Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Wat grappig dat we al met zijn drieen op dezelfde dag mogen testen Ik ben dan op vakantie, dus een topic zal er niet direct zijn van mijn kant
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Je gaat ons toch niet in spanning laten wachten hè Suus! Dan kan niet hoor!
Gast- Gast
Haha, als ik ergens wifi tegenkom, kom ik hier wel even gluren hoor
Suus- Lady Post-a-lot
Woow 3 op dezelfde dag!
Spannend hoor meiden! Zal die dag even goed het forum in de gaten houden .
Ik zelf mag na de 16de testen dus moet dan nog even geduld hebben .
Spannend hoor meiden! Zal die dag even goed het forum in de gaten houden .
Ik zelf mag na de 16de testen dus moet dan nog even geduld hebben .
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop dat ik de 5e ook een topic kan openen!! Al ga ik daar eigenlijk niet van uit...
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Meiden ik wil jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen!
Hopelijk word 2013 ons jaar
Hopelijk word 2013 ons jaar
love- Kletskop
Voor jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling! Op 2013!!
Suus- Lady Post-a-lot
Dankje !
love- Kletskop
Fijne jaarwissling! Dat oudjaarsavond volgend jaar met heel veel baby's en dikke buiken gevierd mag worden!
Gast- Gast
Fijne jaarwisseling meiden! Dat iedereen maar snel zwanger mag zijn ;-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@alex: . Ik begrijp best dat je je zo voelt, is helemaal niet gek! Sterkte!
@love: ik drink eigenlijk al nooit alcohol, dus daar hoef ik niet op te letten. Wel vind ik biefstuk en carpaccio erg lekker, dus dat eet ik nog zolang het kan, zodra ik een positieve test heb dan stop ik daar ook mee
@me: spannend die symptomen! hopelijk is je gevoel en die van je vriend juist!
@nijntje: Welkom
@all:
Ik wil iedereen een liefdevol, gezellig en natuurlijk vruchtbaar 2013 toe wensen!
spannend dat er zoveel al zo snel mogen testen! ik zeg: aansluiten in die rij van de baby boom
Nou ik heb echt zo een rare menstruatie deze keer. ik ga er maar even van uit dat het een menstruatie is in ieder geval. (sorry alvast voor de details, maar ik herken er weinig in)
vrijdag: licht roze bloedverlies, een veegje. dus ik tampon in, maar daar zat alleen wat bruin op. verder niets meer.
zaterdag: in de ochtend hetzelfde verhaal, de rest van de dag niets meer.
zondag: niets
maandag: weer een veegje of 2, en verder weer niets.
gister: ook weer een veegje of twee. en verder ook weer niets.
wel heb ik krampen onder in mijn buik. niet heel heftig, maar het valt gewoon op. en vrijdag en zaterdag had ik behoorlijke last van mijn rug/bekken, maar ik had ook wel heel erg veel gelopen want ik was in Brussel.
Nou als iemand hier iets van snapt, meld u maar ... haha...
@love: ik drink eigenlijk al nooit alcohol, dus daar hoef ik niet op te letten. Wel vind ik biefstuk en carpaccio erg lekker, dus dat eet ik nog zolang het kan, zodra ik een positieve test heb dan stop ik daar ook mee
@me: spannend die symptomen! hopelijk is je gevoel en die van je vriend juist!
@nijntje: Welkom
@all:
Ik wil iedereen een liefdevol, gezellig en natuurlijk vruchtbaar 2013 toe wensen!
spannend dat er zoveel al zo snel mogen testen! ik zeg: aansluiten in die rij van de baby boom
Nou ik heb echt zo een rare menstruatie deze keer. ik ga er maar even van uit dat het een menstruatie is in ieder geval. (sorry alvast voor de details, maar ik herken er weinig in)
vrijdag: licht roze bloedverlies, een veegje. dus ik tampon in, maar daar zat alleen wat bruin op. verder niets meer.
zaterdag: in de ochtend hetzelfde verhaal, de rest van de dag niets meer.
zondag: niets
maandag: weer een veegje of 2, en verder weer niets.
gister: ook weer een veegje of twee. en verder ook weer niets.
wel heb ik krampen onder in mijn buik. niet heel heftig, maar het valt gewoon op. en vrijdag en zaterdag had ik behoorlijke last van mijn rug/bekken, maar ik had ook wel heel erg veel gelopen want ik was in Brussel.
Nou als iemand hier iets van snapt, meld u maar ... haha...
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk brengt dit jaar veel zwangerschappen en dikke buiken!
Voorheen schreef en las ik mee in het 2012 topic, maar 'helaas' mag ik een topic op schuiven. Mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje. 10 jaar terug zijn bij mij PCO symptomen geconstateerd door het wegblijven van mijn menstruatie, toen is hij na ruim 9 maanden opgewekt door medicatie.. Nu wil de gyn eerst nog een half jaar wachten voor ik weer terug mag komen om te kijken wat mijn lichaam wat mijn lichaam doet zonder pil.
Ik zit nu op dag 62..
Vooral omdat om ons heen de een na de andere zwangerschap wordt aangekondigd baal ik er enorm van dat ik niet meteen naar de gyn mag. Dit half jaar voelt nu echt aan als weggooien. Ik wil over een paar weekjes toch even er een mailtje aan wagen om de gyn te vragen of ik toch niet eerder kan starten bij haar..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ja Annie ik had precies hetzelfde als jou, ook roze/ bruin, tampon in, was ook roze/bruin, daarna niets meer en later ook weer iets roze, maar zoals je ziet ben ik nu zwanger. Ik dacht ook dat ik ongesteld werd.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Ja Annie ik had precies hetzelfde als jou, ook roze/ bruin, tampon in, was ook roze/bruin, daarna niets meer en later ook weer iets roze, maar zoals je ziet ben ik nu zwanger. Ik dacht ook dat ik ongesteld werd.
Gefeliciteerd . Denk dat het voor mij niet hetzelfde uit gaat pakken, dat zou wel heel toevallig zijn dan is het letterlijk in 2 x raak geweest . Omdat we ook nog niet echt officieel bezig zijn.
Hoe lang na het bloeden heb je positief getest?
Aagje!- Kletskop
@annie, ik drink normaal al niet erg veel, gisteren twee glaasjes gehad .
Ik ben echt gek op file en carpaccio , daar stop ik mee zodra ik positief getest heb.
@justme, hopelijk mag 2013 jou jaar worden, lijkt me erg lang en frustrerend dat je een half jaar moet wachten . Ik merk ook wel dat zodra er zwangerschappen worden aangekondigd een soort van jaloerse gevoelens de hoek om komen kijken . Gun het natuurlijk iedereen ! In mijn omgeving is alleen mijn schoonzus nu zwanger dus kwa babynews valt het hier nog mee.
@all , hopelijk kunnen we dit jaar ons jaar maken met heel veel schattige nieuwe kindjes
Ik ben echt gek op file en carpaccio , daar stop ik mee zodra ik positief getest heb.
@justme, hopelijk mag 2013 jou jaar worden, lijkt me erg lang en frustrerend dat je een half jaar moet wachten . Ik merk ook wel dat zodra er zwangerschappen worden aangekondigd een soort van jaloerse gevoelens de hoek om komen kijken . Gun het natuurlijk iedereen ! In mijn omgeving is alleen mijn schoonzus nu zwanger dus kwa babynews valt het hier nog mee.
@all , hopelijk kunnen we dit jaar ons jaar maken met heel veel schattige nieuwe kindjes
love- Kletskop
XXAnnieXX schreef:Annemie schreef:Ja Annie ik had precies hetzelfde als jou, ook roze/ bruin, tampon in, was ook roze/bruin, daarna niets meer en later ook weer iets roze, maar zoals je ziet ben ik nu zwanger. Ik dacht ook dat ik ongesteld werd.
Gefeliciteerd . Denk dat het voor mij niet hetzelfde uit gaat pakken, dat zou wel heel toevallig zijn dan is het letterlijk in 2 x raak geweest . Omdat we ook nog niet echt officieel bezig zijn.
Hoe lang na het bloeden heb je positief getest?
Een week. Je weet maar nooit.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kom me hier ook maar melden, maar beloof niet dat ik heel actief mee te schrijf. Ik kom en ga wanneer het uitkomt .
@ Annie: Waarom zou het in de tweede ronde niet al raak kunnen zijn, gebeurde bij mij ook. Dat terwijl we die maand juist beroerd weinig sex hadden gehad
Overigens verwacht ik 10 januari ongesteld te zijn. Als het uitblijft test ik het weekend van de 12e. Denk ik. Maar ik verwacht dat ik niet hoef te testen.
@ Annie: Waarom zou het in de tweede ronde niet al raak kunnen zijn, gebeurde bij mij ook. Dat terwijl we die maand juist beroerd weinig sex hadden gehad
Overigens verwacht ik 10 januari ongesteld te zijn. Als het uitblijft test ik het weekend van de 12e. Denk ik. Maar ik verwacht dat ik niet hoef te testen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Welkom mzcharlotte !
Dan word je de 4de volgens mij die op de 12de mag testen .
Succes meiden op de 12de!
Dan word je de 4de volgens mij die op de 12de mag testen .
Succes meiden op de 12de!
love- Kletskop
XXAnnieXX, toch maar een testje eraan wagen als je twijfelt?
Justine en mzcharlotte: welkom!
Iedereen een gelukkig en vruchtbaar nieuw jaar gewenst!
Mijn lichaam is wat in de war van verwijderen van spiraal geloof ik. Heb al sinds het verwijderen elke dag bloedverlies, nu al twee weken dus. Was sowieso al ongesteld toen hij verwijderd werd maar dit duurt wel heel lang! Zijn er meer die dit hebben gehad?
Justine en mzcharlotte: welkom!
Iedereen een gelukkig en vruchtbaar nieuw jaar gewenst!
Mijn lichaam is wat in de war van verwijderen van spiraal geloof ik. Heb al sinds het verwijderen elke dag bloedverlies, nu al twee weken dus. Was sowieso al ongesteld toen hij verwijderd werd maar dit duurt wel heel lang! Zijn er meer die dit hebben gehad?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
mzcharlotte schreef:Ik kom me hier ook maar melden, maar beloof niet dat ik heel actief mee te schrijf. Ik kom en ga wanneer het uitkomt .
Overigens verwacht ik 10 januari ongesteld te zijn. Als het uitblijft test ik het weekend van de 12e. Denk ik. Maar ik verwacht dat ik niet hoef te testen
ik bedoel het niet op die manier. We zouden eigenlijk pas in januari beginnen, maar in de week voor kerst hebben we besloten om de condooms in de kast te laten. 'volgens de berekening' zou ik eerste kerstdag ongesteld moeten worden, dus mijn vruchtbare dagen zouden al voorbij moeten zijn. Maar toen werd ik dus niet ongesteld eerste kerstdag maar volgende het schema wat ik hier boven al gepost had. 7 tot 9 dagen nadat we sex hadden gehad dus. Het zou dus wel heel toevallig zijn als mijn eisprong een week later was het dus echt letterlijk in 2 wippen gebeurt is... dus niet de tweede maand, maar 2x sex ...
Aagje!- Kletskop
Punto: ik herken het niet. ik heb 46 dagen na het verwijderen van mijn spiraal moeten wachten op mijn eerste menstruatie. ik heb wel 2 dagen na het verwijderen een klein beetje bloed verloren. Hopelijk stopt het snel voor je!
Aagje!- Kletskop
Annie, dat zou wel heel toevallig zijn zeg!! Je kunt altijd een testje doen.
Punto, ik heb geen spiraaltje gehad dus zou het niet weten . Misschien kun je anders je HA even vragen.
Punto, ik heb geen spiraaltje gehad dus zou het niet weten . Misschien kun je anders je HA even vragen.
love- Kletskop
Hallo meiden,
As jullie het goed vinden kom ik hier ook even koekeloeren ... eigenlijk ging ik voor een kindje in 2012 maar dat is niet helemaal gelukt.
Vanaf september zijn wij het aan het proberen en voor mijn gevoel zou het nu weleens raak kunnen zijn maar ik heb inmiddels begrepen dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Meteen wel een regelmatige cyclus dus dat is wel fijn.
Eind oktober/begin november ben ik bij de huisarts geweest omdat ik zoveel buikpijn had. Vorig jaar is mijn oude huisarts met pensioen gegaan en kreeg deze keer dus zijn vervanger. Eerste keer dat ik hem zag en uitgelegd dat ik bezig was om zwanger te raken en of het daar misschien mee te maken kon hebben. Ik voelde me totaal niet serieus genomen en werd weggestuurd met de mededeling dat mijn lijf er aan moest wennen dat er geen extra hormonen meer binnen kwamen en dat het wel aan mijn maag zou liggen. Gelukkig werden de klachten daarna weer minder dus ik ben ook niet meer terug gegaan.
Wel regelmatig nog buikpijn maar niet meer zo erg als eerst.
De laatste paar dagen heb ik weer regelmatig buikpijn, nu onder in mijn buik. Ik voel ook steeds steken in mijn rechterlies en en het lijkt alsof er veel druk op de onderkant van mijn buik en lies staat ... over een week weten we waarschijnlijk meer want dan is het weer tijd voor een test.
Ik vind mezelf de laatste paar maanden eigenlijk helemaal niet aardig tegen andere mensen, mijn eigen hormonen spelen op en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee. Herkenbaar?
As jullie het goed vinden kom ik hier ook even koekeloeren ... eigenlijk ging ik voor een kindje in 2012 maar dat is niet helemaal gelukt.
Vanaf september zijn wij het aan het proberen en voor mijn gevoel zou het nu weleens raak kunnen zijn maar ik heb inmiddels begrepen dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Meteen wel een regelmatige cyclus dus dat is wel fijn.
Eind oktober/begin november ben ik bij de huisarts geweest omdat ik zoveel buikpijn had. Vorig jaar is mijn oude huisarts met pensioen gegaan en kreeg deze keer dus zijn vervanger. Eerste keer dat ik hem zag en uitgelegd dat ik bezig was om zwanger te raken en of het daar misschien mee te maken kon hebben. Ik voelde me totaal niet serieus genomen en werd weggestuurd met de mededeling dat mijn lijf er aan moest wennen dat er geen extra hormonen meer binnen kwamen en dat het wel aan mijn maag zou liggen. Gelukkig werden de klachten daarna weer minder dus ik ben ook niet meer terug gegaan.
Wel regelmatig nog buikpijn maar niet meer zo erg als eerst.
De laatste paar dagen heb ik weer regelmatig buikpijn, nu onder in mijn buik. Ik voel ook steeds steken in mijn rechterlies en en het lijkt alsof er veel druk op de onderkant van mijn buik en lies staat ... over een week weten we waarschijnlijk meer want dan is het weer tijd voor een test.
Ik vind mezelf de laatste paar maanden eigenlijk helemaal niet aardig tegen andere mensen, mijn eigen hormonen spelen op en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee. Herkenbaar?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb lekkende borsten :s (zie mijn topic)
Welkom ilovethe90, wat raar dat de dokter je niet serieus nam! Ik zou daar echt niet tegen kunnen!
Welkom ilovethe90, wat raar dat de dokter je niet serieus nam! Ik zou daar echt niet tegen kunnen!
Aagje!- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: