pukkeltjes rond anus peuter
Pagina 1 van 1
pukkeltjes rond anus peuter
Mijn zoontje heeft sinds gister allemaal pukkeltjes rond zijn anus. Poept ook veel (waarschijnlijk door kiezen en hoektanden), maar krijst ook enorm veel. Ik heb het gewoon goed ingesmeerd telkens met verschonen,maar vroeg me af of pukkeltjes wel 'normaal' zijn en of het niet misschien iets anders zou kunnen zijn.Zijn huid ziet er iig enorm geirriteerd uit. Iemand een idee of tips wat nog meer te doen?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Re: pukkeltjes rond anus peuter
Rouge schreef:Mijn zoontje heeft sinds gister allemaal pukkeltjes rond zijn anus. Poept ook veel (waarschijnlijk door kiezen en hoektanden), maar krijst ook enorm veel. Ik heb het gewoon goed ingesmeerd telkens met verschonen,maar vroeg me af of pukkeltjes wel 'normaal' zijn en of het niet misschien iets anders zou kunnen zijn.Zijn huid ziet er iig enorm geirriteerd uit. Iemand een idee of tips wat nog meer te doen?
Dit klinkt als luieruitslag. Goed vet houden met sudocreme o.i.d.
Gast- Gast
Het kan alsnog een uiting van spruw zijn. Mijn zoontje heeft dit ook (al vanaf dat hij een half jaar was).
Gast- Gast
Storm schreef:Het kan alsnog een uiting van spruw zijn. Mijn zoontje heeft dit ook (al vanaf dat hij een half jaar was).
Dat zou idd ook nog kunnen. Dat had Flynn ook toen hij spruw had.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Sprongetje rond 1 jaar
» Pukkeltjes, waterpokken?
» wéér een plekjes/pukkeltjes-topic.
» Warmte pukkeltjes/irritatie of iets anders?
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
» Pukkeltjes, waterpokken?
» wéér een plekjes/pukkeltjes-topic.
» Warmte pukkeltjes/irritatie of iets anders?
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: