Selectieochtend - wat moet ik meenemen?
+2
Linnie1985
JD
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Selectieochtend - wat moet ik meenemen?
Ik heb dinsdag een selectieochtend bij een groot bedrijf die aan de wat rijkere mensen Nanny service aan huis aanbieden, als Nanny dus in mijn geval.
Nu staat er in de uitnodiging dat ik "een voorwerp moet meenemen wat mij typeert".... pffff ik vind het zo moeilijk!
Ik snap dat jullie mij niet kennen, en dus niet weten wat mij typeert, maar ik hoop eigenlijk dat er misschien toch mensen zijn met originele ideeen? Want ik heb echt geen inspiratie
Nu staat er in de uitnodiging dat ik "een voorwerp moet meenemen wat mij typeert".... pffff ik vind het zo moeilijk!
Ik snap dat jullie mij niet kennen, en dus niet weten wat mij typeert, maar ik hoop eigenlijk dat er misschien toch mensen zijn met originele ideeen? Want ik heb echt geen inspiratie
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Selectieochtend - wat moet ik meenemen?
Misschien iets dat met een hobby van je te maken heeft?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, je duim heb je altijd bij je! Hij staat ietwat krom, maar hij typeert je wel haha
Je hond zou ik niet meenemen haha
Ik zou misschien iets meenemen wat je aan je neefje doet denken, ik denk dat die ervaring je heel erg gevormd heeft.
En anders een ei, zachtgekookt
Je hond zou ik niet meenemen haha
Ik zou misschien iets meenemen wat je aan je neefje doet denken, ik denk dat die ervaring je heel erg gevormd heeft.
En anders een ei, zachtgekookt
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat is een goede karaktereigenschap van je, die je in dat werk nodig hebt? Misschien als je wat sleutelwoorden noemt, dat wij er voorwerpen bij kunnen bedenken.
Zo heb ik ooit m'n Barbapapa baboeska meegenomen, omdat ik zo flexibel ben
Zo heb ik ooit m'n Barbapapa baboeska meegenomen, omdat ik zo flexibel ben
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
hahahaha ik dacht aan mn hond inderdaad Parel, maar geloof niet dat ze dat erg op prijs gaan stellen
en ben bij mijn duim eerder bang dat ie in mn nadeel gaat werken...
En ja mijn neefje....het is iets wat ik in mijn achterhoofd ga houden, maar hoop niet dat ze dan het idee krijgen dat ik zielig gevonden wil worden ofzo, want dat is dan weer absoluut niet zo...
Mijn karaktereigenschappen (alleen de positieve even he, want die wil ik die ochtend benadrukken natuurlijk)
Ik ben;
Flexibel
Eigenwijs
een doorzetter
open persoonlijkheid
enthousiast
Om maar even een slechte eigenschap te noemen, ik kan heeeeeeeeeeel erg lui zijn en met gemak klokje rond slapen....dus mijn vriend was van mening dat ik mijn kussen maar mee moest nemen )
een zacht gekookt eitje hahahaha, je bent leuke Pareltje!
en ben bij mijn duim eerder bang dat ie in mn nadeel gaat werken...
En ja mijn neefje....het is iets wat ik in mijn achterhoofd ga houden, maar hoop niet dat ze dan het idee krijgen dat ik zielig gevonden wil worden ofzo, want dat is dan weer absoluut niet zo...
Mijn karaktereigenschappen (alleen de positieve even he, want die wil ik die ochtend benadrukken natuurlijk)
Ik ben;
Flexibel
Eigenwijs
een doorzetter
open persoonlijkheid
enthousiast
Om maar even een slechte eigenschap te noemen, ik kan heeeeeeeeeeel erg lui zijn en met gemak klokje rond slapen....dus mijn vriend was van mening dat ik mijn kussen maar mee moest nemen )
een zacht gekookt eitje hahahaha, je bent leuke Pareltje!
JD- Ratel
Ik zou inderdaad niks doen wat sympathie opwekt.
Een open boek - open persoonlijkheid
Elastiekje, klei, kneedgum - flexibel
Doorzetter...lastig! Een Duracel konijn? Batterij...Foto van jezelf waarbij Je iets hebt bereikt of doet wat je eerst niet durfde? Berg beklimmen ofzo? Of een Baboeska pop die je vanaf klein steeds groter opbouwt? Die laatste deed het goed bij m'n eindpresentatie op de Pabo én bij m'n laatste sollicitatiegesprek (heb de baan gekregen en m'n directrice heeft het er nog steeds over).
Doorzetter...lastig! Een Duracel konijn? Batterij...Foto van jezelf waarbij Je iets hebt bereikt of doet wat je eerst niet durfde? Berg beklimmen ofzo? Of een Baboeska pop die je vanaf klein steeds groter opbouwt? Die laatste deed het goed bij m'n eindpresentatie op de Pabo én bij m'n laatste sollicitatiegesprek (heb de baan gekregen en m'n directrice heeft het er nog steeds over).
Aziraphale- Ratel
Leuke ideeën!Aziraphale schreef:Ik zou inderdaad niks doen wat sympathie opwekt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Een dwarsligger? ( zo'n klein boek die open blijft liggen tijdens het lezen en die je ook een kwart slag gedraaid leest, kan het lastig uitleggen :p ) kan gelinkt worden aan open persoonlijkheie/( als open boek) maar ook eigenwijs ( letterlijk dwarsligger ) ,flexibel ( je kan het boek overal neerleggen en lezen zonder dat hij dichtklapt) , doorzetter ( het enige boek wat wel open blijft liggen tijdens het lezen)
Hmm verder krijg ik nie iets verzonnen
Hmm verder krijg ik nie iets verzonnen
Laatst aangepast door AngelNyn op vr 31 aug 2012 - 9:05; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Een dwarsligger? ( zo'n klein boek die open blijft liggen tijdens het lezen en die je ook een kwart slag gedraaid leest, kan het lastig uitleggen :p ) kan gelinkt worden aan open persoonlijkheie/( als open boek) maar ook eigenwijs, flexibel ?
Leuk!
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:AngelNyn schreef:Een dwarsligger? ( zo'n klein boek die open blijft liggen tijdens het lezen en die je ook een kwart slag gedraaid leest, kan het lastig uitleggen :p ) kan gelinkt worden aan open persoonlijkheie/( als open boek) maar ook eigenwijs, flexibel ?
Leuk!
Eerlijk is eerlijk.. Bedacht t naar aanleiding van jouw open boek idee
TukTuk- Ratel
Wat een onwijs leuke ideeen meiden, daar kan ik wel wat mee denk ik!
Alleen ehhh AN....het spijt me, het klinkt echt heel leuk, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt haha!!
Alleen ehhh AN....het spijt me, het klinkt echt heel leuk, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt haha!!
JD- Ratel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwarsligger_(boek)
Zo'n klein boekje wat je dwars leest... Handig voor in de trein enzo.
Zo'n klein boekje wat je dwars leest... Handig voor in de trein enzo.
Aziraphale- Ratel
ohhhh dat! dat is wel een goeie ja! Gewoon te koop bij de bruna ofzo??
JD- Ratel
Ja, er is in de boekenwinkel een klein carrousel met die boekjes. Allerlei titels, bijv Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij is er ook van. Is een mooi boek trouwens Ik geloof dat ze €10 zijn?
Misschien kun je ook een toepasselijke titel vinden, dan heb je echt 3 eigenschappen in 1 voorwerp!
http://www.bol.com/nl/l/nederlandse-boeken/dwarsligger/N/4287219272+8293/huidigeWeergave/tegels/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020084682pz8
Misschien kun je ook een toepasselijke titel vinden, dan heb je echt 3 eigenschappen in 1 voorwerp!
http://www.bol.com/nl/l/nederlandse-boeken/dwarsligger/N/4287219272+8293/huidigeWeergave/tegels/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020084682pz8
Aziraphale- Ratel
Misschien draaf ik nu door, ik word altijd wat te enthousiast van dit soort dingen
http://www.bol.com/nl/p/aanpakken/1001004011240311/
Deze lijkt me gaaf, mooie titel! Doorzetter...
http://www.bol.com/nl/p/aanpakken/1001004011240311/
Deze lijkt me gaaf, mooie titel! Doorzetter...
Aziraphale- Ratel
Ja met de titel kan je ook nog wat doen idd!
Bij bruna heb je er ook 1 van nicci french, die maar 5,95 is ( heet ; tot het voorbij is) voor als je de andere te duur vindt. Die kan je dan bij je lokale bruna laten afleveren en betaal je geen verzendkosten
Bij bruna heb je er ook 1 van nicci french, die maar 5,95 is ( heet ; tot het voorbij is) voor als je de andere te duur vindt. Die kan je dan bij je lokale bruna laten afleveren en betaal je geen verzendkosten
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Ja met de titel kan je ook nog wat doen idd!
ja ik wil het idd niet te duur maken... vooral omdat ik dat boek van Sophie kinsella zelf al heb haha, dus daarna doe ik er niks meer mee, dus dat is best zonde.
bedankt voor jullie tips, ik ga morgen meteen even naar de bruna!
JD- Ratel
Misschien kun je 'm lenen in de bieb?
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Misschien kun je 'm lenen in de bieb?
jaaaaaa jeetje zeg....dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
JD- Ratel
Hoe is het gegaan? Wat heb je uiteindelijk mee genomen?
Aziraphale- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik meenemen?
» Wat moet je allemaal meenemen als je gaat kamperen?
» Wat meenemen uit miami?
» Wie meenemen bij 2e bezichtiging?
» Wat meenemen in zo'n situatie?
» Wat moet je allemaal meenemen als je gaat kamperen?
» Wat meenemen uit miami?
» Wie meenemen bij 2e bezichtiging?
» Wat meenemen in zo'n situatie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: