Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+85
Océane
Tania
Mute_
Pien
Schism
Caroow
Flip Fluitketel
liesje
Vancity_girl
Monnie
Tiara
Aagje!
Mama_1987
Blue flower
strawberry
Bluestar
Nijntje
Mida4you
chipa
Funk
mauwmauw
_Mashimaro_
Bimbam
-Ieniemienie-
LWB
studiebol
Happydobby
Travelgurly
Nana
Coccinelle
Roza
TukTuk
Novalee
Liadan
Fiwen
Mamsie
Emmayes
M@niek
Flower_L
Filoria
Steep
koNijntje
smooch
vlinder-19
Bruintje Beer
LDJ
Parisienne
CCC
Muppetje
Puggle
Tazz
_Lana_
kwak
Alex
_Jet
Lejow
red rose
Laced
Slakje
Annie24
blondje1313
SarahKey
moepie
Aimee
Diese
PapillonRose
Viva
nillis
Susan
Printje
Linda
Star007
holaagirl
Didi
Paper Crown
JD
PiP
maiadebij
Floor
Highway
Parel
*Lookie*
Sanne
Limburg85
Papillio
89 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 7:36

Parel schreef:
AngelNyn schreef:
Linda schreef:Smooch, dat onderste setje! I love you I love you

Sanne, ook leuk! Ik vond soepele broekjes en leggings ook altijd erg fijn voor die kleintjes.

Parel, GEWELDIG!!! De eerste aan foto moet je echt showen, ben heel benieuwd!!
Zijn die schoenen trouwens een beetje verantwoord als eerste loopschoentjes?

Anniej, sportieve schoentjes! Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar hogere schoentjes voor dochter.

Nee, verre van!

Nou dat valt echt wel mee hoor!
De zool is net zo flexibel als bij de meeste 'gewone' schoenen.
Sowieso is ze in maart 'pas' 16 maanden, de kans is zeker aanwezig dat ze dan nog niet loopt.

Edit; merendeel van de tijd draagt ze geen schoenen, want dan is ze thuis of op de crèche.

Sorry, maar het valt niet mee smile De zool kan wel flexibel zijn, maar uggs geven géén steun rondom de hiel (contrefort), wat juist heel belangrijk is bij schoentjes voor kinderen. Daarom zijn allstars en gewone gympen zoals Nikes etc ook niet goed voor kindervoetjes (plus dat die zolen vaak ook stug zijn).
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 7:37

Nou dat valt ook best mee, ze zijn dik gevoerd en je kan ze met klittenband strak vast doen. Voorlopig rekenen we er nog niet op dat ze snel gaat lopen, daarvoor heeft ze oa de allstars en krijgt ze vast nog wel laarsjes. Maar qua zool en stevigheid valt het voor uggs begrippen reuze mee. Het kan slechter zeg maar Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 7:39

AngelNyn schreef:
Parel schreef:
AngelNyn schreef:
Linda schreef:Smooch, dat onderste setje! I love you I love you

Sanne, ook leuk! Ik vond soepele broekjes en leggings ook altijd erg fijn voor die kleintjes.

Parel, GEWELDIG!!! De eerste aan foto moet je echt showen, ben heel benieuwd!!
Zijn die schoenen trouwens een beetje verantwoord als eerste loopschoentjes?

Anniej, sportieve schoentjes! Leuk! Ik moet ook nog op zoek naar hogere schoentjes voor dochter.

Nee, verre van!

Nou dat valt echt wel mee hoor!
De zool is net zo flexibel als bij de meeste 'gewone' schoenen.
Sowieso is ze in maart 'pas' 16 maanden, de kans is zeker aanwezig dat ze dan nog niet loopt.

Edit; merendeel van de tijd draagt ze geen schoenen, want dan is ze thuis of op de crèche.

Sorry, maar het valt niet mee smile De zool kan wel flexibel zijn, maar uggs geven géén steun rondom de hiel (contrefort), wat juist heel belangrijk is bij schoentjes voor kinderen. Daarom zijn allstars en gewone gympen zoals Nikes etc ook niet goed voor kindervoetjes (plus dat die zolen vaak ook stug zijn).

Kinderen leren het beste lopen op blote voeten, en dat kan straks genoeg, dus dat loopt ( Laughing ) wel los.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 7:41

Parel schreef:Nou dat valt ook best mee, ze zijn dik gevoerd en je kan ze met klittenband strak vast doen. Voorlopig rekenen we er nog niet op dat ze snel gaat lopen, daarvoor heeft ze oa de allstars en krijgt ze vast nog wel laarsjes. Maar qua zool en stevigheid valt het voor uggs begrippen reuze mee. Het kan slechter zeg maar Wink

Ok dan valt het wel mee Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 394967. Juist die voering zorgt niet voor stevigheid..
Overigs zijn AllStars ook echt niet geschikt om te leren lopen.. Als ik je een oprechte tip mag geven: Als je 60 euro wilt uitgeven aan "schoenen" als uggs, voor je kindje, geef dan alsjeblieft ook geld uit aan goede schoenen die wel geschikt zijn om mee te leren lopen (buiten, binnen zoveel mogelijk op blote voeten en anders leren slofjes).. Ze moet nog haar hele leven met die voeten doen en voetproblemen zijn echt niet fijn..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 7:47

Lief bedoeld van je, dat snap ik, maar ik ben niet geheel onwetend. Ik ben allesbehalve alleen maar gefocust op uiterlijk vertoon, mocht dat hier wel zo overkomen, maar we wachten gewoon lekker haar ontwikkeling af en we zien het wel.

Momenteel denken we even meer aan warme voeten in de winter, de rest zien we wel. Als ze loopt krijgt ze heus goede schoenen, maar ik blijf erbij dat ze buitenshuis niet zoveel loopt dat ik haar dan verpest omdat ze eens uggs draagt. Binnen gaat ze op blote voeten, en merendeel van de tijd is ze binnen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Fiwen za 8 sep 2012 - 7:51

Ik heb de afgelopen weken veel te veel gekregen en gekocht voor J.uul Embarassed
Maar ze was bijna overal uitgegroeid (flinke groeispurt gehad) dus het was ook echt nodig.

Even alles in een collage gezet:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 Forum2rq

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 7:53

Haha fiwen! Dat is best een boel Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 7:53

Ik zie het probleem niet. Dat kind is 9 maanden en loopt voorlopig nog niet eens. Als ze gaat lopen koopt ze gewoon andere goeie schoenen en tot die tijd is dit toch prima!?

Plus je zit je nu te verdedigen parel dat is zoiezo niet nodig natuurlijk. Leuke ugg's smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 8:00

Lief van je puggle, maar het voelde even alsof ik mezelf moest verdedigen. Ik heb het allerbeste met mijn kind voor, buiten zit ze in de wagen, de auto of op de fiets. Als ze loopt gaat ze niet los lopen want dan ben ik snelle jenny kwijt haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 8:01

Puggle schreef:Ik zie het probleem niet. Dat kind is 9 maanden en loopt voorlopig nog niet eens. Als ze gaat lopen koopt ze gewoon andere goeie schoenen en tot die tijd is dit toch prima!?

Plus je zit je nu te verdedigen parel dat is zoiezo niet nodig natuurlijk. Leuke ugg's Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 561177

Als slofjes kunnen ze inderdaad gewoon goed gebruikt worden, maar Parel zei zelf dat ze er mee kon leren lopen, en dat verder nog allstars heeft om mee te leren lopen.
En daarop reageerde ik dus:) En ze hoeft zich niet te "verdedigen".. Het is puur informatief, en door haar reactie merkte ik wel dat zij niet wist dat goede schoentjes ook stevig rond de hiel moeten zitten, en het niet alleen om de zool gaat.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 8:04

Met alle respect, ik weet heus wel dat schoenen rondom goed moeten zitten, hoor. Dat is algemeen bekend en logisch. Nog steeds vind ik dat als ze net gaat lopen ze best af en toe die uggs of Allstars aan mag, je krijgt ook niet van een keer op je zij slapen een plat hoofd.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 8:08

Parel schreef:Met alle respect, ik weet heus wel dat schoenen rondom goed moeten zitten, hoor. Dat is algemeen bekend en logisch. Nog steeds vind ik dat als ze net gaat lopen ze best af en toe die uggs of Allstars aan mag, je krijgt ook niet van een keer op je zij slapen een plat hoofd.

Ok, nouja die indruk wekte je gewoon. En een gewaarschuwd mens telt voor 2 Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 8:09

AngelNyn schreef:
Puggle schreef:Ik zie het probleem niet. Dat kind is 9 maanden en loopt voorlopig nog niet eens. Als ze gaat lopen koopt ze gewoon andere goeie schoenen en tot die tijd is dit toch prima!?

Plus je zit je nu te verdedigen parel dat is zoiezo niet nodig natuurlijk. Leuke ugg's Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 561177

Als slofjes kunnen ze inderdaad gewoon goed gebruikt worden, maar Parel zei zelf dat ze er mee kon leren lopen, en dat verder nog allstars heeft om mee te leren lopen.
En daarop reageerde ik dus:) En ze hoeft zich niet te "verdedigen".. Het is puur informatief, en door haar reactie merkte ik wel dat zij niet wist dat goede schoentjes ook stevig rond de hiel moeten zitten, en het niet alleen om de zool gaat.

En waarom weet jij dit zo goed dan? Omdat je in een schoenenwinkel werkt?

Ik denk dat wij, moeders echt wel weten dat schoenen stevig moeten zijn. Parel dus ook ik denk dat het gewoon een beetje verkeerd eruit kwam bij haar. Maar goed ook al wil ze L. Altijd op ugg's laten lopen prima toch.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Fiwen za 8 sep 2012 - 8:11

Parel schreef:Haha fiwen! Dat is best een boel Laughing

Ja ik keek daarnet in haar kast en schrok er zelf ook wel een beetje van hahaha
Gelukkig is meer dan de helft gekregen dus dat scheelt weer.
Maar er zijn nu nog een stapel rompers onderweg en ze moet nog wat leggings hebben maar dan heeft ze voorlopig wel genoeg angel
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 8:13

Dank je wel AN voor je welgemeende advies, maar komt goed!
Ik kwam puur en alleen maar de uggs showen die ik zoooo tof vind want ik loop altijd op uggs, dus dan hoort mijn mini dat ook te hebben. Nu maar weer verder met de orde van de dag!

Fiwen, ik vind er hele leuke, popperige dingen tussen zitten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 8:15

Wow fiwen wat een hoop Very Happy leuke dingen!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Susan za 8 sep 2012 - 8:16

Puggle schreef:
AngelNyn schreef:

Ik denk dat wij, moeders echt wel weten dat schoenen stevig moeten zijn. Parel dus ook ik denk dat het gewoon een beetje verkeerd eruit kwam bij haar. Maar goed ook al wil ze L. Altijd op ugg's laten lopen prima toch.

Volgens mij gaat haar kennis wel een stuk verder en doet ze een studie op het gebied van voeten, ik meen orthopedie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 8:17

Ja als ze dat dan zelf erbij zet. Ik kan dat natuurlijk niet weten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 8:20

Puggle schreef:
AngelNyn schreef:

Nee omdat ik een opleiding doe waarbij ik deze dingen leer smile (En waarvan 1 van de 2 afstudeerrichtingen O.rthopedisch S.choentechniek is, en alles dus om schoeisel draait Wink)

En dat je moeder bent betekent niet automatisch dat je weet waar goede schoenen aan moeten voldoen, of de noodzaak er van inzien, en dat is ook logisch. Ik wist die dingen ook pas nadat het tijdens mijn studie behandeld was.
En uiteraard, als zij haar dochter altijd op ugg's wilt laten lopen moet ze het uiteindelijk ook zelf weten, maar dat betekend niet dat ik maar mijn mond houd als ik de indruk krijg dat iemand niet die kennis bezit. Nouja schijnbaar wist ze die dingen dus wel, maar liever een keer teveel gewaarschuwd toch?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan za 8 sep 2012 - 8:20

Ze geeft wel vaker advies over schoenen, ik snap wel dat ze dat er niet iedere keer bij gaat zetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Puggle za 8 sep 2012 - 8:22

Nou ja prima. Zijn we allemaal op de hoogte nu smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Roza za 8 sep 2012 - 8:24

Parel, I love the Uggs! Geweldig!! I love you I love you I love you

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Coccinelle za 8 sep 2012 - 8:26

Leuk Fiwen! Waar is dat paarse shirtje/tuniek? van op je foto linksboven?

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiwen za 8 sep 2012 - 8:36

Coccinelle schreef:Leuk Fiwen! Waar is dat paarse shirtje/tuniek? van op je foto linksboven?

Die is van Benneton maar die hebben we vandaag bij Designer Outlet Roermond gekocht dus ik weet niet of hij nog gewoon in de winkel te krijgen is. Het is een jurkje, wat dikkere tricot en met lange mouwen (en super zacht, J.uul wilde er steeds mee knuffelen). Vond het een heerlijk jurkje voor de herfst, legging eronder en klaar.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 8:39

Roza schreef:Parel, I love the Uggs! Geweldig!! I love you I love you I love you

Jaaaaaaaaa Laughing Dat soort reacties wilde ik haha Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 281626781 Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 281626781 Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 13 281626781
Ik zou ze zelf ook zo aan doen haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: