Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwen op trouwdag ouders

+10
Caribbeanlover
Roodkapje
Susan
May
Niekske
Snoes
Angela_1986
Roxi3
TukTuk
Honey*Bee
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:29

Weer een andere variant, maar mijn broer en zus zijn op de zelfde datum getrouwd (maar met een jaar verschil). Ze vieren hun jubilea altijd met een etentje.

Ik zou het wel een mooi idee vinden om op dezelfde dag als mijn ouders te trouwen, maar ja, wat al gezegd is, dan stoot je je schoonfamilie misschien weer voor het hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Susan zo 2 sep 2012 - 5:31

Je hoeft natuurlijk niet tegen je schoonouders te zeggen dat het de trouwdag van je ouders is. Mijn schoonouders weten echt niet wat de trouwdag van mijn ouders is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:37

Mijn ouders zijn getrouwd op de dag van de ouders van mijn vader en de maand van de ouders van moeder. Dat heb ik altijd heel speciaal gevonden, zo was er een beetje van beode kanten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  TukTuk zo 2 sep 2012 - 5:40

Susan schreef:Je hoeft natuurlijk niet tegen je schoonouders te zeggen dat het de trouwdag van je ouders is. Mijn schoonouders weten echt niet wat de trouwdag van mijn ouders is.

Dat geeft denk ik toch misschien een ongemakkelijke sfeer want je moet dan heel erg opletten dat je er geen opmerking over maakt.

Zo hadden mijn zus en haar man de trouwauto die ze gehuurd hadden, van mijn ouders cadeau gehad (Ze wilden eerst zelf geen auto huren, en mijn ouders vonden dat dit er bij hoorde dus hadden als verrassing die auto geregeld, en dit al paar weken eerder aan hun cadeau gegeven). Dit wilden ze niet tegen zijn ouders vertellen om hun niet voor het hoofd te stoten, en zij hadden dus gezegd dat ze zelf de trouwauto gehuurd hadden (Dit wisten mijn ouders ook). ... Tot de ambtenaar tijdens het huwelijk daar een opmerking over maakte.. Zo van "wat een schitterende trouwauto, en ik begreep dat het een cadeau van je ouders was? Bijzonder hoor!" terwijl ze naar mijn zus keek. Dus wij waren helemaal verbaasd en je zag haar schoonouders ook kijken van "euhmm?" Wat bleek nou, toen mijn vader even met de ambtenaar stond te praten vooraf (hij werd al eerder mee genomen om nog wat wat instructies door te spreken over het weggeven ofzo), had hij dat aan haar verteld, toen ze dus tegen hem opmerkte dat ze de trouwauto zo mooi vond.. Niet wetende dat ze dat later zou vermelden tijdens haar praatje.. Gaf uiteindelijk een hele ongemakkelijke sfeer! (Ze heeft niet de meest makkelijke schoonouders helaas)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Ella zo 2 sep 2012 - 9:37

Ik zou het zelf persoonlijk niet doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Lientje zo 2 sep 2012 - 20:06

Wij hebben er wel voor gekozen om op de trouwdag van onze ouders te trouwen...
Zowel m'n ouders als m'n schoonouders zijn op deze dag getrouwd en ik vind/vond dat heel speciaal. Vooral omdat ze allebei nog heel gelukkig getrouwd zijn en op de dag dat wij trouwde waren mijn ouders 33 jaar getrouwd en m'n schoonouders 44 jaar.
Beide ouders vonden het ook erg leuk dat we op deze datum trouwde, heel speciaal ook!
Dus wij hebben er geen problemen mee....
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Mizz_S zo 2 sep 2012 - 21:15

Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als jullie het wel leuk vinden en niemand is beledigd ofzo, waarom niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen op trouwdag ouders - Pagina 2 Empty Re: Trouwen op trouwdag ouders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum