Ik heb zin in....
+25
Bliss
Lady4
mezzoforte
love
TukTuk
Marin
Snoes
Annemoontje
Kowalski
Mizz_S
Pompoen
Blond
Mermaid
Mees
Arwyn
VeryCherry
Antibes
Lonely Goatherd
May
Bimbam
Plien84
SarahKey
Burn
Rush
Minx
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik heb zin in....
Een donut van voodoo doughnuts. Alleen ben op dieet en zit niet in Portland op dit moment. Maar echt wat heb ik daar zin in. En dan bij voorkeur de Marshall matters
http://voodoodoughnut.com/menu.php
http://voodoodoughnut.com/menu.php
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik heb zin in....
Ik heb zin in een Bounty ijsje. Helaas niet in huis en geen puf om naar de supermarkt te lopen..
Gast- Gast
S.hit, ik nu ook!Razz_ schreef:Ik heb zin in een Bounty ijsje. Helaas niet in huis en geen puf om naar de supermarkt te lopen..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Slapen, en maandag pas wakker worden.. Is deze rotperiode voorbij..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb zin in m&m's, maja ook op dieet en die vind ik normaal ook te duur om zomaar te kopen.
Burn schreef:Slapen, en maandag pas wakker worden.. Is deze rotperiode voorbij..
Gast- Gast
Ik heb zin in een glas koude Cola Light. Maar het is op, moet naar de winkel, maar heb geen zin om me te douchen.
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk zin in alles wat Sonja Bakker mij momenteel weer verbiedt, patat met mayo, bitterballen, pizza, chips of snoepjes:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Burn
Ik heb zin in een pannenkoek. Heb alleen geen zin om hem te bakken
Ik heb zin in een pannenkoek. Heb alleen geen zin om hem te bakken
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Burn
Ik heb zin om die ene jongen weer te spreken.
Ik heb zin om die ene jongen weer te spreken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb zin in een Snickers. Straks maar halen, moet toch nog naar de winkel.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Nu moeten jullie ophouden. SarahKey, jij ook met je M&M's!Lonely Goatherd schreef:Ik heb zin in een Snickers. Straks maar halen, moet toch nog naar de winkel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Nu moeten jullie ophouden. SarahKey, jij ook met je M&M's!Lonely Goatherd schreef:Ik heb zin in een Snickers. Straks maar halen, moet toch nog naar de winkel.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Vakantie, ik wil nog een week nietsdoen ik wil NIET aan mijn nieuwe studie beginnen al..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat ga je voor een nieuwe studie doen, Antibes en ben je daar lang mee bezig?
Ik wil heel graag rust in mijn hoofd maar dan ook echt rust. Soms heb ik het idee dat ik niet eens weet waar ik mee bezig ben.
Ik wil heel graag rust in mijn hoofd maar dan ook echt rust. Soms heb ik het idee dat ik niet eens weet waar ik mee bezig ben.
Gast- Gast
Ga een master doen tot arts-onderzoeker, een soort versneld geneeskunde-plus in 4 jaar.. Wordt wel flink aanpoten dus, denk dat ik wel op meeste dagen 9-17 kan rekenen en dan komt zelfstudie er vast nog bovenop. Ben alleen tot begin augustus megadruk geweest met bachelor afronden (denk aan afgelopen half jaar >60 uur per week en de laatste weken bijna non stop met alleen slaappauzes) en toen twee weken vakantie wat supergaaf was maar ook mega-intensief (vroeg op, grote groep, druk programma) en toen thuisgekomen flink ziek.. En nu zijn mijn laatste dagen vakantie en heb ik het gevoel dat ik net pas tijd krijg om bij te komen van afgelopen jaar..
Wat vervelend dat je zo onrustig bent in je hoofd (ik herken dat ook wel, vraag me af en toe wel eens af of ik geen ADD heb ofzo). Misschien kun je iets afleiding zoeken in de vorm van een eindje fietsen ofzo?
Wat vervelend dat je zo onrustig bent in je hoofd (ik herken dat ook wel, vraag me af en toe wel eens af of ik geen ADD heb ofzo). Misschien kun je iets afleiding zoeken in de vorm van een eindje fietsen ofzo?
Laatst aangepast door Antibes op do 30 aug 2012 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Dat klinkt als mijn droombaan Geloof graag dat je nog even rust wilt voordat je aan een nieuwe studie begint. Je hebt zo veel energie erin gestoken dat je lichaam nu pas reageerd op rust.
Ik ga vanavond sporten dus afleiding komt er wel. Heb alleen geen idee hoe ik al deze drukte in mijn hoofd met school ga combineren.
Ik ga vanavond sporten dus afleiding komt er wel. Heb alleen geen idee hoe ik al deze drukte in mijn hoofd met school ga combineren.
Gast- Gast
Het ophalen van mijn headset, tab en het tekenen van mijn contract bij R.andstad. En daarna het zien van mijn vriend, die vanavond hier slaapt. Is het al 16:00?
Gast- Gast
Het weekendje Luik wat we binnenkort gaan doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zin in chocola!!
Gelukkig heb ik niks in huis
Gelukkig heb ik niks in huis
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zin om me te verstoppen in bed..
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Dropdraakje schreef:Dat klinkt als mijn droombaan Geloof graag dat je nog even rust wilt voordat je aan een nieuwe studie begint. Je hebt zo veel energie erin gestoken dat je lichaam nu pas reageerd op rust.
Yeah, I know.. De mijne ook en eigenlijk moet ik echt niet klagen, want ik was superblij dat ik hiervoor toegelaten was. Maar ik merk inderdaad dat ik gewoon een half jaar mezelf over de kop heb gewerkt en nu ik eindelijk vakantie heb een soort van instort, maja, ik moet al bijna weer beginnen.. =( Maja, ik doe nog maar even het weekend rustig aan dan..
Sporten is wel een goeie inderdaad. Ik weet dat laatste ook niet, ik stress mezelf gewoon kapot en dat werkt dus (obviously) ook niet. School levert zeker ook nog extra drukte op?
Antibes- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: