Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Wauw gefeliciteerd mzcharlotte! Ik denk dat ik me bij chipp kan voegen, wat last van bruinverlies en meestal zet m'n ongesteldheid dan een paar dagen later door. Had t al verwacht dus slechts een kleine teleurstelling.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Gefeliciteerd mzcharlotte!
@Chipp: balen zeg
@Steep: sterkte!
@Sogood: wat leuk dat jullie er ook voor gaan! Ik snap je angst wel een beetje, het is een moeilijke beslissing ... ik had hetzelfde. Maar nu de knop eenmaal om is zien we het gewoon allemaal wel.
Toen we net getrouwd waren zijn er mensen geweest die het aan ons vroegen maar toen heb ik gezegd dat we misschien geen kinderen wilden en dat we er nog niet over uit waren. We wisten toen al een tijdje dat we er voor wilden gaan maar vind het wel leuk om mensen voor de gek te houden haha.
Ik ben vandaag weer bij de huisarts geweest, op alle plekken rondom mijn buik en lies is gevoeld. Bij drukken op/bij de buik, blinde darm, eierstokken etc gebeurde er niks. Niks wijst er dus op dat daar iets mis is.
Bij de lies wel duidelijk pijn toen er werd gedrukt, helaas lijkt dit een spier te zijn en dit zou eventueel op te lossen zijn door fysiotherapie. Dit werd me nu afgeraden i.v.m. de kinderwens, mocht ik zwanger raken dan heb ik de fysio misschien nog hard nodig.
@Chipp: balen zeg
@Steep: sterkte!
@Sogood: wat leuk dat jullie er ook voor gaan! Ik snap je angst wel een beetje, het is een moeilijke beslissing ... ik had hetzelfde. Maar nu de knop eenmaal om is zien we het gewoon allemaal wel.
Toen we net getrouwd waren zijn er mensen geweest die het aan ons vroegen maar toen heb ik gezegd dat we misschien geen kinderen wilden en dat we er nog niet over uit waren. We wisten toen al een tijdje dat we er voor wilden gaan maar vind het wel leuk om mensen voor de gek te houden haha.
Ik ben vandaag weer bij de huisarts geweest, op alle plekken rondom mijn buik en lies is gevoeld. Bij drukken op/bij de buik, blinde darm, eierstokken etc gebeurde er niks. Niks wijst er dus op dat daar iets mis is.
Bij de lies wel duidelijk pijn toen er werd gedrukt, helaas lijkt dit een spier te zijn en dit zou eventueel op te lossen zijn door fysiotherapie. Dit werd me nu afgeraden i.v.m. de kinderwens, mocht ik zwanger raken dan heb ik de fysio misschien nog hard nodig.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
He wat jammer punto en Chipp!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Jammer zeg Punto en Chipp !
Steep, sterkte zeg vervelend nieuws zeg!
Ilovethe90s , fijn dat ze niks gevonden hebben ! Weten ze het ook komt van de spier in je lies? Hopelijk valt de pijn mee!
Burn en aagje, hoe gaat het met jullie ?
All, Vandaag met vriendin even naar de stad geweest, waren we bij de hema en wat een schattige kinderkleertjes hadden ze . Stond op het punt om te vertellen dat we bezig zijn maar heb toch maar niks gezegd , zei is straks wel een van de eerste die het hoort mocht het zo ver zijn.
Hier verder geen bijzonderheden eigenlijk, laatste paar dagen niet met mijn vriend in actie geweest dus we zien wel hoe het uitpakt.
Steep, sterkte zeg vervelend nieuws zeg!
Ilovethe90s , fijn dat ze niks gevonden hebben ! Weten ze het ook komt van de spier in je lies? Hopelijk valt de pijn mee!
Burn en aagje, hoe gaat het met jullie ?
All, Vandaag met vriendin even naar de stad geweest, waren we bij de hema en wat een schattige kinderkleertjes hadden ze . Stond op het punt om te vertellen dat we bezig zijn maar heb toch maar niks gezegd , zei is straks wel een van de eerste die het hoort mocht het zo ver zijn.
Hier verder geen bijzonderheden eigenlijk, laatste paar dagen niet met mijn vriend in actie geweest dus we zien wel hoe het uitpakt.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa! Gefeliciteerd MC!
Steep, sterkte!
@ Punto en Chipp.. Jammer meiden..
90's hopelijk verminderen je klachten snel.. Leuk dat je hier ook mee schrijft!
Hier een klein dingetje, de kans dat ik zwanger ben is minder dan 1% (daarvoor moet je vrijen, en het liefst ook in je vruchtbare periode ) pas 1 keer onveilig gevreeen (moet nog ongesteld worden na het stoppen met de pil, zit vandaag op dag 25 geloof ik) maar goed nu moet ik foto's laten maken bij de tandarts, niet goed mocht je eventueel zwanger zijn, wat zouden jullie doen?
Steep, sterkte!
@ Punto en Chipp.. Jammer meiden..
90's hopelijk verminderen je klachten snel.. Leuk dat je hier ook mee schrijft!
Hier een klein dingetje, de kans dat ik zwanger ben is minder dan 1% (daarvoor moet je vrijen, en het liefst ook in je vruchtbare periode ) pas 1 keer onveilig gevreeen (moet nog ongesteld worden na het stoppen met de pil, zit vandaag op dag 25 geloof ik) maar goed nu moet ik foto's laten maken bij de tandarts, niet goed mocht je eventueel zwanger zijn, wat zouden jullie doen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Op dag 25 moet dat wel kunnen. Dat soort dingen zijn pas echt gevaarlijk als de hersenen, ruggetje etc. van je kindje al in ontwikkeling zijn. Maar áls je al zwanger zou zijn ben je nog niet zo ver.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Op dag 25 moet dat wel kunnen. Dat soort dingen zijn pas echt gevaarlijk als de hersenen, ruggetje etc. van je kindje al in ontwikkeling zijn. Maar áls je al zwanger zou zijn ben je nog niet zo ver.
Oke, thanx!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hebben jullie vaker sex nu jullie echt voor een kindje gaan?
Aagje!- Kletskop
Qua intimiteit is het wel iets meer, de 'echte' seks is verdubbeld, zeker rond mijn vruchtbare dagen.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Exogenesis op di 12 feb 2013 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
@aagje, ja wel meer sex sind ik gestopt ben maar komt niet zozeer doordat we voor een kindje gaan meer omdat ik gestopt ben met pil.
@exogenesis, ik ben al wel begonnen met foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil. Ik gebruik mama compleet van davitamon.
Hier laatste tijd erg veel last van dromen, misschien dat dit komt omdat ik de laatste paar dagen weer wat beter in mijn vel zit.
Heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week plus het praten bij het maatschappelijk werk bevalt goed.
@exogenesis, ik ben al wel begonnen met foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil. Ik gebruik mama compleet van davitamon.
Hier laatste tijd erg veel last van dromen, misschien dat dit komt omdat ik de laatste paar dagen weer wat beter in mijn vel zit.
Heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week plus het praten bij het maatschappelijk werk bevalt goed.
love- Kletskop
@Exogenesis, Ik slik ook Davitamon Mama. Wanneer je bewust voor kinderen gaat, wordt een maand vantevoren geadviseerd. In jouw geval zou ik gewoon gaan slikken als jullie er echt voor gaan of wanneer je merkt dat je zwanger bent.
@love, Fijn! Succes volgende week!
@love, Fijn! Succes volgende week!
Gast- Gast
En hoe is het met de meiden die vandaag wel kunnen testen??
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
@exogenesis: ja ik slik wel foliumzuur. Moet wel een herrinering zetten in mijn telefoon, anders vergeet ik het
@ love: wat fijn dat je weer lekkerder in je vel zit!! en wat goed dat je twee sollicitatie gesprekken hebt! lekker hoor! succes!
Wie gingen er vandaag ook al weer testen?? en hoe is dat gegaan??
@all: ik ben blij! ik ben sinds het verwijderen van mijn spiraal niet heel regelmatig ongesteld geweest, opzich niet erg, maar ik vind dat wel lastig om dan te weten wanneer mijn eisprong nou eigenlijk is. Om die rede heb ik een setje ovulatie testen gekocht, niet omdat ik er al geobserdeerd mee bezig wil zijn, maar gewoon om inzicht te krijgen in mijn eigen cyclus. Volgens de app (die rekend op het gemiddelde van de cyclussen) zou ik rond 22 jan pas mijn ei moeten hebben. Nu dacht ik vanmorgen, goh mijn afscheiding veranders, laat ik toch eens een ovu testje doen. in de verwachting dat hij gewoon wit zou blijven, ik verwacht namelijk niet dat mijn cyclus nu ineens wel korter zou zijn. Maar wat zie ik, een streepje. nog niet zo donker als de controle streep, maar het betekend dus wel dat mijn ei er eerdaags aan zit te komen! en als dat echt zo is dan ben ik blij, want dan duurt hij toch zo een 2 weken korter
en dan zou ik rond 30 jan kunnen testen.
@ love: wat fijn dat je weer lekkerder in je vel zit!! en wat goed dat je twee sollicitatie gesprekken hebt! lekker hoor! succes!
Wie gingen er vandaag ook al weer testen?? en hoe is dat gegaan??
@all: ik ben blij! ik ben sinds het verwijderen van mijn spiraal niet heel regelmatig ongesteld geweest, opzich niet erg, maar ik vind dat wel lastig om dan te weten wanneer mijn eisprong nou eigenlijk is. Om die rede heb ik een setje ovulatie testen gekocht, niet omdat ik er al geobserdeerd mee bezig wil zijn, maar gewoon om inzicht te krijgen in mijn eigen cyclus. Volgens de app (die rekend op het gemiddelde van de cyclussen) zou ik rond 22 jan pas mijn ei moeten hebben. Nu dacht ik vanmorgen, goh mijn afscheiding veranders, laat ik toch eens een ovu testje doen. in de verwachting dat hij gewoon wit zou blijven, ik verwacht namelijk niet dat mijn cyclus nu ineens wel korter zou zijn. Maar wat zie ik, een streepje. nog niet zo donker als de controle streep, maar het betekend dus wel dat mijn ei er eerdaags aan zit te komen! en als dat echt zo is dan ben ik blij, want dan duurt hij toch zo een 2 weken korter
en dan zou ik rond 30 jan kunnen testen.
Aagje!- Kletskop
En meiden hoe ging het testen vandaag?
love- Kletskop
@Testers!!! Ik ben nieuwsgierig!!
@foliumzuur; nee dat slik ik nog niet, vergeet het iedere keer te kopen haha!
@seks; ja we hebben wel meer seks, maar het is geen moeten. Als we geen seks hebben in mijn vruchtbare periode is dat niet erg. We willen er geen lading aan hangen, gewoon genieten van elkaar.
@foliumzuur; nee dat slik ik nog niet, vergeet het iedere keer te kopen haha!
@seks; ja we hebben wel meer seks, maar het is geen moeten. Als we geen seks hebben in mijn vruchtbare periode is dat niet erg. We willen er geen lading aan hangen, gewoon genieten van elkaar.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik kan helaas niet op iedereen reageren nu. Ben nog op vakantie en heb een slechte internetverbinding hier. Ik heb nog niet getest, ben ook nog niet ongesteld, zou ik vandaag moeten worden. Maar was even met andere dingen bezig. Mijn man heeft gisteren een ongeluk gehad. Het komt wel weer goed gelukkig, maar ben erg geschrokken. Hij hamert er wel op dat ik ga testen, dus dat doe ik morgen of maandag. Spannend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@suus, Hopelijk niks ernstigs? Kan me voorstellen dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt ! Sterkte ermee!
love- Kletskop
Oh Suus! Hopelijk valt het allemaal wat mee Niet leuk als je op vakantie bent! Ik duim voor een goede test!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hij heeft een hersenschudding en een gat in zijn hoofd dat gehecht is. Hij voelde zich gisteren behoorlijk beroerd, maar het lijkt vanochtend wat beter te gaan. We gaan straks even langs het ziekenhuis voor controle. Als alles goed is met hem en ik niet ongesteld word, zal ik vandaag of morgenochtend testen!
Suus- Lady Post-a-lot
Het is hier trouwens een paar uur later Waar is Chipp eigenlijk gebleven???
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben dus inderdaad ongesteld geworden. Eerste keer zonder spiraal, was even vergeten hoe heftig ik voor anticonceptie ongesteld was...
Nu gezellig nachtje weg met vriendinnen, lig net in bed.
Mijn cyclus was wel kort deze maand, 24 dagen, heb dit wel vaker. Vraag me dan wel eens af of dat wel goed is zo'n korte cyclus.
Suus, hopelijk knapt je man snel weer op! Kan me voorstellen dat het schrikken is! Ben wel benieuwd naar je testresultaat.
Vroeg me idd ook af waar Chipp gebleven is.
Waren er nog meer testers?
Nu gezellig nachtje weg met vriendinnen, lig net in bed.
Mijn cyclus was wel kort deze maand, 24 dagen, heb dit wel vaker. Vraag me dan wel eens af of dat wel goed is zo'n korte cyclus.
Suus, hopelijk knapt je man snel weer op! Kan me voorstellen dat het schrikken is! Ben wel benieuwd naar je testresultaat.
Vroeg me idd ook af waar Chipp gebleven is.
Waren er nog meer testers?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Ben ik weer net naar het ziekenhuis geweest, wond op zijn hoofd ziet er beter uit dan eerst. Hij moet wel rustig aan doen, maar dat gaat vanzelf wel. En... Heb getest vanmorgen! Maar ik hou het spannend... Na de 5 minuten wachttijd stond er naast een duidelijke controlestreep een hele vage streep. Weet dus nog niet of we blij mogen zijn of niet. Ik ben ook nog maar 1 dag overtijd. Heb gelukkig nog een test mee, dus test dinsdag nog een keer, als ik nog niet ongesteld ben dan. Spannend!!
Suus- Lady Post-a-lot
Een streep is een streep Suus! Heb je een foto van de test? Fijn dat het meevalt met je man! Gek weekend moet dit zijn voor jullie.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Heb geen foto gemaakt, maar mijn man zag het ook. Toch ben ik nu elke keer als ik naar de wc ga bang dat ik ongesteld zal zijn. Gelukkig heb ik nog ee test mee! Maar mag hem van mezelf dinsdag pas gebruiken.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: