iPhone vraagje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPhone vraagje
Hallo,
Ik heb net mijn telefoon geüpdate en nu is alles goed alleen zijn al mn nummers weg.
Weet iemand hoe ik ze terug kan halen?
Alvast bedankt!
Ik heb net mijn telefoon geüpdate en nu is alles goed alleen zijn al mn nummers weg.
Weet iemand hoe ik ze terug kan halen?
Alvast bedankt!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: iPhone vraagje
Ik denk het wel. Zie wel al mijn apps in iTunes staan.Powerbabe schreef:Heb je een back-up gemaakt in iTunes of op iCloud?
nina- Kletskop
als je dan je telefoon synchroniseert met itunes moeten je nummers er gewoon weer in staan.
Gast- Gast
Ik had dat bij de laatste up date ook.... ik raakte lichtelijk in paniek. Maar nadat ik hem uit had gezet en weer aan kwamen langzaam maar zeker alle nummers weer terug
raar.....
raar.....
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Als je een back up hebt gemaakt moeten je nummers door te synchroniseren inderdaad weer gewoon op je telefoon komen.
Gast- Gast
Dus dat betekent dat ik m alleen op m'n computer hoef aan te sluiten? En wachten tot ie aangeeft dat ie gesynchroniseerd is?Jaya schreef:Als je een back up hebt gemaakt moeten je nummers door te synchroniseren inderdaad weer gewoon op je telefoon komen.
nina- Kletskop
Koppelen aan iTunes en dan gaat is synchroniseren als het goed is en zet hij je back up weer terug.nina schreef:Dus dat betekent dat ik m alleen op m'n computer hoef aan te sluiten? En wachten tot ie aangeeft dat ie gesynchroniseerd is?Jaya schreef:Als je een back up hebt gemaakt moeten je nummers door te synchroniseren inderdaad weer gewoon op je telefoon komen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje iPhone
» Vraagje iphone
» iPhone vraagje
» Vraagje whatsapp Iphone
» Vraagje over muziek op iPhone
» Vraagje iphone
» iPhone vraagje
» Vraagje whatsapp Iphone
» Vraagje over muziek op iPhone
Pagina 1 van 1