement en verkoop mijn telefoon na die tijd nog voor 70/80 euro hoor. (Ben er altijd voorzichtig mee).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  TukTuk za 25 aug 2012 - 2:10

duckie schreef:
AngelNyn schreef:
duckie schreef:zijn er inmiddels meer mensen die toch bij hi zijn gebleven en lease hebben gedaan of toch zijn overgestapt?

ik mag maandag verlengen bij HI en ben vandaag even bij de phonehouse geweest en wou ook echt geen lease maar zoals hij het uitlegde ben ik toch wel weer aan het twijfelen gegaan...

Wat zijn dan de zogenaamde voordelen?
Want je betaald net zo veel voor je abonnementskosten als je anders ook zou doen, en dan moet je na 2 jaar ook nog eens bijbetalen om je toestel te houden, terwijl je bij een ander provider na 2 jaar je toestel gewoon gratis hebt, en je ook kan verlengen met een nieuw toestel..



eeuh ik zou per maand net zo duur uit zijn als dat ik over zou stappen naar vodafone of tmobile afhankelijk van het toestel, want de abbo kosten zijn goedkoper. en over hi qua bereik heb ik eigenlijk geen klachten dat is verder helemaal goed enzo... manlief zit bij vodafone en dat is toch niet overal even fijn. verder wat dingen qua kosten zouden dan ook wat beter zijn enzo... maar ik twijfel nog steeds wel... oooh zo lastig hahaha

en misschien wil ik evt wel over naar sim only maar das ook niet echt veel goedkoper dacht ik?

Dat ligt er aan waar je zit. KPN etc zijn niet zo heel goedkoop, maar bijv Ben, Simyo etc zijn wel goedkoop. Ik betaal bij Ben voor 250 minuten/smsjes 6,99, en voor internet 10 euro.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hi toestel lease Empty Re: hi toestel lease

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum