Geef mij een doel!
+5
Roze Roos
Jeanette
Rovine
Lotus
Snoopy
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Geef mij een doel!
Leuke eettafel Punk'd!!!! Waar heb je hem vandaan??
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Punk'd schreef:Theedoosje schreef:Ik ben altijd blij om te zien dat het bij een ander ook niet altijd even netjes is
haha, en ik wil het zo graag beter doen he.. Maar het zit gewoon niet in me denk ik.. (en als ik in iemand anders zijn opgeruimde huis ben, vind ik dat zo lekker! En bij mij thuis geniet ik er ook veel meer van als het opgeruimd is.. Maar pfff wat een werk elke keer.. Waarom maak ik er toch altijd een zooi van )
Ja dat voornemen had ik ook inderdaad, beter willen doen. Daarbij helpt het To Do topic mij wel enorm. Al liggen er vaak wel papieren en dingen op de eettafel Dat leg je er zo snel neer he
Gast- Gast
Birgit schreef:
Voor
Na
Er liggen nu alleen nog wat sokken en onderbroeken. Die zal ik zo ook nog even opvouwen.
Gast- Gast
Goed gedaan Birgit!
Leuk idee, dit topic. Heb op het moment niet echt een doel, maar die komt nog wel.
Leuk idee, dit topic. Heb op het moment niet echt een doel, maar die komt nog wel.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
haha wat bij jullie rommelig is, is bij mij dus netjes
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn doel is het zoeken van deze letters:
Nu kun je hele leuke bestellen op internet, maar de bedoeling is juist dat ik naar buiten ga. Waar kan ik beginnen? Praxis?Dat is lekker dichtbij
Nu kun je hele leuke bestellen op internet, maar de bedoeling is juist dat ik naar buiten ga. Waar kan ik beginnen? Praxis?
Gast- Gast
ILD schreef:Leuke eettafel Punk'd!!!! Waar heb je hem vandaan??
Hij komt van de ikea.. Als je hem wil hebben (wij doen hem weg , hij neemt teveel ruimte in)
Gast- Gast
Smikkel die letters zijn altijd zo leuk he! Bij vt wonen hebben ze mooie.. maarja dat is online .. Hebben ze zoiets niet bij de Xenos?
ooops dit moest in het to do topic!! Foutjee
Smikkel die letters zijn altijd zo leuk he! Bij vt wonen hebben ze mooie.. maarja dat is online .. Hebben ze zoiets niet bij de Xenos?
ooops dit moest in het to do topic!! Foutjee
Gast- Gast
Op dit moment heb ik niet echt een doel Ja beter worden én een andere baan vinden maar aangezien dat allebei nog wel even kan duren blijf ik het hier nog even volgen Als ik weken/maanden hier wegblijf krijg ik zware afkickverschijnselen en dat kan niet
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
@Ik_zelf_87: Dan wordt jouw doel toch vacatures zoeken vandaag? Minimaal 3
@Smikkell: Probeer naast de Praxis ook de karwei en gamma. En pas kopen als je weet waar ze het goedkoopste zijn!
@Smikkell: Probeer naast de Praxis ook de karwei en gamma. En pas kopen als je weet waar ze het goedkoopste zijn!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» doel van je vakantie
» Spot de Sint - voor het goede doel!
» Wie steunt er ook een goed doel?
» Welk goed doel steunen jullie?
» Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?
» Spot de Sint - voor het goede doel!
» Wie steunt er ook een goed doel?
» Welk goed doel steunen jullie?
» Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: