Ik heb zin in....
+25
Bliss
Lady4
mezzoforte
love
TukTuk
Marin
Snoes
Annemoontje
Kowalski
Mizz_S
Pompoen
Blond
Mermaid
Mees
Arwyn
VeryCherry
Antibes
Lonely Goatherd
May
Bimbam
Plien84
SarahKey
Burn
Rush
Minx
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik heb zin in....
тыквашка schreef:Volgens mij is het moment dat je gaat hopen op een gebroken been het moment dat je moet gaan regelen dat je vakantie krijgt!
Haha, daar heb je ook volledig gelijk in hoor! Ik hou me sowieso nu heel braaf aan mijn uren op het werk sinds maandag Maar ik durf geen vakantie te boeken als ik niet weet hoe het met oma gaat, straks zit ik met mijn kont in Turkije en overlijdt ze We zitten te denken om wellicht nu met de auto op vakantie te gaan!
Gast- Gast
Marin schreef:Awww Pippa.
Ik wilde ook typen dat ik zin heb in vakantie maar voel me nu haast schuldig dat ik morgen echt ga. Maar ook wel heel blij!
Voel je niet schuldig, lekker van genieten
Gast- Gast
тыквашка schreef:Dropdraakje schreef:Dat klinkt als mijn droombaan Geloof graag dat je nog even rust wilt voordat je aan een nieuwe studie begint. Je hebt zo veel energie erin gestoken dat je lichaam nu pas reageerd op rust.
Ik ga vanavond sporten dus afleiding komt er wel. Heb alleen geen idee hoe ik al deze drukte in mijn hoofd met school ga combineren.
Mijn ervaring is dat de drukte toeneemt als er veel nieuwe dingen tegelijk gebeuren, zoals bijvoorbeeld een nieuwe opleiding o.i.d., maar dat deze drukte ook weer wat afneemt als je je plekje en routine hebt gevonden. Het is inderdaad best lastig om met drukte in je hoofd te studeren, maar het kán wel, probeer vertrouwen in jezelf te hebben én op zoek te gaan naar jouw eigen manier van studeren. Ik zelf moet bijvoorbeeld altijd heel erg inkomen en het helpt om mezelf een ultimatum te stellen, studeren met een wekker helpt ook. Die zet je op een uur, of een half uur (het moet voor jezelf overzichtelijk blijven) en dan mag je daarna weer pauze. Ik zelf had meestal dat ik als ik eenmaal aan de slag was dan ook vergat om die pauzes te nemen, dat heet hyperfocus en dat hoort ook bij ADHD!
Ik heb zin in... een lekker broodje, maar het is half 4, niet echt een goede tijd daarvoor.
Héél herkenbaar! Heb altijd moeite om een begin te maken, maar gebeurd regelmatig, als ik dan eenmaal bezig ben dat ik ook echt niet meer wil / kan stoppen. Zo kan ik echt uren achter elkaar bezig zijn met schoolwerk, na al 2 of 3 dagen er tegen aan gehikt te hebben.
Mijn coach had die tip ook gegeven van maar een uur per keer, maar vind dat zo zonde.. Als k dan eenmaal bezig ben, dan liever zolang mogelijk.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
op dit moment heb ik zin aan een douche heb net hardgelopen
en nu ga ik ook lekker onder de douche
en nu ga ik ook lekker onder de douche
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb zin in een Big Mac
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Op korte termijn: vanavond een relaxed tv-avondje met mijn vriend. Expeditie Robinson, Metropolis en Over mijn lijk, lekker met een rood wijntje erbij.
Op de langere termijn: Vriendinnenweekend in september, familieweekend in oktober en een weekje Tenerife met mijn vriend in november. En ik kijk uit naar het moment waarop mijn vriend en ik officieel gaan samenwonen. We hebben nog geen datum, maar het plan is rond de jaarwisseling ergens.
Op de langere termijn: Vriendinnenweekend in september, familieweekend in oktober en een weekje Tenerife met mijn vriend in november. En ik kijk uit naar het moment waarop mijn vriend en ik officieel gaan samenwonen. We hebben nog geen datum, maar het plan is rond de jaarwisseling ergens.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Leuk om te lezen Lady!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb zin in
- weekend!
- morgenavond bowlen met de Arnhem-meeting
- zaterdag hele dag de stad in met vriendinnen in mn hometown (daar is het feest)
- zondag mn vriend weer zien
- zaterdag over twee weken bruiloft van de broer van mn vriend, lijkt me echt leuk!
- weekend!
- morgenavond bowlen met de Arnhem-meeting
- zaterdag hele dag de stad in met vriendinnen in mn hometown (daar is het feest)
- zondag mn vriend weer zien
- zaterdag over twee weken bruiloft van de broer van mn vriend, lijkt me echt leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
om op vakantie te gaan met me vriend...................... en we gaan morgen
dolfijn1982- Fluisteraar
- Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Lady4, wat leuk om te lezen dat jullie samenwoonplannen hebben!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vakantie! Ga dinsdag naar Ibiza, helemaal zin in!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
тыквашка schreef:Volgens mij is het moment dat je gaat hopen op een gebroken been het moment dat je moet gaan regelen dat je vakantie krijgt!
Ik zag ooit een billboard aan de weg met de tekst: 'met die naderende burn out kwam dat gebroken been als geroepen'.
Is al bijna 4 jaar geleden en heeft veel indruk gemaakt.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
тыквашка schreef:Mermaid schreef:Ik heb zin om mijn vriend weer te zien. Heb straks een barbecue met zijn familie en vind het maar eng, zulke dingen zonder hem
Voor iedereen die het moeilijk heeft.
Pas maar op, straks zetten ze je zijn huis uit!
haha hier moest ik even hardop om lachen. Nee het was gezellig en ze waren heel blij dat ik er was.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Snoes schreef:Lady4, wat leuk om te lezen dat jullie samenwoonplannen hebben!
Maar eigenlijk wonen we al praktisch samen. Mijn vriend heeft co-ouderschap wat betreft zijn zoontje en in de weken dat zijn zoontje er is wonen we in zijn huis en in de weken dat zijn zoontje er niet is wonen we in mijn huis. Het enige wat er dus feitelijk gaat veranderen is dat we in mijn huis gaan wonen. Toch voelt het wel als een grote, leuke en bijzondere stap!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb zin in een wijntje! En in een hele avond bankhangen en tv kijken, haha. Dus dat gaan we maar eens regelen.
Gast- Gast
Zininzon schreef:тыквашка schreef:Volgens mij is het moment dat je gaat hopen op een gebroken been het moment dat je moet gaan regelen dat je vakantie krijgt!
Ik zag ooit een billboard aan de weg met de tekst: 'met die naderende burn out kwam dat gebroken been als geroepen'.
Is al bijna 4 jaar geleden en heeft veel indruk gemaakt.
Toch voelt het echt zo op dit moment, alsof ik alleen maar aan het rennen en vliegen ben & dat vond mijn lichaam ook, want ik werk om 7.45u wakker (wekker had om 6.45u moeten gaan) terwijl ik om 8.00u moest beginnen met werken Dus, zo komen we er wel hahaha.
Gast- Gast
Samenwonen!
Helaas moet ons huis nog gebouwd worden en gaat het nog een jaar duren...
Helaas moet ons huis nog gebouwd worden en gaat het nog een jaar duren...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Samenwonen, chocola en iets voor mezelf kopen ter afsluiting van dit half jaar.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: