haar geeft nog af
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
haar geeft nog af
Vraagje; Heb pas mijn haar laten kleuren bij de kapper, het is een natuur kleur(was de prijs ook naar ). Nu 2 keer gewassen, 1 keer met gewone shampoo(waar ook cremespoeling in zat) en nu met shampoo voor gekleurd haar. Het geeft gewoon nog af! Is dat normaal?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: haar geeft nog af
Wat is een natuur kleur? Als ik mijn haar weer heb laten kleuren bij de kapper geeft het niet af. Ik merk wel de eerste wasbeurt dat het water lichtjes verkleurd. Dat jij er dan zo'n last van hebt is inderdaad opmerkelijk! Geeft het haar af als het nat is of ook als het droog is?
Gast- Gast
Ja uh wat is een natuurkleur, gaat erom dat de verf niet zo schadelijk voor je haar is!! de kleuren keuze is ook anders, oogt natuurlijker.
In combi met shampoo/het wassen geeft het af. Mijn witte handdoek heeft nu ook vlekken:S
In combi met shampoo/het wassen geeft het af. Mijn witte handdoek heeft nu ook vlekken:S
Ik heb rood haar (geverfd) en zelfs na 10 x wassen geeft het nog af. En het is géén spoeling.. Tips heb ik dus niet.
Resultaat : handdoek met rode vlekken, maar deze gaan er altijd uit na het wassen.
Resultaat : handdoek met rode vlekken, maar deze gaan er altijd uit na het wassen.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Dat was bij mij ook altijd zo toen ik mijn haar nog rood verfde.Kaboutertje schreef:Ik heb rood haar (geverfd) en zelfs na 10 x wassen geeft het nog af. En het is géén spoeling.. Tips heb ik dus niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, dat wist ik niet. Mijn haar is donkerbruin met een tintje rood geverfd en heb er dus geen last van. Misschien dat het toch aan het merk of type verf ligt dan?
Gast- Gast
Ik had dit vroeger ook met rode verf van Schwarzkopff. Lastig hoor, ik zou sowieso nu 1 handdoek reserveren voor je hoofd als je het wast (je verfhanddoek), zodat je niet al je handdoeken verpest.
Misschien even bellen met de kapper?
Misschien even bellen met de kapper?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk het nog heel even aan en hou idd maar even rekening met mijn handdoek. Als het nu na 2x wassen nog afgeeft ga ik zeker even informeren. Zou je toch niet verwachten van zulke dure verf.
Toen ik het ooit één keer zelf geverfd had gaf het nog behoorlijk af. Ook bij de eerste kapper waar ik het liet verven. Bij mijn huidige kapper heb ik daar geen last van. En heb behoorlijk rood haar. Vind het ook wel een beetje raar eerlijk gezegd. Ik zou bellen en het even vragen, of dat normaal is bij die verf.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Kat geeft veel over
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Marktplaats (wat de gek er voor geeft)
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Kat geeft veel over
» Wie geeft me een schop onder mun hol!
» Marktplaats (wat de gek er voor geeft)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: