de nieuwe avent bekers
+8
-Ieniemienie-
Darius
Laced
Tazz
Ibbeltje
Liadan
Floor
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
de nieuwe avent bekers
deze week in de folder bij het kruidvat stonden nieuwe avent bekers waar je rondom uit kon leren drinken. heeft iemand deze al gestest?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: de nieuwe avent bekers
Mijn vriendin heeft ze haar dochter kan er goed uit drinken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ziet er wel slim bedacht uit. Ik denk dat dat best zou kunnen helpen om uit een gewone beker te leren drinken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja lijkt mij ook handig. Dan gieten ze niet ineens de hele beker leeg als ze iets te snel de beker naar hun mond doen en dan te gaan drinken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
deze heb ik nu thuis en dat gaat erg goed, maar zocht er 1 voor erbij en kwam toen die van avent tegen en nu in een leuke aanbieding dus was even benieuwd
duckie- Ratel
Kijk, daar was ik 3 jaar geleden al op naar op zoek. Die lijken mij ook heel handig!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hem gisteren gekocht. Opzich werkt het wel. Meneer drukt gewoon met zijn neus op dat ronde gedeelte, waardoor hij kan drinken (en alles langs zijn mond loopt)
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d347_Kiddyboo_360_graden_antiknoei_drinkbeker.html
ik heb zelf deze, het is zo'n zelfde principe als die van avent. Onze zoon kan er redelijk uit drinken maar snapt op een gegeven moment niet dat hij z'n hoofd wat verder naar achter moet doen, dus meestal krijgt hij z'n rietjesbeker (hij is natuurlijk ook nog maar 9 maanden).
Mijn vriendin heeft dus die van avent, haar dochter is 2 jaar en die kon er prima mee overweg.
ik heb zelf deze, het is zo'n zelfde principe als die van avent. Onze zoon kan er redelijk uit drinken maar snapt op een gegeven moment niet dat hij z'n hoofd wat verder naar achter moet doen, dus meestal krijgt hij z'n rietjesbeker (hij is natuurlijk ook nog maar 9 maanden).
Mijn vriendin heeft dus die van avent, haar dochter is 2 jaar en die kon er prima mee overweg.
Floor- Ratel
Floor schreef:http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d347_Kiddyboo_360_graden_antiknoei_drinkbeker.html
die heb ik inderdaad ook!
duckie- Ratel
Ik ben er hier in het centrum ook al naar op zoek geweest maar nog niet gevonden. Binnenkort in de stad maar even kijken.
Lijkt me erg handig.
Lijkt me erg handig.
Gast- Gast
ik was vandaag bij kruitvat en daar stonden ze gewoon.
Floor- Ratel
hier waren ze waarschijnlijk op, zaterdag nog maar even kijken
duckie- Ratel
hoe werkt de beker, kan er alleen drinken uit het randje langs het dekseltje komen? En hoe gaat 't als je de beker op de kop houdt? Zoiets is misschien wel wat voor mijn werk (cliënten met cognitieve problemen en slikstoornissen)
Gast- Gast
hoe diie van avent preceis werken weet ik niet want die heb ik (nog) niet maar ik heb nu die van kiddyboo en daar die kun je op de kop houden en dan komt er niets uit, als A hem op de grond gooit komt er wel wat uit maar niet mega veel. je moet er echt een beetje aan zuigen zeg maar voor er wat uit komt en dat kan aan alle kanten
duckie- Ratel
zou je ook bijv. karnemelk of vla door het gleufje kunnen krijgen, of is dat daarvoor te smal?
Gast- Gast
karnemelk denk ik wel dat is iets dikker dan gewone melk maar vla weet ik niet... dan moet je denk ik wel wat meer kracht zetten... heb zo ook geen vla in huis om het even voor je te proberen...
duckie- Ratel
Wat grappig, vorig jaar zomer waren deze bekers al volop te koop in Slovenie, van Avent.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag voor deze bekers naar de kv geweest. MAar hier hadden ze ze nog niet..
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik wil 'm ook halen.. Morgen maar ff doen dus!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Floor schreef:ik was vandaag bij kruitvat en daar stonden ze gewoon.
We hebben hier in het winkelcentrum een vrij kleine Kruidvat. Zal van het weekend wel even in de stad kijken. Volgens mij stond er ook bij dat ze niet in elk filiaal te krijgen zijn.
Gast- Gast
Ik heb hem net bij DA gekocht. Mijn kleine man is er helemaal blij mee. Hij moet nog wel leren doseren maar dat is ook de bedoeling van de beker natuurlijk.
Gast- Gast
Hier waren ze er nog bij kruidvat. Heb er 2 gekocht en A. is er wel blij mee geloof ik Ze drinkt het liefst uit een rietjesbeker normaal, maar gelukkig lijkt dit meteen een succes!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier nergens te krijgen! Overal zeggen ze, die hebben we niet gehad!
Gast- Gast
op de site van prenatal staan ze ook
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Flessen bekers etc...bewaren?
» avent via
» Stomer van avent