Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje iPhone

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje iPhone Empty Vraagje iPhone

Bericht  Guusje di 19 jul 2011 - 22:31

Onlangs heb ik mijn telefoon (iPhone 4) laten vallen waardoor het hele scherm was gebarsten. Ik had een verzekering voor mijn telefoon afgesloten, waar achteraf natuurlijk erg blij mee ben. :-)

Nu kan ik via internet de status van mijn reparatie bekijken en zag ik dat ik een nieuwe telefoon krijg, kosten van het maken zijn schijnbaar duurder. Erg fijn natuurlijk, maar nu vroeg ik me af of hoe het zit met mijn apps, moet ik die er allemaal opnieuw opzetten (en betalen)? Heeft iemand hier ervaring mee?
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje iPhone Empty Re: Vraagje iPhone

Bericht  Blair di 19 jul 2011 - 22:37

Ja, deze moet je wel opnieuw downloaden en betalen, tenzij je je iPhone jailbreakt. Je krijgt een nieuw toestel, dus daar staat (nog) niks op.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 22:46

Babydoll schreef:Ja, deze moet je wel opnieuw downloaden en betalen, tenzij je je iPhone jailbreakt. Je krijgt een nieuw toestel, dus daar staat (nog) niks op.

Ik dacht dat je die dingen via een Itunes account kocht, eenmaal gekocht is toch hebben? Hoewel je nu wel een ander toestel hebt..

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 di 19 jul 2011 - 23:00

Alle telefoonnummers en berichtjes zitten opgeslagen in je itunes. Als je je telefoon aansluit kun je alles er weer automatisch opzetten. Apps kun je opnieuw downloaden met hetzelfde account en dan krijg je een bericht dat je deze app al eerder gedownload hebt en dat het nu gratis is.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caro di 19 jul 2011 - 23:11

Babydoll schreef:Ja, deze moet je wel opnieuw downloaden en betalen, tenzij je je iPhone jailbreakt. Je krijgt een nieuw toestel, dus daar staat (nog) niks op.

Dat klopt niet helemaal (meer) :-). Al jouw apps zijn gekoppeld aan je iTunes account. Sinds een paar weken is een nieuwe tool beschikbaar die je kan bereiken via de app store op je telefoon. Als je naar 'updates; gaat zie je daar ook 'aankopen' staan. Daar kan je alle apps vinden die ooit hebt aangeschafd. Ook nadat je de laatste synchronisatie naar iTunes hebt gedaan.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Guusje di 19 jul 2011 - 23:20

Nou nu ben ik helemaal benieuwd met zulke verschillende reacties! Ach ben ook allang blij dat ik een nieuwe krijg... Laughing
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Roxi3 di 19 jul 2011 - 23:31

Ik heb inmiddels mijn 3de iphone en ik heb maar een keer voor mijn apps hoeven betalen. Ik heb sinds kort een iphone 4 en ik heb alle berichtjes, telefoonnummers, foto's en zelfs notities van mijn oude iphone erop, daarvoor heb ik hem alleen aan moeten koppelen aan itunes.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin di 19 jul 2011 - 23:36

Als je alles van te voren goed op je iTunes hebt gezet, krijg je alles gewoon terug als je het weer synchroniseert. Als je dit niet hebt gedaan, natuurlijk niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair wo 20 jul 2011 - 7:18

Oops, sorry voor mijn verkeerde informatie, mijn laatste iPhone was 2 jaar terug, nu de BlackBerry 2 jaar gehad, en maandag mag ik mijn iPhone 4 ophalen (BlackBerry sucks bigtime!), bedankt voor de tips alvast. Ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud