Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+85
Océane
Tania
Mute_
Pien
Schism
Caroow
Flip Fluitketel
liesje
Vancity_girl
Monnie
Tiara
Aagje!
Mama_1987
Blue flower
strawberry
Bluestar
Nijntje
Mida4you
chipa
Funk
mauwmauw
_Mashimaro_
Bimbam
-Ieniemienie-
LWB
studiebol
Happydobby
Travelgurly
Nana
Coccinelle
Roza
TukTuk
Novalee
Liadan
Fiwen
Mamsie
Emmayes
M@niek
Flower_L
Filoria
Steep
koNijntje
smooch
vlinder-19
Bruintje Beer
LDJ
Parisienne
CCC
Muppetje
Puggle
Tazz
_Lana_
kwak
Alex
_Jet
Lejow
red rose
Laced
Slakje
Annie24
blondje1313
SarahKey
moepie
Aimee
Diese
PapillonRose
Viva
nillis
Susan
Printje
Linda
Star007
holaagirl
Didi
Paper Crown
JD
PiP
maiadebij
Floor
Highway
Parel
*Lookie*
Sanne
Limburg85
Papillio
89 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Puggle vr 7 sep 2012 - 7:48

Volgens mij moet hij gewoon baggy zijn, maar het is echt een tent. En de pijpen zijn dan ook omgeslagen. En nog te lang. Nee er klopt gewoon iets niet aan Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Didi vr 7 sep 2012 - 7:52

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 85036_1Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 1895-37-2-1Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 1897-37-2-1Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 47572a_name-it-shirtje-va-74

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 SpacerLaatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 SpacerLaatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 13077624_DENIM_001_Main

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 13083316_TANGORED_001_Main

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 13077363_OLYMPIANBLUE_001_Main

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 13085140_DRESSBLUES_001_Main

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 Babyface_muts
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Liadan vr 7 sep 2012 - 8:00

Leuk Didi!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee vr 7 sep 2012 - 8:02

Puggle: Raar zeg! Ik geloof helemaal hoor, dat jouw kind niet uit verhouding is, haha Laughing Nouja, dan ruil ik hem wel voor een ander broekje. Jammer dat ik nu weer moet winkelen (oke, niet, haha Wink )

Didi: Superleuk! Ik had het ook bijna allemaal kunnen kopen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva vr 7 sep 2012 - 8:09

Puggle schreef:Wie weet trouwens of ze bij Terstal baby maten hebben? Op de site zie ik pas kleding vanaf 68.

Nee, gaat echt vanaf 68. Wel rompers vanaf 50/56
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Didi vr 7 sep 2012 - 8:18

Thanks!

Trouwens, wie heeft er bij de Hema witte stretchrompers gekocht met korte mouwen? Het meisje in de winkel zei dat ze niet meer kwamen omdat het winter wordt maar ik vond het een beetje gek.
Didi
Didi
Prater
Prater

Bericht  Puggle vr 7 sep 2012 - 8:48

Aimee, ja lekker ruilen Wink

Viva, bedankt! Dat word nog even wachten dan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Mamsie vr 7 sep 2012 - 10:49

Aimee, ja ze zijn om mee te voetballen hè!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 0:10

Heeft er iemand een foto van die Wibra slofjes in een jongenskleur?
Wil eigenlijk iemand op pad sturen voor die slofjes aangezien ik op z'n vroegst volgende week naar de stad kan

En hoe duur zijn ze en tot welke maat gaan ze?

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 8 sep 2012 - 0:18

Didi schreef:Thanks!

Trouwens, wie heeft er bij de Hema witte stretchrompers gekocht met korte mouwen? Het meisje in de winkel zei dat ze niet meer kwamen omdat het winter wordt maar ik vond het een beetje gek.

Ik heb vorige week witte stretchrompers gekocht met korte mouwen. Ik dacht dat ze er altijd zijn met korte en lange mouwen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 0:20

blondje1313 schreef:
Watermeloen schreef:Ik vind dat mintgroen van Z8 ook te gek.
Toen de sale begon had ik ook die gestreepte legging gekocht maar die vond ik te klein als ze daar de winter mee moest doen, verkocht via MP en op zoek gegaan naar een grotere maat. Niet meer te koop dus nu toch maar weer de "kleine" maat gekocht zodat ze een matchend setje heeft Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 394967

Ik vind alleen de service enzo van Z8 echt bar slecht.
Maar goed, er zit hier geen winkel die de grotere maten verkoopt dus ik ben verplicht om online te kopen.

Wat is er mis met de service van Z8? Ik heb net wat teruggestuurd omdat er een gat in zit, maar kan ik nog problemen verwachten dan? (Of het feit dat je verzendkosten moet betalen voor het terugsturen, dat vond ik wel jammer)

Ik had een hoop in de sale besteld. Ik had bij hun nog een bedrag van 13.95 tegoed en 20% korting.
Dus na mijn bestelling een mailtje gestuurd of alles nog op voorraad was (zodat ik niet wéér incomplete setjes had, wat al eerder gebeurd was) en of ze de kortingen voor me wilde berekenen. Het heeft uiteindelijk 2!!! weken geduurd voor ik goed en wel antwoord had op al mijn vragen en ik geld over kon maken. Met als gevolg dat er uiteindelijk alsnog een legging niet op voorraad was. En nu met de nieuwe collectie... Het stond amper een paar uur online en 2 dingen die ik wilde waren al op. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Didi za 8 sep 2012 - 0:21

Sanne schreef:

Ik heb vorige week witte stretchrompers gekocht met korte mouwen. Ik dacht dat ze er altijd zijn met korte en lange mouwen.
'

Ja ik vond het ook een beetje vreemd, net alsof een kindje alleen lange mouwen rompers kan dragen in de winter. Ik kijk vanmiddag wel even in een andere Hema.
Didi
Didi
Prater
Prater

Bericht  Novalee za 8 sep 2012 - 0:24

Didi schreef:
Sanne schreef:

'

Ja ik vond het ook een beetje vreemd, net alsof een kindje alleen lange mouwen rompers kan dragen in de winter. Ik kijk vanmiddag wel even in een andere Hema.
Wat raar dat dat meisje dat zei, ze zijn gewoon het hele jaar verkrijgbaar.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Sanne za 8 sep 2012 - 0:24

Watermeloen schreef:
blondje1313 schreef:
Watermeloen schreef:Ik vind dat mintgroen van Z8 ook te gek.
Toen de sale begon had ik ook die gestreepte legging gekocht maar die vond ik te klein als ze daar de winter mee moest doen, verkocht via MP en op zoek gegaan naar een grotere maat. Niet meer te koop dus nu toch maar weer de "kleine" maat gekocht zodat ze een matchend setje heeft Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 394967

Ik vind alleen de service enzo van Z8 echt bar slecht.
Maar goed, er zit hier geen winkel die de grotere maten verkoopt dus ik ben verplicht om online te kopen.

Wat is er mis met de service van Z8? Ik heb net wat teruggestuurd omdat er een gat in zit, maar kan ik nog problemen verwachten dan? (Of het feit dat je verzendkosten moet betalen voor het terugsturen, dat vond ik wel jammer)

Ik had een hoop in de sale besteld. Ik had bij hun nog een bedrag van 13.95 tegoed en 20% korting.
Dus na mijn bestelling een mailtje gestuurd of alles nog op voorraad was (zodat ik niet wéér incomplete setjes had, wat al eerder gebeurd was) en of ze de kortingen voor me wilde berekenen. Het heeft uiteindelijk 2!!! weken geduurd voor ik goed en wel antwoord had op al mijn vragen en ik geld over kon maken. Met als gevolg dat er uiteindelijk alsnog een legging niet op voorraad was. En nu met de nieuwe collectie... Het stond amper een paar uur online en 2 dingen die ik wilde waren al op. Neutral

Waar kopen jullie die kleding van Z8? Ik vind het best leuke kleding wat ik hier voorbij zie komen, maar als ik naar de website ga van Z8 zelf, dan hebben ze hooguit drie broekjes, twee sweaters en twee jurkjes ofzo. Is dat echt de hele collectie?

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 0:33

Dan kijk je niet goed hoor...
Links in het menu kun je per soort aanklikken, dan komt alles tevoorschijn.

Ik koop het online want hie rin d ebuurt gaat alles maar tot maat 68 of 92.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:00

Schoentjes voor S.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 1327-braqeez--sportief--zwart-23324

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:05

Oooh gaaf Razz!!!
Zoiets krijgt A ook als hij groot is!

Ik heb weer een salopet van Retour voor H op de kop weten te tikken!!
Die heeft ze vorig jaar ook gehad en die stond zoooo gaaf. Nu zag ik `m op MP weer voorbij komen en ik heb de gok nogmaals gewaagd. Voor 10.- incl verzenden en het ziet er werkelijk nog piekfijn uit!
Ik ben blij!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:13

Gave schoentjes Razz smile

Gast
Gast

Bericht  Novalee za 8 sep 2012 - 1:30

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 9200000002011400

En een hele hoop bij de H&m, maar dat kan ik niet plaatsen hier.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Sanne za 8 sep 2012 - 1:41

Watermeloen schreef:Dan kijk je niet goed hoor...
Links in het menu kun je per soort aanklikken, dan komt alles tevoorschijn.

Ik koop het online want hie rin d ebuurt gaat alles maar tot maat 68 of 92.

Als ik het menu gebruik, dan komt er één broekje tevoorschijn bij joggingbroeken, 1 vestje bij vesten, 4 leggings, 3 rokjes. Dat is toch niet veel?

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:44

Nee, dat klopt. Ze hebben bijvoorbeeld maar 1 soort vestje en 4 soorten leggings, maar je kunt dan wel de kleur kiezen (mits er meerdere kleuren zijn)

Ze hebben dus 4 soorten leggings maar wel allevier in 2 kleuren verkrijgbaar.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 8 sep 2012 - 1:48

Watermeloen schreef:Nee, dat klopt. Ze hebben bijvoorbeeld maar 1 soort vestje en 4 soorten leggings, maar je kunt dan wel de kleur kiezen (mits er meerdere kleuren zijn)

Ze hebben dus 4 soorten leggings maar wel allevier in 2 kleuren verkrijgbaar.

Oh ja... Embarassed
Dan hebben ze gelijk een stuk meer kleren.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 1:49

Haha, ja he?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 2:06

Razz_ schreef:Schoentjes voor S.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 11 1327-braqeez--sportief--zwart-23324

Oh die vind ik gaaf!

Gast
Gast

Bericht  smooch za 8 sep 2012 - 2:10

stoere schoenen Razz
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: