Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Punto schreef:SoGood schreef:Weet ik niet! Mijn moeder is hier over een uur, dus als ie positief is dan kan ik het haar niet zeggen en zit ik de hele dag ongemakkelijk! Mijn vriend is morgen en vanavond wel thuis dan kunnen we het samen doen. Ik denk niet dat ie positief is maar ja.. Weet ik veel. Aaaah! Wat zouden jullie doen? Nu alleen? Plassen moet ik sowieso. Later met vriend?
Dan zou ik wachten tot morgenochtend of vanavond. Lijkt me leuk om samen de test te doen!
Zou ik ook doen, samen lijkt mij toch fijn! Bij positief en negatief.
Lijkt mij ook erg ongemakkelijk als je hem nu doet en je moeder er zo is en je niets kan zeggen.
Bedankt voor je knuffel! Kan ik nu wel gebruiken
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lijkt mij zeker lastig. Dan merk je toch hoeveel je er ongemerkt mee bezig bent. Je vriend voelt natuurlijk niets in zijn lichaam gebeuren, heeft geen weet van de eisprong e.d. Hopelijk groeit het gevoel bij hem ook snel!Punto schreef:Haha spannend SoGood! Ik denk dat ik dat ook zou hebben! Maar gewoon doen, dan weet je het!
Steep, ik duim voor je!
Dennenappel, het voelt idd vreemd. Komt ook omdat vriend geen idee heeft van vruchtbare periodes etc, nog niet echt over gehad. Heb gisteren besloten dit ook wat los te laten. Het komt vanzelf wel, als het ons allebei te lang duurt kunnen we er rekening mee gaan houden. Maar op dit moment ben ik er veel meer mee bezig dan mijn vriend. Hij heeft er ook niet echt behoefte aan om het er steeds over te hebben dus wil ook geen druk gaan uitoefenen. Anders wordt het zo'n issue. Ik heb t eigenlijk ook zelf veroorzaakt. Wilde er eerst vanaf de zomer voor gaan. Toch besloten er nu voor te gaan onder het mom van we zien het wel. En nu ben ik er gewoon teveel mee bezig om het "we zien wel" te noemen.
Lastig hoor, ik weet wel wanneer de vruchtbare periode is en voel natuurlijk ook van alles. Toch wil ik het meer loslaten en door gewoon te genieten van elkaar komt het wel een keer.
Dennenappel- Kletskop
Spannend sogood :-)
Dennenappel
Dennenappel
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik enk dat het voor een man ook heel anders is. Mijn vriend staat er ook veel nuchterder in dan ik. "We zien het wel" en "Komt wel goed" hoor ik hier vaak voorbij komen..
Dennenappel, sterkte.
Bedankt voor jullie reacties, heb besloten het maar uit te stellen tot vanavond of morgen.
Dennenappel, sterkte.
Bedankt voor jullie reacties, heb besloten het maar uit te stellen tot vanavond of morgen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oeeeh spannend SG! Ik zou dan testen met je man erbij. Stel dat de test positief is en je het graag wilt delen dan zou ik dat liever eerst met mijn man delen als met mijn moeder.
Dennenappel, een dikke knuffel voor jou!
Dennenappel, een dikke knuffel voor jou!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
SoGood, spannend!
Heb al een paar keer in dit topic gekeken maar je hebt dus nog niet getest. Ik kan me nooit inhouden dus chapeau dat jij dat wel kunt .
Heb al een paar keer in dit topic gekeken maar je hebt dus nog niet getest. Ik kan me nooit inhouden dus chapeau dat jij dat wel kunt .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
*
Laatst aangepast door Exogenesis op di 12 feb 2013 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
@steep: Wat jammer dat je je ongesteldheid aan voelt komen.
@dennenappel: balen meid!
@sogood: ik zeg TESTEN meid!!! Zou leuk zijn!!!
@all: Ik weet het niet meer. ik dacht vorige week vrijdag mijn ei gehad te hebben, maar vandaag had ik weer veel slijm, af en toe doorzichtig, maar ook gelig, beetje mix-n-match. (sorry voor de details). Verder ben ik moe, vreselijk verstopte neus, krampjes in mijn onderbuik, af en toe een steek in mijn borsten en duizelig. word van de ene naar de andere gedachte geslingerd haha...
@dennenappel: balen meid!
@sogood: ik zeg TESTEN meid!!! Zou leuk zijn!!!
@all: Ik weet het niet meer. ik dacht vorige week vrijdag mijn ei gehad te hebben, maar vandaag had ik weer veel slijm, af en toe doorzichtig, maar ook gelig, beetje mix-n-match. (sorry voor de details). Verder ben ik moe, vreselijk verstopte neus, krampjes in mijn onderbuik, af en toe een steek in mijn borsten en duizelig. word van de ene naar de andere gedachte geslingerd haha...
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Heuj! Dat gaat snel ineens! Ben maar een heel klein beetje nieuwsgierig
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Nou, heb getest hoor! Niet zwanger!
Ik begon een beetje door te draaien, vond het ineens echt ZO spannend. Vond het echt niet meer leuk en eerlijk gezegd was ik een beetje opgelucht na de test. Mijn arme vriend stond helemaal te trillen, haha. Hij vond het wel erg jammer. Nu hopen dat ik snel ongesteld word. Word een beetje gek van die menstruatieachtige klachten.
Ik begon een beetje door te draaien, vond het ineens echt ZO spannend. Vond het echt niet meer leuk en eerlijk gezegd was ik een beetje opgelucht na de test. Mijn arme vriend stond helemaal te trillen, haha. Hij vond het wel erg jammer. Nu hopen dat ik snel ongesteld word. Word een beetje gek van die menstruatieachtige klachten.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hahaha!
Mooi, meer kans om iig een paar maanden beide zwanger te zijn
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
SG:hopen idd dat het snel doorzet!
Aagje: wat jij beschrijft heb ik ook, zo vreemd! Veel slijmverlies terwijl ik dat al had gehad.. En nu ook ontzettende rugpijn, weird!
Aagje: wat jij beschrijft heb ik ook, zo vreemd! Veel slijmverlies terwijl ik dat al had gehad.. En nu ook ontzettende rugpijn, weird!
Steep- Kletskop
Sogood kan mij die spanning goed voorstellen. Hopelijk zet het nu snel door.
@ all bedankt voor alle knuffels! Doet mij goed, ondanks dat jullie niet weten hoe of wat.
@ all bedankt voor alle knuffels! Doet mij goed, ondanks dat jullie niet weten hoe of wat.
Dennenappel- Kletskop
Mijn rug is killing me!! 8 van de 15 bewoners zijn ziek dus ik heb me een ongeluk getild de afgelopen dagen. Gelukkig nu weekend! Hebben jullie nog plannen? Ik ga heerlijk niks doen!
Steep- Kletskop
Steep schreef:
Raar he? ik denk dat mijn lichaam een loopje met me neemt....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Vandaag een heerlijke carpacciosalade op, hopelijk de komende negen maanden niet
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga binnenkort stoppen met de pil
Taeda: ik hoop dat je van elk hapje heel erg hebt genoten, ik heb dat zo gemist toen ik zwanger was!
Taeda: ik hoop dat je van elk hapje heel erg hebt genoten, ik heb dat zo gemist toen ik zwanger was!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shy, wat leuk! Gewoon een vraag, geen oordeel, maar heb je niet het idee dat je, stel je bent straks direct zwanger, je minder van je eerste kindje kunt genieten? Sommige vrouwen zeggen dat ze eerst twee jaar zich volop op de eerste willen richten, alvorens met een tweede te beginnen. Anderzijds begrijp ik ook dat je graag de leeftijden een beetje op elkaar wilt laten aansluiten. Hoe kijk jij daar tegenaan?
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis: het lijkt mij erg leuk dat er niet veel leeftijdsverschil tussen twee kindjes zit.
Toen ik stopte met de pil was het april en jaar daarop in mei werd T geboren, dan ben je qua tijd een jaar onderweg dus als het weet zo rap gaat is T dan twee jaar. Dat vind ik ook een mooie leeftijd om grote broer te worden
Ik denk verder niet dat ik dan minder van hem kan genieten hoor, dat jochie geeft mij zo'n goed gevoel. Als hij naar mij lacht heb ik vlinders in mijn hele lichaam
Ik denk dat het goedkomt, en dat geeft al zo'n goed gevoel om er weer voor te gaan (bijna)
Toen ik stopte met de pil was het april en jaar daarop in mei werd T geboren, dan ben je qua tijd een jaar onderweg dus als het weet zo rap gaat is T dan twee jaar. Dat vind ik ook een mooie leeftijd om grote broer te worden
Ik denk verder niet dat ik dan minder van hem kan genieten hoor, dat jochie geeft mij zo'n goed gevoel. Als hij naar mij lacht heb ik vlinders in mijn hele lichaam
Ik denk dat het goedkomt, en dat geeft al zo'n goed gevoel om er weer voor te gaan (bijna)
Shy- Kletskop
Wat fijn om te horen! Volgens mij ben jij een superlieve mama
Exogenesis- Kletskop
Hier een ziekenboeg
vriend is sinds gisteren niet lekker en ligt met koorts op de bank/bed en ik heb wat last van me maag..
en dat in mijn vruchtbare periode, schiet niet op zo vriend `heeft er geen kracht voor ` nu hij ziek isen dat zegt wel wat over hoe hij zich voelt.
vriend is sinds gisteren niet lekker en ligt met koorts op de bank/bed en ik heb wat last van me maag..
en dat in mijn vruchtbare periode, schiet niet op zo vriend `heeft er geen kracht voor ` nu hij ziek is
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Moi?Exogenesis schreef:Wat fijn om te horen! Volgens mij ben jij een superlieve mama
Dank je wel!
Shy- Kletskop
Nou ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Zouden jullie vandaag dan testen?
Steep- Kletskop
Spannend, Steep!
Ik heb zelf pas de dag erna getest, toen was er bij mij pas een hele vage streep te zien. Maar volgens mij zijn er ook genoeg meiden die het vandaag al zouden doen. Het is aan jou
Ik heb zelf pas de dag erna getest, toen was er bij mij pas een hele vage streep te zien. Maar volgens mij zijn er ook genoeg meiden die het vandaag al zouden doen. Het is aan jou
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Steep schreef:Nou ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Zouden jullie vandaag dan testen?
Ja..
Ik testte 4 dagen er voor al
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: