Flessen bekers etc...bewaren?
+11
Monnie
PapillonRose
PiP
Susan
Annemie
kwak
Bruintje Beer
Liadan
duckie
Printje
Flower_L
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Flessen bekers etc...bewaren?
Zit momenteel tussen tig opbergboxen in woonkamer met kleding van l, maar ook flesjes bekers etc...
hebben jullie deze gebruikt voor tweede kindje (nieuwe speen erop) of weggedaan?
hebben jullie deze gebruikt voor tweede kindje (nieuwe speen erop) of weggedaan?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Flessen bekers etc...bewaren?
Ik gooi alles weg. Als er evt een volgende kindje komt krijg die alles nieuw
Gast- Gast
edit: ze zitten netjes weer in de opbergbox. Spenen heb ik wel weggedaan.
Laatst aangepast door Flower_L op zo 15 jan 2012 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
De flesjes bewaar ik gewoon, koop alleen nieuwe speentjes. Er is toch niets met die flesjes gebeurd verder? Een keertje uitwassen en je kunt ze weer gebruiken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ik ga ze tzt ook gewoon bewaren...vind het zonde om ze weg te gooien en dan evt weer nieuwe te moeten kopen... heb n hele verzameling avent flessen en die vond ik nou niet bepaald goedkoop dat ik ze weer weg ga gooien... nieuwe speentjes, even in de vaatwasseren dan nog evt in de magnetronsterilisator en klaar toch?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben de flessen waar onze dochter uit heeft gedronken toen wel weggedaan (maar het waren er maar 2). Medelaflesjes, kruidvatflessen, aventbakjes enz. hebben we wel bewaard en daar doe ik nu de borstvoeding weer in om in te vriezen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
De difraxflessen bewaar ik gewoon. Een nieuwe speen erop en klaar is kees voor het volgende kind. Rietjesbeker en tuitbeker gooi ik wel weg. Maar die ziijn dan echt aan vervanging toe.
De flesjes waar ik de borstvoeding in deed voor de diepvriezer heb ik ook gewoon bewaard. Die zijn namelijk harstikke duur.
De flesjes waar ik de borstvoeding in deed voor de diepvriezer heb ik ook gewoon bewaard. Die zijn namelijk harstikke duur.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
alle flessen heb ik bewaart/bewaar ik, nieuwe speen, even uitkoken en klaar.
haar rietjesbekers gooi ik straks weg en evt volgend kindje krijgt die nieuw.
haar rietjesbekers gooi ik straks weg en evt volgend kindje krijgt die nieuw.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik bewaar alles voor de volgende, of het moet een meisje worden, dan krijgt zij natuurlijk geen jongenskleding aan, haha.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Ik bewaar alles voor de volgende, of het moet een meisje worden, dan krijgt zij natuurlijk geen jongenskleding aan, haha.
hahhaa hier hetzelfde. Al vind ik het aan de andere kant ook wel weer zielig dat een tweede kindje het dan moet doen met alle gebruikte spullen van broerlief maar goed..bezuinigen bezuinigen;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ezra en Yrsa hebben maar heel weinig uit flessen gedronken, maar toch heb ik voor Yrsa een nieuwe fles gekocht. Tuitbekers hebben ze ook nooit echt gebruikt, gewone bekers gebruiken ze natuurlijk wel gewoon van elkaar.
Wat betreft kleren, toen ik nog zwanger was vond ik dat Yrsa als pasgeboren baby best de kleren van Ezra kon dragen, ik had wel een roze babypakje, maar verder vond ik het alleen maar zonde van het geld om allemaal nieuwe pakjes te kopen terwijl ik nog een kast vol had liggen, maar toen ze eenmaal geboren was, ben ik helemaal omgeslagen en moest mijn moeder nog de stad in om roze kleertjes bij te kopen. Ze heeft op zich wel kleren van hem aangehad, een stoer truitje met een rokje vind ik wel leuk en een stoere broek met een meisjesachtig truitje ook wel.
Wat betreft kleren, toen ik nog zwanger was vond ik dat Yrsa als pasgeboren baby best de kleren van Ezra kon dragen, ik had wel een roze babypakje, maar verder vond ik het alleen maar zonde van het geld om allemaal nieuwe pakjes te kopen terwijl ik nog een kast vol had liggen, maar toen ze eenmaal geboren was, ben ik helemaal omgeslagen en moest mijn moeder nog de stad in om roze kleertjes bij te kopen. Ze heeft op zich wel kleren van hem aangehad, een stoer truitje met een rokje vind ik wel leuk en een stoere broek met een meisjesachtig truitje ook wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb alles bewaard, maar gebruik er uiteindelijk niets van dubbel. Sowieso nu de jongste halstarrig weigert uit een fles te drinken , maar ook omdat ik het allemaal toch liever nieuw aanschaf.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik gooi alles weg. Als er evt een volgende kindje komt krijg die alles nieuw
+1
Gast- Gast
Een aantal flesjes zagen er niet zo mooi meer uit, die heb ik weggegooid samen met alle spenen.
Maar de rest ga ik gewoon weer gebruiken.
Kleertjes hangt er net vanaf wat het geslacht is, ik heb maar 2 unisex pakjes
Maar F is in de winter geboren en dit kindje zal in de zomer geboren worden.
Ik ga straks wel de boel uitzoeken en wat ik niet wil bewaren verkopen.
Wel wil ik een paar echt leuke setjes bewaren als herinnering.
Maar de rest ga ik gewoon weer gebruiken.
Kleertjes hangt er net vanaf wat het geslacht is, ik heb maar 2 unisex pakjes
Maar F is in de winter geboren en dit kindje zal in de zomer geboren worden.
Ik ga straks wel de boel uitzoeken en wat ik niet wil bewaren verkopen.
Wel wil ik een paar echt leuke setjes bewaren als herinnering.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De flesjes ga ik ook bewaren als Y. Er niet meer uitdrinkt! Tenzij de volgende ene jongen word hij wel een blauwe difrax ipv een roze fles natuurlijk!
Spenen gooi ik wel weg, die koop ik tegen die tijd wel weer nieuw!
Merkkleding bewaar ik ook, de goedkopere lading vd zeeman wat ik leuk vond heb ik bewaard, de rest staat apart om evt weg te doen.
Beddengoed etc bewaar ik ook, maargoed als het idd een jongen word zal dat ook worden vervangen door blauw ;-) maargoed dat kost het de kop ook niet bijv bij de zeeman/wibra etc.
Spenen gooi ik wel weg, die koop ik tegen die tijd wel weer nieuw!
Merkkleding bewaar ik ook, de goedkopere lading vd zeeman wat ik leuk vond heb ik bewaard, de rest staat apart om evt weg te doen.
Beddengoed etc bewaar ik ook, maargoed als het idd een jongen word zal dat ook worden vervangen door blauw ;-) maargoed dat kost het de kop ook niet bijv bij de zeeman/wibra etc.
Gast- Gast
Wat er nog goed is bewaar ik. Mocht er een tweede kindje komen ooit, dan kijk ik wel of ik het dan nog gebruik. Spenen gooi ik wel weg, maar de flesjes die nog netjes zijn bewaar ik voor het geval dat.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb alle flessen bewaard, koop straks alleen nieuwe spenen ervoor.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb de flesjes weg gedaan. Die waren heel veel gebruikt en door het roeren met een vork zaten er allemaal kleine krasjes in waardoor ik het ook niet heel hygienisch vond om ze te bewaren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Een aantal flessen heb ik tot nu toe nog bewaard, maar degene die het meeste gebruikt zijn (de 260ml flessen) gooi ik weg omdat ze er eigenlijk niet meer uitzien. Spenen en tuit/rietjesbeker gooi ik uit hygienisch oogpunt weg.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Alles wat goed is bewaar ik, maar goed hij heeft ook niet heel veel uit de flessen gedronken.
Gast- Gast
Kledingstukken boven de 30 euro die ik nog mooi vind heb ik bewaard. De rest van mijn dochter draagt de dochter van mijn broer en de rest van mijn zoontje gaat naar mijn nichtje die pas bevallen is.
Flessen en spenen gaan sowieso al elke 3 maand de prullenbak in.
Flessen en spenen gaan sowieso al elke 3 maand de prullenbak in.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik bewaar alles van T. Als we nog een meisje krijgen kunnen de kleertjes nog heel goed worden gebruikt. De flessen waren toevallig net stuk toen T ze bijna niet meer nodig had en van Difrax heb ik toen twee nieuwe gekregen. T mocht deze van mij niet meer gebruiken, dus heb nu dus al twee nieuwe flessen. Nu alleen nog een babytje om eruit te drinken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: