Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Uhm zo ver had ik eigenlijk nog niet gedacht, maar de kans dat ik zwanger kan zijn is klein
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
@chip..je maakt je zelf inderdaad helemaal gek door vanalles te denken...kan vanaf de 13e/14e testen dus ben erg benieuwd!
heb nog geen testen in huis gehaald, denk dat ik me dan helemaal niet kan bedwingen en vind dat ik eerst maar gewoon moet wachten tot volgende week. daarbij komt dat het gewoon door de week is dus de winkels/apotheek open is. het zou wel heeeel toevallig zijn als het meteen de eerste keer 'raak' is.
@spetterdespat, jammer zeg!
succes met wachten allemaal..
heb nog geen testen in huis gehaald, denk dat ik me dan helemaal niet kan bedwingen en vind dat ik eerst maar gewoon moet wachten tot volgende week. daarbij komt dat het gewoon door de week is dus de winkels/apotheek open is. het zou wel heeeel toevallig zijn als het meteen de eerste keer 'raak' is.
@spetterdespat, jammer zeg!
succes met wachten allemaal..
Gast- Gast
@Spetterdespat Jammer meid! Op naar de volgende ronde!
@JMOM Nog een weekje dus, spannend! Wacht je dan al een paar dagen extra of test je op de dag van je verwachte menstruatie? Mijn cyclus varieert tussen de 25 en 39 dagen, 90% tussen 29-32, dus ik zou denk ik een weekje langer wachten. ( Als ik dat zou volhouden )
@Inge, beetje spannend dus! Hoelang ga je wachten?
@JMOM Nog een weekje dus, spannend! Wacht je dan al een paar dagen extra of test je op de dag van je verwachte menstruatie? Mijn cyclus varieert tussen de 25 en 39 dagen, 90% tussen 29-32, dus ik zou denk ik een weekje langer wachten. ( Als ik dat zou volhouden )
@Inge, beetje spannend dus! Hoelang ga je wachten?
Gast- Gast
Wat spannend allemaal zeg
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik zet net terug te rekenen, en ik moet eind deze week ongesteld worden.
love- Kletskop
@chipp, weet niet helemaal precies hoe mijn cyclus loopt. Heb 15 oktober mirena spiraal laten verwijderen en 17 oktober was ik ongesteld. Daarvoor 8 jaar niet... Dus ga wachten tot de 14e en zie dan wel even hoe verder..
@love, spannend!! we blijven graag op de hoogte!
@love, spannend!! we blijven graag op de hoogte!
Gast- Gast
Bij jullie is er ook al echt iets om spannend te vinden, ik heb nog zo'n stomme ring in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hou jullie op de hoogte
@Just me, dat is ook wel spannend zeg, wel weer wennen ofniet dat ongesteld zijn
@ inge, gewoon keer testen dan
@chipp spannend is dat , kan me voorstellen dat je dan op geven moment ongeduldig word
@Just me, dat is ook wel spannend zeg, wel weer wennen ofniet dat ongesteld zijn
@ inge, gewoon keer testen dan
@chipp spannend is dat , kan me voorstellen dat je dan op geven moment ongeduldig word
love- Kletskop
@Suus Bij mij is het ook nog een beetje meepraten en hypothetisch gebrabbel hoor
Gast- Gast
Pff...moest inderdaad even wennen weer aan dat ongesteld zijn, wat een spiraal dan heerlijk!
Maar goed...we weten waar het voor dient hè..
Gisteren trouwens nog fijne opmerking van m'n zus...ik vroeg aan haar wanneer haar dochtertje weer eens bij ons komt logeren, vind dat altijd ontzettend gezellig en de laatst tijd is haar dochtertje echt super veel bij mijn ouders, zoveel dat ik bijna plaatsvervangende schaamte heb. Vervolgens krijg ik als antwoord... 'dan moet tante zelf maar babytjes gaan maken'
Gosh..ik stond echt zo perplex dat mijn eigen zus die zei, ze is nu zelf zwanger van de 2e en dat lukte in eerste instantie niet en dan krijg ik van haar die opmerking..grrrr..
Sorry voor dit! Spam in dit onderwerp...
Maar goed...we weten waar het voor dient hè..
Gisteren trouwens nog fijne opmerking van m'n zus...ik vroeg aan haar wanneer haar dochtertje weer eens bij ons komt logeren, vind dat altijd ontzettend gezellig en de laatst tijd is haar dochtertje echt super veel bij mijn ouders, zoveel dat ik bijna plaatsvervangende schaamte heb. Vervolgens krijg ik als antwoord... 'dan moet tante zelf maar babytjes gaan maken'
Gosh..ik stond echt zo perplex dat mijn eigen zus die zei, ze is nu zelf zwanger van de 2e en dat lukte in eerste instantie niet en dan krijg ik van haar die opmerking..grrrr..
Sorry voor dit! Spam in dit onderwerp...
Gast- Gast
@suus dat maakt toch niet uit
@justmeonlyme vervelend zeg die opmerking van je zus . Misschien de hormonen van haar zwangerschap?geen excuus om zn opmerking te maken
@justmeonlyme vervelend zeg die opmerking van je zus . Misschien de hormonen van haar zwangerschap?
love- Kletskop
Hier kan het voorlopig nog wel even duren voor we voor het Ă©ggie gaan! Mijn man heeft bezwaar aangetekend tegen een uitspraak van het uwv waardoor hij in loon behoorlijk is verminderd. De zaak ligt nu bij een zakelijk arts en jurist om alles te bekijken, het kan nog tot en met januari duren voordat de uiteindelijke uitspraak er is. Mijn man wilt sowieso deze uitspraak afwachten, voor mij begrijpelijk omdat hij hier best veel stress van heeft. Financieel zitten er namelijk behoorlijk wat voordelen aan als ons bezwaar word geaccepteerd.
Tot zover even mijn reactie maar wou jullie toch even op de hoogte stellen!!
Tot zover even mijn reactie maar wou jullie toch even op de hoogte stellen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Succes Pien, ik hoop dat jullie in het gelijk worden gesteld.
Hier vanochtend een test gedaan, wist eigenlijk wel dat het niets zou zijn alleen lijf was beetje van de leg. Steeds miselijk, raar gevoelige borsten en een slap gevoel, niet positief. Dus waarschijnlijk gewoon een goede griep op komst. Stiekem waren we toch wel teleurgesteld, maar financieel is het hier nu ook even niet haalbaar.
Hier vanochtend een test gedaan, wist eigenlijk wel dat het niets zou zijn alleen lijf was beetje van de leg. Steeds miselijk, raar gevoelige borsten en een slap gevoel, niet positief. Dus waarschijnlijk gewoon een goede griep op komst. Stiekem waren we toch wel teleurgesteld, maar financieel is het hier nu ook even niet haalbaar.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hier een beginnende ongesteldheid!
Justme, wat een vervelende opmerking van je zus
Pien, ik duim voor jullie
Jammer fearie, kan mij de teleurstelling goed voorstellen
Justme, wat een vervelende opmerking van je zus
Pien, ik duim voor jullie
Jammer fearie, kan mij de teleurstelling goed voorstellen
Inge- Ratel
ik kom me gezicht ook weer even laten zien.... beetje druk geweest afgelopen weken..... Lees wel elke keer mee, maar reageren kwam er telkens niet van....
@ Just me: Jammer dat de opmerking van je zus niet echt lekker viel. terwijl je alleen maar vraagt of je nichtje komt logeren. Mijn schoonzusje is ook dol op mijn dochter, en die vraagt ook vaak of ze komt logeren, wat altijd mag van ons. Maar wat mijn schoonzusje ook doet is steeds zeuren of we al voor nummer twee gaan, want baby's zijn zo schattig blabla.... dan zeg ik wel altijd: je kan ook zelf een baby maken he..... (ik weet dat ze nog geen kinderen willen, en dat ze dus nog niet bezig zijn, dus het is puur een tegenantwoord op haar gezeur...) waar ze altijd wel om moet lachen haha....
Maar kan me goed voorstellen dat het bij jou hard aan kwam...
@ suus: hier ook nog aan de condooms hoor, niets spannends hier ...
@ pien: Succes met je man! hopelijk worden jullie in je gelijk gesteld. kan me voorstellen dat het een hoop stress met zich mee brengt ja.
@ Inge: fijn dat je nu ongesteld geworden bent.
----------------------------------------------------------------
@ hier nog steeds geen ongesteldheid. ik vraag me af of die ene dag bloedverlies van een maand geleden geen ongesteldheid geweest kan zijn, was 3 dagen nadat mijn spiraal eruit was, helder rood bloedverlies, en mega pijn onder in mijn rug met stralen naar mijn boven benen en hoofdpijn wat ik bij ongesteldheid altijd heb. Misschien dat hij niet heftig was omdat ik zo lang een spiraal gehad heb?? wat denken jullie, is dit mogelijk of verzin ik nu maar wat??
nou ik heb sinds een aantal jaar weer eens condooms gekocht, die van ons waren over datum hahaha . dus ik naar de etos, uitverkocht. ik naar de apotheker.... hadden ze niet..... *zucht* nou dan maar naar de AH.... daar liggen alle medicijnen etc tegenwoordig bij de service balie.... dus ik daar gezegt wat ik wilde, kon ze het niet vinden, ik aangewezen, oh ja die.... oh ze staan niet in de computer. Mevrouw heeft u ze hier vaker gekocht?? euh... nee. Oh dan moet ik even de prijs op gaan zoeken, duurt ongeveer 5 min, wilt u daar op wachten?? ik: ja is goed, zolang je maar niet gaat omroepen wat die dingen kosten vind ik het prima . nou lekker genant hoor, ik dacht echt, kan je die dingen nou niet gewoon kopen en afrekenen? hahaha...
ik krijg toch wel steeds meer de kriebels het komt nu zo dichtbij... ik denk er steeds meer aan. We gaan in februari op wintersport, dus dan denk ik steeds, goh er is natuurlijk een kans dat ik dan zwanger ben.... al hoewel ik geen verwachtingen heb dat het snel raak is, dat is natuurlijk alleen maar afwachten.
@ Just me: Jammer dat de opmerking van je zus niet echt lekker viel. terwijl je alleen maar vraagt of je nichtje komt logeren. Mijn schoonzusje is ook dol op mijn dochter, en die vraagt ook vaak of ze komt logeren, wat altijd mag van ons. Maar wat mijn schoonzusje ook doet is steeds zeuren of we al voor nummer twee gaan, want baby's zijn zo schattig blabla.... dan zeg ik wel altijd: je kan ook zelf een baby maken he..... (ik weet dat ze nog geen kinderen willen, en dat ze dus nog niet bezig zijn, dus het is puur een tegenantwoord op haar gezeur...) waar ze altijd wel om moet lachen haha....
Maar kan me goed voorstellen dat het bij jou hard aan kwam...
@ suus: hier ook nog aan de condooms hoor, niets spannends hier ...
@ pien: Succes met je man! hopelijk worden jullie in je gelijk gesteld. kan me voorstellen dat het een hoop stress met zich mee brengt ja.
@ Inge: fijn dat je nu ongesteld geworden bent.
----------------------------------------------------------------
@ hier nog steeds geen ongesteldheid. ik vraag me af of die ene dag bloedverlies van een maand geleden geen ongesteldheid geweest kan zijn, was 3 dagen nadat mijn spiraal eruit was, helder rood bloedverlies, en mega pijn onder in mijn rug met stralen naar mijn boven benen en hoofdpijn wat ik bij ongesteldheid altijd heb. Misschien dat hij niet heftig was omdat ik zo lang een spiraal gehad heb?? wat denken jullie, is dit mogelijk of verzin ik nu maar wat??
nou ik heb sinds een aantal jaar weer eens condooms gekocht, die van ons waren over datum hahaha . dus ik naar de etos, uitverkocht. ik naar de apotheker.... hadden ze niet..... *zucht* nou dan maar naar de AH.... daar liggen alle medicijnen etc tegenwoordig bij de service balie.... dus ik daar gezegt wat ik wilde, kon ze het niet vinden, ik aangewezen, oh ja die.... oh ze staan niet in de computer. Mevrouw heeft u ze hier vaker gekocht?? euh... nee. Oh dan moet ik even de prijs op gaan zoeken, duurt ongeveer 5 min, wilt u daar op wachten?? ik: ja is goed, zolang je maar niet gaat omroepen wat die dingen kosten vind ik het prima . nou lekker genant hoor, ik dacht echt, kan je die dingen nou niet gewoon kopen en afrekenen? hahaha...
ik krijg toch wel steeds meer de kriebels het komt nu zo dichtbij... ik denk er steeds meer aan. We gaan in februari op wintersport, dus dan denk ik steeds, goh er is natuurlijk een kans dat ik dan zwanger ben.... al hoewel ik geen verwachtingen heb dat het snel raak is, dat is natuurlijk alleen maar afwachten.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
hmm de ongesteldheid heeft toch niet doorgezet hier.
Dacht gisteravond echt dat ik ongesteld werd, heel licht bloedverlies met afvegen, maar dan ook heel licht en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug.
Wil gewoon ongesteld worden eigenlijk zodat ik weet hoe en wat. Zwanger zijn kan namelijk zo goed als niet, dus wil eigenlijk wel dat mijn cyclus op gang komt
Annie, het zou goed kunnen hoor dat dat een ongestelheid was
Dacht gisteravond echt dat ik ongesteld werd, heel licht bloedverlies met afvegen, maar dan ook heel licht en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug.
Wil gewoon ongesteld worden eigenlijk zodat ik weet hoe en wat. Zwanger zijn kan namelijk zo goed als niet, dus wil eigenlijk wel dat mijn cyclus op gang komt
Annie, het zou goed kunnen hoor dat dat een ongestelheid was
Inge- Ratel
Balen Inge dat het niet doorzet..misschien toch maar een keer testen? Weet niet hoelang het mag duren voordat je ongesteld wordt maar anders misschien toch een keer naar de huisarts. Mijn zus werd ook niet ongesteld na stoppen van de pil en zij bleek PCOS te hebben. Wil je echt geen schrik aanjagen ofzo maar het kan natuurlijk een reden hebben dat je niet ongesteld wordt.
Pien, wat vervelend van je man zeg. Hopelijk worden jullie in het gelijk gesteld!
Fearie, erg jammer dat het niets is.
Hebben jullie dat trouwens ook...rond de eisprong veel geklust en nu de laatste paar dagen weer niet, misschien waren we er even klaar mee, haha! Hoe vaak doen jullie 'het' rond de eisprong?
Pien, wat vervelend van je man zeg. Hopelijk worden jullie in het gelijk gesteld!
Fearie, erg jammer dat het niets is.
Hebben jullie dat trouwens ook...rond de eisprong veel geklust en nu de laatste paar dagen weer niet, misschien waren we er even klaar mee, haha! Hoe vaak doen jullie 'het' rond de eisprong?
Gast- Gast
Dat is waar ik stiekem een beetje "bang" voor ben. Maar goed ik zou afgelopen week zo'n beetje ongesteld moeten worden, dus het kan natuurlijk nog gewoon komen. Bij sommige duurt het volgens mij wel even voor ze ongesteld worden?
Inge- Ratel
Heb inderdaad ook wel met enige regelmaat het gevoel van wat als het niet lukt? Je hoort tegenwoordig zoveel mensen bij wie het niet lukt om meteen zwanger te raken..
Succes met wachten Inge!
Succes met wachten Inge!
Gast- Gast
Hier vanochtend ongesteld geworden...had het deze week nog niet verwacht. Cyclus was nu maar 23 dagen, vond het zelf wel kort, wat denken jullie? Op zich ook wel weer positief want nu kunnen we volgende week weer aan de slag
En...morgen vier ik mijn verjaardag dus kan ik ook gewoon een wijntje drinken..
En...morgen vier ik mijn verjaardag dus kan ik ook gewoon een wijntje drinken..
Gast- Gast
@JMOm, Toch jammer ook al had je had niet verwacht. Gelukkig zie je het positief in! Fijne verjaardag alvast!
Gast- Gast
@inge, misschien een keer gaan testen en anders even de huisarts vragen? Bij mij verschilt het soms ook nog wel eens, vooral als ik druk/stress heb.
@justmeonlyme , toch jammer dat je ongesteldheid om de hoek kwam kijken Nu weet je iig een beetje je cyclus, en kun je volgende week weer proberen . Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen gewenst.
@all,
Ik heb een beetje verkeerd gerekend was er niet helemaal bij, maar ik moet de 15de ongesteld worden.
Dus maar even afwachten. Merk wel sinds ik gestopt ben met de pil zo emotioneel ben, pff kan overal wel om janken soms maar zal wel door de verandering van de hormonen zijn .
Zou wel leuk zijn als we rond kerst met leuk nieuws kunnen komen maar goed we wachten geduldig af
@justmeonlyme , toch jammer dat je ongesteldheid om de hoek kwam kijken Nu weet je iig een beetje je cyclus, en kun je volgende week weer proberen . Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen gewenst.
@all,
Ik heb een beetje verkeerd gerekend was er niet helemaal bij, maar ik moet de 15de ongesteld worden.
Dus maar even afwachten. Merk wel sinds ik gestopt ben met de pil zo emotioneel ben, pff kan overal wel om janken soms maar zal wel door de verandering van de hormonen zijn .
Zou wel leuk zijn als we rond kerst met leuk nieuws kunnen komen maar goed we wachten geduldig af
love- Kletskop
Thnx Chipp en Love!
Ben er ondertussen toch wel echt achter dat ik het in de 8 jaar dat ik een mirena heb gehad het totaaaal niet gemist heb om ongesteld te zijn..
Het is dat het nodig is om zwanger te worden maar anders...had vanochtend echt zo'n mega hoofdpijn. Die is nu wel weg gelukkig maar ben nog wel beetje dizzy. ben ook flink ongesteld dus misschien ligt het daar ook aan.
Heb trouwens gisteren ovulatietesten besteld, nu al binnen dus dat ging snel. Wil wel eens kijken hoe het zit met mijn cyclus nu die zo kort is.
Fijn weekend nog!
Ben er ondertussen toch wel echt achter dat ik het in de 8 jaar dat ik een mirena heb gehad het totaaaal niet gemist heb om ongesteld te zijn..
Het is dat het nodig is om zwanger te worden maar anders...had vanochtend echt zo'n mega hoofdpijn. Die is nu wel weg gelukkig maar ben nog wel beetje dizzy. ben ook flink ongesteld dus misschien ligt het daar ook aan.
Heb trouwens gisteren ovulatietesten besteld, nu al binnen dus dat ging snel. Wil wel eens kijken hoe het zit met mijn cyclus nu die zo kort is.
Fijn weekend nog!
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk vandaag ongesteld worden maar ik ben het nog niet geworden. Vanochtend stiekem al een test gedaan maar hij gaf negatief aan. Nu maar afwachten......
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@mida4you, spannend hoor! Gewoon morgen nog een test doen
love- Kletskop
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: