Expeditie Robinson 2012
+56
Pussycat
Rouxxxe
iloverocknroll1984
Bazinga
Starla
SarahKey
girli
Green_Pepper
Kiekeboe
Siem
lyke
Lavendel
Guus
loura
Caribbeanlover
SnowWhite
Toet
madam
Yare
Snoes
Bacio
Ilovethe90s
June
ixis
Burn
Penny Blossom
Raindrop
Pannetoet
sanne-84
_Femme
Shisha
Bruintje Beer
Bliss
kwak
Caramba
boekenwurm83
PrimaBella
Bisq
Carra
Gympie
Cow
Aziraphale
Rush
Lady Starstruck
Sweet Sylvana
Tinus
Travelgurly
Summerlovin
Liadan
Evalynn
Mees
Clapperdie
Kowalski
Roodtomaatje
Mermaid
Happydobby
60 plaatsers
Pagina 12 van 16
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Re: Expeditie Robinson 2012
Oh pleaaaaase, hoop zo dat Fajah het langste op die balk blijft staan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook!!! Zij moet gewoon door.Bliss schreef:Oh pleaaaaase, hoop zo dat Fajah het langste op die balk blijft staan!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Summerlovin schreef:Ik ook!!! Zij moet gewoon door.Bliss schreef:Oh pleaaaaase, hoop zo dat Fajah het langste op die balk blijft staan!
+1!!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik hoop dat Chris er als eerst afvalt en dat Fajah inderdaad het langst blijft staan!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ah, arme Fajah. Helemaal gebroken. Ik hoop dat ze het volhoudt op de balk en een finaleplek bemachtigt.
Laatst aangepast door Gympie op do 6 dec 2012 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
YES!!!!!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jaaaaa!!!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik vind het zoo leuk voor haar. Ze was er gewoon als allereerste uitgestemd en heeft nu toch de finale gehaald.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Eigenlijk is die balk een kwestie van de juiste plek kiezen. Aangezien de mensen die vooraan stonden als eerste vielen doordat er daar als eerste gekapt werd.
Woo, dat stuk dat Peggy viel, kwam in slowmotion en volgens mij ging dat maar net goed met dat kapmes.
Woo, dat stuk dat Peggy viel, kwam in slowmotion en volgens mij ging dat maar net goed met dat kapmes.
Gympie- Kletskop
Ik dacht nav de voorstukjes echt dat Fajah eruit zou gaan. Maar ze is er gewoon nog steeds!
Gympie schreef:Eigenlijk is die balk een kwestie van de juiste plek kiezen. Aangezien de mensen die vooraan stonden als eerste vielen doordat er daar als eerste gekapt werd.
Dat vond ik er inderdaad ook best gevaarlijk uitzien!
Het is toch ook best logisch dat op de plaats van de meeste trilling (waar ze begon met kappen) het moeilijkste is om te blijven staan, beetje oneerlijk dus.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ja, ik vind dat dus ook raar. Al ben ik blij dat Fajah gewonnen heeft! En Fatima gun ik het ook. Nu Peggy nog in de finale.
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:Ja, ik vind dat dus ook raar. Al ben ik blij dat Fajah gewonnen heeft! En Fatima gun ik het ook. Nu Peggy nog in de finale.
Ik ben ook niet ontevreden met de uitslag
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Green_Pepper schreef:Gympie schreef:Eigenlijk is die balk een kwestie van de juiste plek kiezen. Aangezien de mensen die vooraan stonden als eerste vielen doordat er daar als eerste gekapt werd.
Dat vond ik er inderdaad ook best gevaarlijk uitzien!
Het is toch ook best logisch dat op de plaats van de meeste trilling (waar ze begon met kappen) het moeilijkste is om te blijven staan, beetje oneerlijk dus.
Dat dacht ik ook ja, maar ik zeur niet nu Fajah door is
Gast- Gast
Oh, wat zou ik lachen als Chris alsnog afvalt en de finale tussen drie vrouwen gaat Girl powerrrr
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Oh, wat zou ik lachen als Chris alsnog afvalt en de finale tussen drie vrouwen gaat Girl powerrrr
Ik hoop echt dat dit gebeurd
Gezien het laatste stukje, denk ik dat het mss een finale met vier wordt! Al hoop ik dat Chris de volgende is die afvalt. Dat gezeur over zn broer, zn wraak op Fajah en het feit dat ie als een hondje achter Fatima aanloopt ben ik helemaal zat mee.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Kiekeboe schreef:Bliss schreef:Oh, wat zou ik lachen als Chris alsnog afvalt en de finale tussen drie vrouwen gaat Girl powerrrr
Ik hoop echt dat dit gebeurd
Ik ook
Als ze het slim spelen die vrouwen stemmen ze Chris er natuurlijk uit. Fysiek blijft een man gewoon sterker en er zullen vast wel wat fysieke opdrachten in de finale zitten.
Ik gun het peggy ook echt heel erg om naar de Finale te gaan! Zij heeft wel redelijk 'gevolgd' deze expeditie, wat juist laat zien dat je echt geen haantje de voorste hoeft te zijn om ver te komen.
Ik gun het peggy ook echt heel erg om naar de Finale te gaan! Zij heeft wel redelijk 'gevolgd' deze expeditie, wat juist laat zien dat je echt geen haantje de voorste hoeft te zijn om ver te komen.
Gast- Gast
girli schreef:Gezien het laatste stukje, denk ik dat het mss een finale met vier wordt! Al hoop ik dat Chris de volgende is die afvalt. Dat gezeur over zn broer, zn wraak op Fajah en het feit dat ie als een hondje achter Fatima aanloopt ben ik helemaal zat mee.
Dit denk ik ook. Ze lieten een voorstukje zien waarin Evi zei: Normaal gesproken is de finale altijd met drie personen. Ook dacht ik bij de finaleproef vier tasjes te zien hangen. Dus ik denk dat er niemand meer uit hoeft.
Wel supertof dat Fajah de finale heeft gehaald. Ze is dan misschien wat recht voor z'n raap soms en fel, maar ik hou wel van die instelling en naar aanleiding van het verloop van het spel heeft ze het ook wel echt verdiend.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Dat was dus ook wat ik dacht!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
We Hebben het net terug gekeken, en fajah en fatima zijn we de meest robinsonwaardig, allebei op een andere manier.
Peggy gun ik het ook meer dan chris, hoewel het allebei eignlijk volgers waren
Peggy gun ik het ook meer dan chris, hoewel het allebei eignlijk volgers waren
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik gun het Fajah het meest! Ben ook heel benieuwd, donderdag, ik geloof ook dat dan de finale al is, dacht ook zoiets te zien.
Klopt 't, dat in het verleden de finale nog een stemming was, maar dan in een studio? dus 3 deelnemers in een fysieke finale en daarna een stemming met álle deelnemers, in een studio, als alle aflv. ook al zijn uitgezonden.. Staat me zoiets van bij!
Klopt 't, dat in het verleden de finale nog een stemming was, maar dan in een studio? dus 3 deelnemers in een fysieke finale en daarna een stemming met álle deelnemers, in een studio, als alle aflv. ook al zijn uitgezonden.. Staat me zoiets van bij!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Expeditie Robinson 2012
» Expeditie robinson terugkijken
» Expeditie Robinson 2013
» Expeditie Robinson 2011
» Expeditie Robinson zelf spelen, tips?
» Expeditie robinson terugkijken