Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Nee die voel ik dus niet. Dus het is een beetje rekenwerk en een handige app die mijn vruchtbare periode uitrekent. Ik heb wel veel slijmverlies gehad in mijn vruchtbare periode (die waar je draden van kunt trekken).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Laced schreef:Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Nee die voel ik dus niet. Dus het is een beetje rekenwerk en een handige app die mijn vruchtbare periode uitrekent. Ik heb wel veel slijmverlies gehad in mijn vruchtbare periode (die waar je draden van kunt trekken).
En wanneer is dat geweest? Al ruim 14 dagen geleden?
Laced- Kletskop
Laced schreef:Steep schreef:Laced schreef:Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Het begin van mijn vruchtbare periode wel. Het einde is nu 9 dagen geleden.
Steep- Kletskop
Steep schreef:Laced schreef:Steep schreef:Laced schreef:Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Ik zou over 5 dagen opnieuw testen. Mijn eisprong is pas altijd ná dat "vruchtbaar" slijm.
Laced- Kletskop
Laced schreef:Steep schreef:Laced schreef:Steep schreef:Laced schreef:Steep: heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?
Ik zou over 5 dagen opnieuw testen. Mijn eisprong is pas altijd ná dat "vruchtbaar" slijm.
Aah thnx! Ik heb me daar nooit in hoeven te verdiepen omdat R niet geplant was. Maar dan wordt het dus zondag.
Steep- Kletskop
spannend zeg steep !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Steep!
Ik heb vandaag een heerlijk ontspannen dage in de sauna gehad. Ik weet dat het een negatieve invloed kán hebben op een eventuele bevruchting/innesteling. Toch besloten om wel te gaan, want tot ik een positieve test heb wil ik mijn leven nog niet 'on hold' zetten.
Alleen alcohol mijd ik al wel, verder houd ik er nog niet echt rekening mee.
Ik heb vandaag een heerlijk ontspannen dage in de sauna gehad. Ik weet dat het een negatieve invloed kán hebben op een eventuele bevruchting/innesteling. Toch besloten om wel te gaan, want tot ik een positieve test heb wil ik mijn leven nog niet 'on hold' zetten.
Alleen alcohol mijd ik al wel, verder houd ik er nog niet echt rekening mee.
Laatst aangepast door Taeda op di 29 jan 2013 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
@steep: spannend dus nog!!
@teake: lekker een dagje sauna! Heb dit pas 1 x gedaan, maar vond het erg lekker!!
@all: hier niet veel nieuws......
@teake: lekker een dagje sauna! Heb dit pas 1 x gedaan, maar vond het erg lekker!!
@all: hier niet veel nieuws......
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Soms moet dat ook gewoon lekker kunnen en genieten van de sauna etc .
Heb je een leuke dag gehad?
Heb je een leuke dag gehad?
love- Kletskop
Heerlijke dag gehad! Het was ook pas mijn tweede keer hoor Aagje
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik word helemaal gek van mijn gevoelige tepels (extreem langdurig dit keer), opgezette boobs, ben bloedchagrijnig (omstandigheden op het werk hebben hierin ook aandeel) en heb last van m'n buik. Zit alweer over de 40 dagen en het mag van mij nu wel eens beginnen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wachten op je positieve test? Of wat moet er komen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
@SB, Wat spannend zeg een nieuwe baan heb je dan nu vrij ? Wel goede reden om een hondje te nemen en lijkt mij ook wel leuk al die aansprak die je krijgt met het wandelen. Mijn moeder heeft ook een hond en laat hem wel eens uit en iedereen zegt dan wat . Wel fijn dat het helpt voor je rug, lijkt me geen pretje om dat te hebben.
Hoop ook dat ik snel een leuke baan heb, maar is nu helaas niet de handige tijd ervoor maar we blijven positief !
@ Shally, Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt me wel handig om dat te melden vooral omdat je bij een nieuw ziekenhuis bent dan zijn ze iig op de hoogte.
@aardbei, Ja echt balen, ben al wel blij dat het niet aan mijn functioneren ligt.
Ja is echt heel kut en heeft ook beste nasleep gehad al dat gedoe er nog eens extra bij deed me niet veel goed. Gelukkig gaat het gelukkig nu wel beter . Hoe gaat het verder met jou?
@boekenwurm, Verstandig dat je gebeld hebt, vooral als je er zelf geen fijn gevoel bij hebt. Hoe gaat het verder met je dan?
@Weegschaal, Lief van je ! Leer nu steeds beter om het een plekje te geven. Het is vooral begonnen sinds mijn vriend en ik het over een kindje hebben en er mee bezig zijn. Mijn vader zou het geweldig hebben gevonden als hij opa werd. Hoop ook dat ik snel een baan vind waar ik het naar mijn zin heb . Lijkt me erg confronterend om met twee zwangeren weekendje weg te gaan . Hopelijk kun je wel genieten van je weekendje weg ! Wat lief dat je nichtje elke dag een foto stuurt, zo blijf je toch dagelijks op de hoogte.Hoe voel je je verder? Kun je het een beetje een plekje geven?
@Justmeonlyme, Wanneer moet je dan ongesteld worden? En je weet maar nooit .
@Filoria, Ja echt balen maar probeer wel positief te blijven. Nee hoop het ook niet, ben met vlagen misselijk maar gaat verder wel goed kan wel gewoon eten enz . Woow zou wel gaaf zijn een tweeling spannend hoor ! Ik kijk ook wie is de mol vind wel leuk dat Kees Tol mee doet maar ik heb geen idee wie het is dacht eerst Tim ..
Hier weinig spannends te melden eigenlijk, zit nu GTST te kijken en ga straks Wie is de mol kijken.
Hoop ook dat ik snel een leuke baan heb, maar is nu helaas niet de handige tijd ervoor maar we blijven positief !
@ Shally, Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt me wel handig om dat te melden vooral omdat je bij een nieuw ziekenhuis bent dan zijn ze iig op de hoogte.
@aardbei, Ja echt balen, ben al wel blij dat het niet aan mijn functioneren ligt.
Ja is echt heel kut en heeft ook beste nasleep gehad al dat gedoe er nog eens extra bij deed me niet veel goed. Gelukkig gaat het gelukkig nu wel beter . Hoe gaat het verder met jou?
@boekenwurm, Verstandig dat je gebeld hebt, vooral als je er zelf geen fijn gevoel bij hebt. Hoe gaat het verder met je dan?
@Weegschaal, Lief van je ! Leer nu steeds beter om het een plekje te geven. Het is vooral begonnen sinds mijn vriend en ik het over een kindje hebben en er mee bezig zijn. Mijn vader zou het geweldig hebben gevonden als hij opa werd. Hoop ook dat ik snel een baan vind waar ik het naar mijn zin heb . Lijkt me erg confronterend om met twee zwangeren weekendje weg te gaan . Hopelijk kun je wel genieten van je weekendje weg ! Wat lief dat je nichtje elke dag een foto stuurt, zo blijf je toch dagelijks op de hoogte.Hoe voel je je verder? Kun je het een beetje een plekje geven?
@Justmeonlyme, Wanneer moet je dan ongesteld worden? En je weet maar nooit .
@Filoria, Ja echt balen maar probeer wel positief te blijven. Nee hoop het ook niet, ben met vlagen misselijk maar gaat verder wel goed kan wel gewoon eten enz . Woow zou wel gaaf zijn een tweeling spannend hoor ! Ik kijk ook wie is de mol vind wel leuk dat Kees Tol mee doet maar ik heb geen idee wie het is dacht eerst Tim ..
Hier weinig spannends te melden eigenlijk, zit nu GTST te kijken en ga straks Wie is de mol kijken.
love- Kletskop
Exogenesis schreef:Ik word helemaal gek van mijn gevoelige tepels (extreem langdurig dit keer), opgezette boobs, ben bloedchagrijnig (omstandigheden op het werk hebben hierin ook aandeel) en heb last van m'n buik. Zit alweer over de 40 dagen en het mag van mij nu wel eens beginnen
Oeeh misschien toch maar een testje?
love- Kletskop
@exogenesis: spannend zeg! ga je testen?
@steep: nog geen ongi te bekennen bij jou?? spannend zeg!
@all: ik had gister weer wat krampen, en had de hele dag zo een honger, vandaag weer. en als ik dan niet optijd iets had werd ik echt misselijk! Als ik zondag niet ongesteld word dan doe ik even een testje. Mijn man vroeg gister al of mijn dochter misschien met blauwe stift op mijn borsten had zitten tekenen.
@steep: nog geen ongi te bekennen bij jou?? spannend zeg!
@all: ik had gister weer wat krampen, en had de hele dag zo een honger, vandaag weer. en als ik dan niet optijd iets had werd ik echt misselijk! Als ik zondag niet ongesteld word dan doe ik even een testje. Mijn man vroeg gister al of mijn dochter misschien met blauwe stift op mijn borsten had zitten tekenen.
Aagje!- Kletskop
Exo: irritant, dat er geen pijl op te trekken is. Wanneer zou je willen testen?
Love: volgens mij hoort die post in het 2012 topic haha!
Aagje: nee er is helemaal niks te bekennen! En volgens mij worden mijn tepels donkerder. Ik heb een litteken rond mijn tepel en die kan ik nu ineens heel goed zien, terwijl die normaal bijna niet te zien is.
All: nog steeds krampen, slijmverlies (maar dat wordt wel minder), rugpijn.. Zondag testdag!
Love: volgens mij hoort die post in het 2012 topic haha!
Aagje: nee er is helemaal niks te bekennen! En volgens mij worden mijn tepels donkerder. Ik heb een litteken rond mijn tepel en die kan ik nu ineens heel goed zien, terwijl die normaal bijna niet te zien is.
All: nog steeds krampen, slijmverlies (maar dat wordt wel minder), rugpijn.. Zondag testdag!
Steep- Kletskop
Oops ja volgens mij ook
Spannend hoor Steep dat je zondag kunt testen !!
Spannend hoor Steep dat je zondag kunt testen !!
love- Kletskop
Ik ga niet testen. Ik ben niet zwanger hoor. Als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben, dán duurt het me te lang en dan misschien. Maar nu. Nee Ik wil gewoon weer 'netjes' 43 dagen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ooh dacht ik, hopen dan dat je snel ongesteld word dan
love- Kletskop
Spannend allemaal zeg!
Vriend en ik hebben het er van de week over gehad om misschien wel al eerder te starten met foliumzuur en te stoppen met de pil.
Soms lees ik dat je met foliumzuur drie maanden van te voren moet starten, dan weer een. Wat is het ongeveer?
Ik wist dat het ontpillen lang kan duren, maar ik las net het topic en dan lijkt het mij toch wel goed om eerder te stoppen! Dit moeten we wel goed overwegen, vooral mijn vriend. Normaal als de pil niet veilig is, dan hebben we geen sex. Hij heeft liever vier weken geen sex, dan met condoom. Ik zie het niet zo zitten om maanden niets te doen
Vriend en ik hebben het er van de week over gehad om misschien wel al eerder te starten met foliumzuur en te stoppen met de pil.
Soms lees ik dat je met foliumzuur drie maanden van te voren moet starten, dan weer een. Wat is het ongeveer?
Ik wist dat het ontpillen lang kan duren, maar ik las net het topic en dan lijkt het mij toch wel goed om eerder te stoppen! Dit moeten we wel goed overwegen, vooral mijn vriend. Normaal als de pil niet veilig is, dan hebben we geen sex. Hij heeft liever vier weken geen sex, dan met condoom. Ik zie het niet zo zitten om maanden niets te doen
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wat spannend zeg Dennenappel !!
Ik ben een maand voordat ik met de pil gestopt ben begonnen met foliumzuur.
Het is wat met die mannen he hopelijk krijg je hem zo ver
Ik ben een maand voordat ik met de pil gestopt ben begonnen met foliumzuur.
Het is wat met die mannen he hopelijk krijg je hem zo ver
love- Kletskop
Het is vooral dat we er voor die tijd er écht niet voor kunnen gaan.
Wanneer we ervoor gaan, moet ik ook direct een afspraak met de gynecaloog maken omdat het niet helemaal werkt bij mij. Als ik dan ook nog eens tig maanden moet wachten op ontpillen, word ik niet vrolijk.
Doet het met jullie ook zoveel als jullie je vriend/man zo liefdevol over een toekomstige baby hoort praten?
Wanneer we ervoor gaan, moet ik ook direct een afspraak met de gynecaloog maken omdat het niet helemaal werkt bij mij. Als ik dan ook nog eens tig maanden moet wachten op ontpillen, word ik niet vrolijk.
Doet het met jullie ook zoveel als jullie je vriend/man zo liefdevol over een toekomstige baby hoort praten?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ah spannend Steep en Aagje! Allebei zondag! Genoeg testen in huis? Ik voel al wat lichte krampjes af en toe. Zou dinsdag ongesteld moeten worden volgens een gemiddelde cyclus, kan echter ook donderdag zijn. Zie t wel!
Ik ben met foliumzuur begonnen toen mijn spiraal eruit ging, was toen ook ongesteld dus niet echt ver van tevoren begonnen. Vergeet t nu af en toe ook wel een dag.
Ik praat op t moment weinig met m'n vriend erover aangezien hij zoiets heeft van we zien t wel. Hij wil het er dan ook niet constant over hebben. Hij heeft ook nog weinig idee van vruchtbare dagen enz, heeft jullie partner dat wel? Wil het wel een keer met hem bespreken maar op het moment zijn we allebei erg druk met werken etc. Straks een weekje voorjaarsvakantie samen dus dan meer tijd om wat dingen te bespreken en dan zal ik ook dit onderwerp aansnijden.
@dennenappel, foliumzuur zou je in elk geval al mee kunnen beginnen dat kan sowieso geen kwaad. En tja om dan eerder met de pil te stoppen, ik heb er dus geen ervaring mee hoe dat gaat met ontpillen. Wisselt ook erg per persoon volgens mij!
Ik ben met foliumzuur begonnen toen mijn spiraal eruit ging, was toen ook ongesteld dus niet echt ver van tevoren begonnen. Vergeet t nu af en toe ook wel een dag.
Ik praat op t moment weinig met m'n vriend erover aangezien hij zoiets heeft van we zien t wel. Hij wil het er dan ook niet constant over hebben. Hij heeft ook nog weinig idee van vruchtbare dagen enz, heeft jullie partner dat wel? Wil het wel een keer met hem bespreken maar op het moment zijn we allebei erg druk met werken etc. Straks een weekje voorjaarsvakantie samen dus dan meer tijd om wat dingen te bespreken en dan zal ik ook dit onderwerp aansnijden.
@dennenappel, foliumzuur zou je in elk geval al mee kunnen beginnen dat kan sowieso geen kwaad. En tja om dan eerder met de pil te stoppen, ik heb er dus geen ervaring mee hoe dat gaat met ontpillen. Wisselt ook erg per persoon volgens mij!
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Ik heb vanmorgen toch getest. Negatief helaas. Nu wachten tot mijn ongi doorkomt.
ik snap dat ik me veel dingen zou kunnen inbeelden, bv misselijk of draaierig of krampjes oid. Maar het feit dat mijn borsten vol met duidelijke blauwe aders zitten, dat vind ik vreemd.... of kan ik me dat ook inbeelden?
ik snap dat ik me veel dingen zou kunnen inbeelden, bv misselijk of draaierig of krampjes oid. Maar het feit dat mijn borsten vol met duidelijke blauwe aders zitten, dat vind ik vreemd.... of kan ik me dat ook inbeelden?
Aagje!- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: