Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb zin in....

+25
Bliss
Lady4
mezzoforte
love
TukTuk
Marin
Snoes
Annemoontje
Kowalski
Mizz_S
Pompoen
Blond
Mermaid
Mees
Arwyn
VeryCherry
Antibes
Lonely Goatherd
May
Bimbam
Plien84
SarahKey
Burn
Rush
Minx
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb zin in.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb zin in....

Bericht  Antibes do 30 aug 2012 - 0:57

Mees schreef:Ik heb zin om me te verstoppen in bed..

Verstoppen voor? De wereld? Waarom?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mees do 30 aug 2012 - 1:01

Antibes schreef:

Om net even te doen alsof ik er niet ben vandaag en daarom niks hoef te doen.
Voel me enorm klote..wordt overspoeld door emoties (verdriet) en ik weet even niet hoe ik daarmee om moet gaan.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Antibes do 30 aug 2012 - 1:04

Mees schreef:
Antibes schreef:

Voel me enorm klote..wordt overspoeld door emoties (verdriet) en ik weet even niet hoe ik daarmee om moet gaan.

Oh bah, dat is echt rot.. Ik weet niet of je de ruimte hebt om daadwerkelijk een baaldag te houden. Als ik écht ontplof qua emoties, dan heb ik dat soms ook gewoon nodig. Dus als het kan, is het zo gek niet om het te doen. Of wat bij mij werkt is tóch juist een stomme zielige film te kijken of emotionele muziek mee te huilen en mezelf heel zielig te vinden. Of iemand bellen die ik mag bellen als het niet goed gaat (of papa, of Leaf laughcry ) en door te praten en te huilen, daarna weer verder te kunnen..

Offff, juist compleet afleiding te zoeken en met een vriendin te gaan lunchen. Hoewel als het echt kut gaat dat niet altijd werkt en je je soms als je thuiskomt dubbel rot voelt.. nerd

Goh, best een lange post om eigenlijk niets nuttigs te zeggen.. Sterkte dan maar! *knuff*
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx do 30 aug 2012 - 1:06

En ik heb zin in nieuwe kleren kopen maar mag nog niet van mezelf :)0
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mees do 30 aug 2012 - 1:12

Antibes schreef:
Mees schreef:
Antibes schreef:

Oh bah, dat is echt rot.. Ik weet niet of je de ruimte hebt om daadwerkelijk een baaldag te houden. Als ik écht ontplof qua emoties, dan heb ik dat soms ook gewoon nodig. Dus als het kan, is het zo gek niet om het te doen. Of wat bij mij werkt is tóch juist een stomme zielige film te kijken of emotionele muziek mee te huilen en mezelf heel zielig te vinden. Of iemand bellen die ik mag bellen als het niet goed gaat (of papa, of Leaf laughcry ) en door te praten en te huilen, daarna weer verder te kunnen..

Offff, juist compleet afleiding te zoeken en met een vriendin te gaan lunchen. Hoewel als het echt kut gaat dat niet altijd werkt en je je soms als je thuiskomt dubbel rot voelt.. nerd

Goh, best een lange post om eigenlijk niets nuttigs te zeggen.. Sterkte dan maar! *knuff*

Lief van je!
Eigenlijk heb ik niet de ruimte voor een baaldag. Gelukkig ben ik vandaag thuis aan het werk en heb ik niet heel druk, dus ik maak er maar even ruimte voor (morgen maar extra hard werken). Helaas kan ik nu niemand bellen, iedereen is aan het werk en mijn vader heeft het zelf helaas even heel moeilijk (waardoor ik me mede zo voel). Misschien bel ik zo mijn vriend nog wel even.
Denk dat ik zo maar lekker een boek ga lezen, nadat ik weer even het forum heb (bij)gelezen. Ijsje erbij en hopelijk gaat het dan weer een beetje. Gelukkig heb ik vanavond wel wat afleiding.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Mermaid do 30 aug 2012 - 2:11

Ik heb zin om mijn vriend weer te zien. Heb straks een barbecue met zijn familie en vind het maar eng, zulke dingen zonder hem Sad

Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Voor iedereen die het moeilijk heeft.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 2:13

Om keihard te janken en om allerlei slechte dingen te eten. Beide nu geen goed plan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 30 aug 2012 - 2:31

Dropdraakje schreef:Dat klinkt als mijn droombaan Wink Geloof graag dat je nog even rust wilt voordat je aan een nieuwe studie begint. Je hebt zo veel energie erin gestoken dat je lichaam nu pas reageerd op rust.

Ik ga vanavond sporten dus afleiding komt er wel. Heb alleen geen idee hoe ik al deze drukte in mijn hoofd met school ga combineren. scratch

Mijn ervaring is dat de drukte toeneemt als er veel nieuwe dingen tegelijk gebeuren, zoals bijvoorbeeld een nieuwe opleiding o.i.d., maar dat deze drukte ook weer wat afneemt als je je plekje en routine hebt gevonden. Het is inderdaad best lastig om met drukte in je hoofd te studeren, maar het kán wel, probeer vertrouwen in jezelf te hebben én op zoek te gaan naar jouw eigen manier van studeren. Ik zelf moet bijvoorbeeld altijd heel erg inkomen en het helpt om mezelf een ultimatum te stellen, studeren met een wekker helpt ook. Die zet je op een uur, of een half uur (het moet voor jezelf overzichtelijk blijven) en dan mag je daarna weer pauze. Ik zelf had meestal dat ik als ik eenmaal aan de slag was dan ook vergat om die pauzes te nemen, dat heet hyperfocus en dat hoort ook bij ADHD!

Ik heb zin in... een lekker broodje, maar het is half 4, niet echt een goede tijd daarvoor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen do 30 aug 2012 - 2:34

Mermaid schreef:Ik heb zin om mijn vriend weer te zien. Heb straks een barbecue met zijn familie en vind het maar eng, zulke dingen zonder hem Sad

Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Voor iedereen die het moeilijk heeft.

Pas maar op, straks zetten ze je zijn huis uit! Twisted Evil
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 2:39

Vakantie, lekker met z'n alle op vakantie gaan naar een zonnig land vlakbij zee.. heerlijk lijkt me dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 2:47

Ik heb zin in een warm bad. Met bubbels. En een fijn stuk chocola.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 2:54

тыквашка schreef:
Dropdraakje schreef:Dat klinkt als mijn droombaan Wink Geloof graag dat je nog even rust wilt voordat je aan een nieuwe studie begint. Je hebt zo veel energie erin gestoken dat je lichaam nu pas reageerd op rust.

Ik ga vanavond sporten dus afleiding komt er wel. Heb alleen geen idee hoe ik al deze drukte in mijn hoofd met school ga combineren. scratch

Mijn ervaring is dat de drukte toeneemt als er veel nieuwe dingen tegelijk gebeuren, zoals bijvoorbeeld een nieuwe opleiding o.i.d., maar dat deze drukte ook weer wat afneemt als je je plekje en routine hebt gevonden. Het is inderdaad best lastig om met drukte in je hoofd te studeren, maar het kán wel, probeer vertrouwen in jezelf te hebben én op zoek te gaan naar jouw eigen manier van studeren. Ik zelf moet bijvoorbeeld altijd heel erg inkomen en het helpt om mezelf een ultimatum te stellen, studeren met een wekker helpt ook. Die zet je op een uur, of een half uur (het moet voor jezelf overzichtelijk blijven) en dan mag je daarna weer pauze. Ik zelf had meestal dat ik als ik eenmaal aan de slag was dan ook vergat om die pauzes te nemen, dat heet hyperfocus en dat hoort ook bij ADHD!

Ik heb zin in... een lekker broodje, maar het is half 4, niet echt een goede tijd daarvoor.

Bedankt voor je tip.

Je hebt zeker gelijk. Ik kan het wel, maar omdat het nieuw is heb ik 0,0 idee hoe ik dit ga aanpakken. Ik ben dit ook niet gewend. Ik zit nog niet in het plaatje en ben daardoor juist onzeker dat het mij ook niet meer gaat lukken. Ben nu ook wat rustiger en ben nu een aantal dingen aan het bedenken hoe ik het ga aanpakken. Hyperfocussen kan ik trouwen ook goed, soms te goed.

En als we het toch over zin hebben...ik heb zin in een plak cake die ik nu aan het bakken ben. (De tip van de dag: Ben je druk in je hoofd, bak een cake Ik heb zin in.... - Pagina 2 1578173417 )

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S do 30 aug 2012 - 3:02

Ik heb zin in chips! Misschien mag ik vanavond van mezelf een keer zo'n klein zakje... Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 3:05

Softijs met gekleurde spikkeltjes Ik heb zin in.... - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 30 aug 2012 - 3:16

Burn Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Mees Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Chance Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888

Ik heb zin om te shoppen, ik heb alleen net lekker door de stad gelopen met een vriendin en weer lekker geconfronteerd met mijn shop-fobie Ik heb zin in.... - Pagina 2 394967 Ook heb ik zin in wijn! Heb ik even geluk dat ik vanavond lekker sangria ga drinken Ik heb zin in.... - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 3:42

PurpleSparkle schreef:Het ophalen van mijn headset, tab en het tekenen van mijn contract bij R.andstad. En daarna het zien van mijn vriend, die vanavond hier slaapt. Is het al 16:00? Ik heb zin in.... - Pagina 2 3920004554

Heb je een nieuwe vriend?

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje do 30 aug 2012 - 3:44

vrij zijn.....Oja wacht, dat ben ik ook vandaag en morgen! (Sinds hele lange tijd, moet zelfs wennen om eens doordeweeks thuis overdag te zijn) Heerlijk genieten dus! smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Snoes do 30 aug 2012 - 3:48

Ik heb zin in een malse biefstuk die niét doorbakken is en in een broodje met paté. Beiden moeten toch nog een paar maanden wachten Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 3:49

Ik heb zin in...

vakantie :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 30 aug 2012 - 3:50

Pippa schreef:Ik heb zin in...

vakantie Ik heb zin in.... - Pagina 2 1270000679

Heb je binnenkort vakantie of heb je het net gehad? Ik heb zin in.... - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 3:52

Kowalski schreef:

Heb je binnenkort vakantie of heb je het net gehad? Ik heb zin in.... - Pagina 2 1270000679

Ik heb nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar & heb het momenteel ook nog niet gepland/kunnen plannen ivm met oma, maar ik ben even helemaal klaar met alles & iedereen en wil even niks hoeven Yes

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 30 aug 2012 - 4:01

Pippa schreef:
Kowalski schreef:

Ik heb nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar & heb het momenteel ook nog niet gepland/kunnen plannen ivm met oma, maar ik ben even helemaal klaar met alles & iedereen en wil even niks hoeven Ik heb zin in.... - Pagina 2 3079029344

Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Denk maar eens goed aan jezelf dan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 4:09

Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Kowalski schreef:

Ik heb nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar & heb het momenteel ook nog niet gepland/kunnen plannen ivm met oma, maar ik ben even helemaal klaar met alles & iedereen en wil even niks hoeven Ik heb zin in.... - Pagina 2 3079029344

Ik heb zin in.... - Pagina 2 699888 Denk maar eens goed aan jezelf dan!

Misschien lukt het als ik mijn been breek ofzo, dan moet ik wel rusten nerd

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 30 aug 2012 - 5:03

Volgens mij is het moment dat je gaat hopen op een gebroken been het moment dat je moet gaan regelen dat je vakantie krijgt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 30 aug 2012 - 5:12

Awww Pippa.

Ik wilde ook typen dat ik zin heb in vakantie maar voel me nu haast schuldig dat ik morgen echt ga. Maar ook wel heel blij!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: