Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buitendeur open, moet ik iets doen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Niekske do 30 aug 2012 - 22:07

Ik had net een afspraak bij een bedrijf en ik zag dat er bij het appartement daar tegenover net een bruidspaar wegging. De bruid kwam door de centrale voordeur, maar de gasten kwamen uit een zijdeur van het appartement (was op de begane grond). Toen iedereen weg was, stond die zijdeur nog open. Ik dacht dat er nog wat mensen aan het opruimen waren ofzo, maar na mijn afspraak, stond die deur nog steeds open. Ik ben er even heen gelopen en heb naar binnen geroepen, maar geen reactie. Ik heb de deur dicht getrokken, maar je kon em met de klink zo weer open maken, er was een sleutel nodig om de deur echt af te sluiten. Wat zouden jullie ermee doen? Ik voelde me een beetje te nieuwsgierig, maar je kon zo de woonkamer van die mensen inlopen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Jilke do 30 aug 2012 - 22:11

Gewoon dichttrekken en thats it? Wat wou je nog meer doen dan?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Niekske do 30 aug 2012 - 22:30

Jilke schreef:Gewoon dichttrekken en thats it? Wat wou je nog meer doen dan?

Nja, de deur is niet op slot... ik weet het ook niet, ik vond het een vreemde situatie, maar ik bedacht natuurlijk meteen 'stel dat het om mijn huis ging'
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 22:32

Misschien heeft iemand van de buren een sleutel? Very Happy En waar woon je? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Katjing do 30 aug 2012 - 22:32

Je kunt ook even het geen nood nummer van de politie bellen en het doorgeven.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 0:04

Ik zou even aanbellen bij de buren. Ik heb ook weleens sleutels in deuren aangetroffen, deze geef ik dan ook altijd af bij de buren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Niekske vr 31 aug 2012 - 0:14

Pfff er is natuurlijk niemand thuis bij de buren... ik heb bij het nummer boven en naast het appartement aangebeld, geen gehoor. Nja, met een dichte deur is het niet te zien dat ie niet op slot zit. Het zag er niet uit alsof er veel te halen viel, dus hopelijk valt het allemaal mee Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitendeur open, moet ik iets doen? Empty Re: Buitendeur open, moet ik iets doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum