de nieuwe avent bekers
+8
-Ieniemienie-
Darius
Laced
Tazz
Ibbeltje
Liadan
Floor
duckie
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: de nieuwe avent bekers
Bij de prenatal hangen ze ook
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ook hier vandaag bij Prénatal de bekers gespot, toen ik daar moest kijken voor plastic slabben met opvangrandje.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Even up!!
Ik heb dus zoals ik al eerder schreef de beker van kiddyboo, zo'n zelfde principe als deze van avent. Maar de beker van kiddyboo is niet antilek, moet dus rechtop vervoerd worden. Maar als mijn zoon hem weer eens wegsmijt vanuit z'n stoel spuit er wel veel drinken over de grond waar de beker neer komt.
Is dit bij de avent ook zo? Als de beker op de grond wordt gegooid zit dan alles onder? (of als hij er mee op tafel mept )
Ik heb dus zoals ik al eerder schreef de beker van kiddyboo, zo'n zelfde principe als deze van avent. Maar de beker van kiddyboo is niet antilek, moet dus rechtop vervoerd worden. Maar als mijn zoon hem weer eens wegsmijt vanuit z'n stoel spuit er wel veel drinken over de grond waar de beker neer komt.
Is dit bij de avent ook zo? Als de beker op de grond wordt gegooid zit dan alles onder? (of als hij er mee op tafel mept )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Het enige wat hij lekt, is het 'restje' wat achterblijft in het geultje.
Gast- Gast
Dan zou ik de Avent beker ook niet vertrouwen Floor. A. heeft er ook een handje van om er mee te gooien, en als dat hard gebeurt dan komt er toch wel drinken uit. Niet zoveel als bij een andere beker, maar het is echt wel meer dan een paar druppels. Daarnaast heb ik hier ook een slimmerik die hem nu gewoon indrukt en dan ondersteboven houdt, dan wil het helemaal lekker
PapillonRose- Ratel
papillonrose, die moet je dus indrukken om te kunnen drinken? Werkt het net wat anders dan de kiddyboo. Maar dan zal ik inderdaad maar geen nieuwe van avent gaan halen want hij zit ook met z'n rietjesbeker te klooien, net zo lang tot alles onder het drinken ligt.
Floor- Ratel
Met normaal drinken dan drukt de bovenlip van het kindje tegen het klepje in het midden en dan komt er drinken uit, dat gaat prima. Alleen als ze het doorhebben kunnen ze er ook met de vingers op drukken en tegelijk de beker ondersteboven houden, en dan wordt alles natFloor schreef:papillonrose, die moet je dus indrukken om te kunnen drinken? Werkt het net wat anders dan de kiddyboo. Maar dan zal ik inderdaad maar geen nieuwe van avent gaan halen want hij zit ook met z'n rietjesbeker te klooien, net zo lang tot alles onder het drinken ligt.
PapillonRose- Ratel
Aha dat is bij de kiddyboo beker niet, die drukt niet niet, dat is gewoon drinken langs de rand en dan doet hij het.
Slimme dochter heb je, ik denk dat onze zoon dat ook zo door zou hebben, hij weet ook precies bij z'n rietjesbeker het rietje zo te buigen dat alles onder zit.
Slimme dochter heb je, ik denk dat onze zoon dat ook zo door zou hebben, hij weet ook precies bij z'n rietjesbeker het rietje zo te buigen dat alles onder zit.
Floor- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Flessen bekers etc...bewaren?
» avent via
» Stomer van avent
» Avent oefenbeker
» bewaarbekers van Avent
» avent via