Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik meenemen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:16

Een van mijn beste vriendinnen heeft gisteren te horen gekregen dat haar vader nog maar een jaar te leven heeft. Ik ga over twintig minuten even naar haar toe en wil graag iets meenemen, maar weet niet zo goed wat. Eigenlijk slaat het ook nergens op, maar wil haar graag iets geven waar ze iets aan heeft. Ik dacht zelf aan een fijne douchegel, omdat ik het belangrijk vind dat ze ook aan zichzelf denkt (en daar tijd voor neemt) en niet constant aan haar broer/zusje/moeder/vader.

Vinden jullie dat raar? Hebben jullie misschien betere ideeën? Ik heb alleen Spar in de buurt, dus heel creatief kan het niet zijn (had vanochtend geen tijd om nog de stad in te gaan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:18

Ik zou gewoon helemaal niets meenemen, maar er gewoon voor haar zijn... Ik vind een cadeautje in de zin van een douchegel op dit moment een beetje misplaatst, al zal zij dat vast niet zo opvatten, en al is je bedoeling ook echt ontzettend lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:19

Ik vind het lief van je dat je aan je vriendin denkt en er voor haar wilt zijn. En bovendien een cadeautje meeneemt voor haar. Volgens mij is het niet zo belangrijk wat je meeneemt. Als dat een douchegel bij de Spar is, is dat toch hartstikke prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Lotus wo 15 dec 2010 - 2:20

Ik denk dat ik ook niets mee zou nemen. Ik denk dat het mooiste wat je haar nu kunt geven is er voor haar zijn.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:21

Dat is ook waarom ik het nergens op vind slaan, maar ik merk nu al aan haar dat ze alleen maar bezig is met voor anderen zorgen. Iedereen gaat anders met verdriet om, maar de laatste keer dat ze haar verdriet zo behandelde, ging het daarna compleet mis met haar. Ik dacht als ik nou iets symbolisch (kleins) aan haar geef om te laten zien dat ik er voor haar ben en dat ze er ook voor zichzelf moet zijn, misschien dat ze daar dan af en toe bij stilstaat als ze dat ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  smurfie wo 15 dec 2010 - 2:22

misschien kun je haar een lief kaartje geven dat vind ik zelf heel persoonlijk en zo weet ze dat je aan haar denkt.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:22

Donderwolkje schreef:Ik denk dat ik ook niets mee zou nemen. Ik denk dat het mooiste wat je haar nu kunt geven is er voor haar zijn.

Ja, ik vind dat best vanzelfsprekend, maar dat is inderdaad wel de hoofdzaak. Daarom ga ik ook naar haar toe.

@ Smurfie: ik vind kaartjes altijd zo raar als je die iemand persoonlijk geeft. Wel lief dat je meedenkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  nina wo 15 dec 2010 - 2:28

June schreef:
Donderwolkje schreef:Ik denk dat ik ook niets mee zou nemen. Ik denk dat het mooiste wat je haar nu kunt geven is er voor haar zijn.

Ja, ik vind dat best vanzelfsprekend, maar dat is inderdaad wel de hoofdzaak. Daarom ga ik ook naar haar toe.

@ Smurfie: ik vind kaartjes altijd zo raar als je die iemand persoonlijk geeft. Wel lief dat je meedenkt!
Ja vind je? Je kan er toch een hele lieve tekst in zetten zodat ze het, elke keer als ze het moeilijk heeft, kaartje even kan lezen.....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:30

danielledeliefste schreef:
Ja vind je? Je kan er toch een hele lieve tekst in zetten zodat ze het, elke keer als ze het moeilijk heeft, kaartje even kan lezen.....

Ja klopt, maar ik spreek haar sowieso vijf keer per week. Ik stuur haar dan liever een keer een kaartje als ik niet in de buurt ben. Ik denk dat ik maar gewoon niks meeneem smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:32

Ik denk sowieso niet dat het nú het moment is om iets symbolisch te geven met de bodoschao dat ze ook aan zichzelf moet dneken. Ze heeft net te horen gekregen dat haar vader zeer binnenkort overlijdt... Geef dan desnoods over een paar weekjes iets symbolisch met de boodschap dat ze zichzelf niet uit het oog moet verliezen. Niet nu, want die boodschap gaat nu sowieso niet goed of helemaal niet aankomen. Op dit moment is een schouder en misschien inderdaad een kaartje het beste wat je eigenlijk kunt geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:36

Maple schreef:Ik denk sowieso niet dat het nú het moment is om iets symbolisch te geven met de bodoschao dat ze ook aan zichzelf moet dneken. Ze heeft net te horen gekregen dat haar vader zeer binnenkort overlijdt... Geef dan desnoods over een paar weekjes iets symbolisch met de boodschap dat ze zichzelf niet uit het oog moet verliezen. Niet nu, want die boodschap gaat nu sowieso niet goed of helemaal niet aankomen. Op dit moment is een schouder en misschien inderdaad een kaartje het beste wat je eigenlijk kunt geven.

Ja, dat heb ik net ook besloten. Als ik het later nodig vind, kan het altijd nog. Bedankt voor je hulp smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:39

Ik heb eens een kaartje gehad van mijn beste vriendin, toen ik te horen had gekregen dat mijn oma op sterven lag. Dat was echt ontzettend lief en ik heb het heel erg gewaardeerd, maar het was wel een beetje "raar" dat ze het me persoonlijk gaf. Helemaal niet om het gebaar, maar ik voelde me een beetje bekeken zeg maar toen ik het las, zoals je je voelt op je verjaardag als je een kadootje uitpakt en iedereen naar je kijkt. Zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 5:05

Ik zou een bos bloemen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:01

Nog bedankt voor alle reacties! Uiteindelijk heb ik toch maar niks meegenomen. Dat kan altijd nog tenslotte.

@ Darcy: Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich dan raar voelt. Ik vind het ook heel naar om een brief te gaan lezen die iemand voor mij geschreven heeft, terwijl die persoon ernaast staat.

@ Twixx: Bloemen had ook gekund inderdaad, maar die hebben ze bij mijn Spar niet en bloemen kunnen juist ook zo feestelijk zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:14

Denk dat het vooral belangrijk is dat jij iets doet waar jij je goed bij voelt!!

Ik vind een kaartje persoonlijk geven ook altijd een beetje ongemakkelijk ofzo, maar ik vind het zelf wel erg fijn/leuk om te krijgen! Ook omdat je het nog een kan nalezen!
MIsschien is dat alsnog leuk, om gewoon op de post te doen. Ondanks dat je haar al zo vaak ziet/spreekt.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik meenemen? Empty Re: Wat moet ik meenemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum