Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+85
Océane
Tania
Mute_
Pien
Schism
Caroow
Flip Fluitketel
liesje
Vancity_girl
Monnie
Tiara
Aagje!
Mama_1987
Blue flower
strawberry
Bluestar
Nijntje
Mida4you
chipa
Funk
mauwmauw
_Mashimaro_
Bimbam
-Ieniemienie-
LWB
studiebol
Happydobby
Travelgurly
Nana
Coccinelle
Roza
TukTuk
Novalee
Liadan
Fiwen
Mamsie
Emmayes
M@niek
Flower_L
Filoria
Steep
koNijntje
smooch
vlinder-19
Bruintje Beer
LDJ
Parisienne
CCC
Muppetje
Puggle
Tazz
_Lana_
kwak
Alex
_Jet
Lejow
red rose
Laced
Slakje
Annie24
blondje1313
SarahKey
moepie
Aimee
Diese
PapillonRose
Viva
nillis
Susan
Printje
Linda
Star007
holaagirl
Didi
Paper Crown
JD
PiP
maiadebij
Floor
Highway
Parel
*Lookie*
Sanne
Limburg85
Papillio
89 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Ik zou alleen maar even wandelen op 't centrum
De nieuwe collectie van Noppies is echt leuk!
De nieuwe collectie van Noppies is echt leuk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Smooch,
Ik durf ze bijna niet eens te plaatsen haha, en eigenlijk mocht het pas vd kinderbijslag, maar ze hadden nog maar 2 paar staan! En ze kreeg ze sowieso al, dus dan maar nu .. Het zijn overigens wel haar winterlaarzen, ze hebben een flexibele zool, ik gooi ze overal onder en ze kan er in groeien en mee leren lopen. Velen zullen het verschrikkelijk vinden (op Smooch na, want die heeft ze ook geloof ik), maar ik hou er toch van!
Ik durf ze bijna niet eens te plaatsen haha, en eigenlijk mocht het pas vd kinderbijslag, maar ze hadden nog maar 2 paar staan! En ze kreeg ze sowieso al, dus dan maar nu .. Het zijn overigens wel haar winterlaarzen, ze hebben een flexibele zool, ik gooi ze overal onder en ze kan er in groeien en mee leren lopen. Velen zullen het verschrikkelijk vinden (op Smooch na, want die heeft ze ook geloof ik), maar ik hou er toch van!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Oeh Parel, die zijn leuk! Ik zie het helemaal voor me met een leuke skinnyjeans. Wat kosten Uggs nou voor zo'n kleintje?
Smooch, leuke kleren hoor. Ik vind Noppies ook zo'n leuk merk. Heb een tijdje terug nog een hele hoop in de sale gekocht.
Vandaag een jurkje gekocht met legging eronder bij de Zeeman. En nog een twee broekjes en een vestje. Ik wilde wat goedkopere kleding voor H. voor op het kinderdagverblijf. Ik heb daar altijd reservekleding liggen wat ze vrij weinig draagt (alleen als de luier het niet gehouden heeft dus). Dan vind ik het zonde dat er duurdere Noppieskleertjes liggen.
Sorry, krijg de foto niet kleiner.
Smooch, leuke kleren hoor. Ik vind Noppies ook zo'n leuk merk. Heb een tijdje terug nog een hele hoop in de sale gekocht.
Vandaag een jurkje gekocht met legging eronder bij de Zeeman. En nog een twee broekjes en een vestje. Ik wilde wat goedkopere kleding voor H. voor op het kinderdagverblijf. Ik heb daar altijd reservekleding liggen wat ze vrij weinig draagt (alleen als de luier het niet gehouden heeft dus). Dan vind ik het zonde dat er duurdere Noppieskleertjes liggen.
Sorry, krijg de foto niet kleiner.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Klopt hoor Sanne, die kleding wordt nauwelijks gedragen, en dan is het ook zonde.
Ik had meestal ook een Zeemansetje liggen idd. Sowieso krijgt ze nieuwe kleren niet aan naar de creche, daar zit ze altijd helemaal onder het zand, de liga en het brood haha (en dan zit zij nog bij mij op de groep, moet je nagaan!).
Deze waren 60 euro, gaan ook met klitteband dicht aan de zijkant. Je had ook een model wat met elastiek sloot aan de achterkant, die waren 70. Ga je dan naar de echte uggs met dikke zool, dan zit je op zo`n 110 euro geloof ik!
Ik had meestal ook een Zeemansetje liggen idd. Sowieso krijgt ze nieuwe kleren niet aan naar de creche, daar zit ze altijd helemaal onder het zand, de liga en het brood haha (en dan zit zij nog bij mij op de groep, moet je nagaan!).
Deze waren 60 euro, gaan ook met klitteband dicht aan de zijkant. Je had ook een model wat met elastiek sloot aan de achterkant, die waren 70. Ga je dan naar de echte uggs met dikke zool, dan zit je op zo`n 110 euro geloof ik!
Parel- Ratel
Haha Parel, ik vind ze inderdaad geweldig! L. past ze zeker al?
Leuk setje Sanne.
Leuk setje Sanne.
smooch- Kletskop
Ja, L. past ze al! Maar we hebben wel een M genomen, dus ze heeft nog flink wat speling aan de voor- en achterkant. Die voeten groeien als kool, en ze moet toch sowieso tot maart ermee doen
Parel- Ratel
Wat een leuke dingen staan er weer allemaal tussen. Ik heb me de laatste tijd best ingehouden, weinig om te showen.. ze heeft nog meer dan genoeg. Nu we op vakantie gaan komende week wilde ik graag nog wat zomerse dingen halen, maar ze heeft al zo'n 8 korte broeken en nog wat rokjes, aardig wat jurkjes, rond de 20 t-hirts/singlets.. alles past ze nog. En we gaan maar 10 dagen
We doen het er maar mee!
Edit: onlangs van mijn nicht nog een tas met winterkleding gekregen van haar dochter.. allemaal in N.'s volgende maatjes. Met die tas alleen kan ik haar kledingkast al vullen! Dus ook voor de winter zou ze al klaar zijn, haha!
We doen het er maar mee!
Edit: onlangs van mijn nicht nog een tas met winterkleding gekregen van haar dochter.. allemaal in N.'s volgende maatjes. Met die tas alleen kan ik haar kledingkast al vullen! Dus ook voor de winter zou ze al klaar zijn, haha!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Met al die kortingscodes kon ik het niet laten om een bestelling te plaatsen bij de H&M...
*edit*
Grrr laat maar, ik krijg de plaatjes uberhaupt niet geplaatst
*edit*
Grrr laat maar, ik krijg de plaatjes uberhaupt niet geplaatst
Laatst aangepast door Lejow op za 8 sep 2012 - 4:14; in totaal 2 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Smooch, dat onderste setje!
Sanne, ook leuk! Ik vond soepele broekjes en leggings ook altijd erg fijn voor die kleintjes.
Parel, GEWELDIG!!! De eerste aan foto moet je echt showen, ben heel benieuwd!!
Zijn die schoenen trouwens een beetje verantwoord als eerste loopschoentjes?
Anniej, sportieve schoentjes! Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar hogere schoentjes voor dochter.
Sanne, ook leuk! Ik vond soepele broekjes en leggings ook altijd erg fijn voor die kleintjes.
Anniej, sportieve schoentjes! Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar hogere schoentjes voor dochter.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow, ik zie niks!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Smooch, dat onderste setje!
Daar mag ze mee ravotten wat ze wil, ze krijgt straks van de kinderbijslag nog nieuwe "nette" laarsjes of iets anders leuks.
Gast- Gast
Linda schreef:Lejow, ik zie niks!
Nee, stomme H&M site!
Ik ga het nog 1 keer proberen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan maar zelf even uploaden....
Leggings en een jogging broekje
twee vestjes
setje
en twee broekjes
Voor 39 euro
Leggings en een jogging broekje
twee vestjes
setje
en twee broekjes
Voor 39 euro
Lejow- Lady Post-a-lot
Thuis zal ze het meeste op haar blote voeten lopen denk ik! Ze heeft ook nog Allstars, de zool is wel anders dan die echte babyslofjes en de grote mensen uggs
Parel- Ratel
Wat komen er weer leuke dingen voorbij!
Smooch, leuke kleertjes!
Sanne, ook al leuke dingen!
Parel, wat grappig die kleine Uggs! Ik zou ze zelf niet snel kopen (maar ik hou sowieso niet van Uggs), maar als je er van houdt is het wel heel gaaf om je kleintje ook zulke schoentjes aan te trekken.
Anniej, lekker stoere schoenen!
Lejow, lekker geshopt zie ik, en wat een leuke dingen zitten ertussen!
Smooch, leuke kleertjes!
Sanne, ook al leuke dingen!
Parel, wat grappig die kleine Uggs! Ik zou ze zelf niet snel kopen (maar ik hou sowieso niet van Uggs), maar als je er van houdt is het wel heel gaaf om je kleintje ook zulke schoentjes aan te trekken.
Anniej, lekker stoere schoenen!
Lejow, lekker geshopt zie ik, en wat een leuke dingen zitten ertussen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Parel schreef:Ja, L. past ze al! Maar we hebben wel een M genomen, dus ze heeft nog flink wat speling aan de voor- en achterkant. Die voeten groeien als kool, en ze moet toch sowieso tot maart ermee doen
Oh leuk, ik ben benieuwd naar een foto waar ze de Uggs aan heeft. Ik heb maatje S, maar E. is ook een stuk kleiner. Kan niet wachten tot ze het aan kan.
Van mijn tante heeft ze roze Uggs gehad, maar die past ze pas volgend jaar winter.
Anniej, leuke schoentjes!
smooch- Kletskop
Parel, super joh die ugg's heel schattig
Lejow, leuke vestjes!
Lejow, leuke vestjes!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
stoer die uggs Parel! ik denk dat jij ze wel heel leuk kan combineren bij L!
slecht gecombineerd vind ik ze maar niks
Voor D. heb ik de ter stal leeg gekocht, de wel bekende kleertjes.
Ze is behoorlijk gegroeid de laatste tijd.
slecht gecombineerd vind ik ze maar niks
Voor D. heb ik de ter stal leeg gekocht, de wel bekende kleertjes.
Ze is behoorlijk gegroeid de laatste tijd.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
( De roze ).
( Ook de roze ).
Voor bij haar nieuwe spijkerrokje en spijkershortje ( met dank aan Parel ).
Het lijkt trouwens net of ik alleen maar voor mij dochter shop, maar voor zoon had ik al heel wat ingeslagen .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lejow, dat bruine broekje heb ik toevallig ook vandaag gekocht! Ik was alleen te lui om de foto's te uploaden in m'n photobucket.
Ik heb net ook nog deze speeltafel voor N. besteld. Lang leve Google want daar vond ik hem voor de helft van wat Bol.com er voor vraagt
Ik heb net ook nog deze speeltafel voor N. besteld. Lang leve Google want daar vond ik hem voor de helft van wat Bol.com er voor vraagt
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Nee, verre van!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Leuk Nova!
Lana ; goed gekozen! Mooie is dat puggle een ander rokje heeft overgekocht en zij de donkerblauwe variant van het shirt en de legging heeft gekocht haha erg leuk! Ik krijg extra punten bij de hema nu!
Kwak; ik mik ze overal onder haha, bijna overal, maar het scheelt dat haar hele kast bestaat uit hysterische kleuren en combinaties, dus het past wel bij ons. Zelf kies ik (te) vaak voor basic voor mezelf helaas.
Lana ; goed gekozen! Mooie is dat puggle een ander rokje heeft overgekocht en zij de donkerblauwe variant van het shirt en de legging heeft gekocht haha erg leuk! Ik krijg extra punten bij de hema nu!
Kwak; ik mik ze overal onder haha, bijna overal, maar het scheelt dat haar hele kast bestaat uit hysterische kleuren en combinaties, dus het past wel bij ons. Zelf kies ik (te) vaak voor basic voor mezelf helaas.
Parel- Ratel
AngelNyn schreef:Linda schreef:Smooch, dat onderste setje!
Nee, verre van!
Nou dat valt echt wel mee hoor!
De zool is net zo flexibel als bij de meeste 'gewone' schoenen.
Sowieso is ze in maart 'pas' 16 maanden, de kans is zeker aanwezig dat ze dan nog niet loopt.
Edit; merendeel van de tijd draagt ze geen schoenen, want dan is ze thuis of op de crèche.
Parel- Ratel
Ik denk dat AngelNyn meer doelt op de stevigheid die het niet biedt rondom de enkels bijvoorbeeld. Ze bieden natuurlijk weinig stevigheid..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: