Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel vraagje

+2
RYW
Magenta
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:49

Caribbeanlover schreef:
RYW schreef:Ik zou het persoonlijk niet doen, ik weet niet wat voor functie het betreft en wat je werkervaring is, maar de meeste mensen van 'onze' generatie kunnen best vlot typen, dus ik denk dat het weinig meerwaarde heeft aangezien je het op je 11e hebt behaald. Ik zou er in elk geval wel om gaan lachen als ik dat in iemands cv zag.

Beet lullig die laatste zin.Rolling Eyes

Hoezo?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Caribbeanlover ma 27 aug 2012 - 22:52

Omdat ze het serieus vraagt en zo goed mogelijk wil doen en vervolgens word uitgelachen dat vind ik niet aardig!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:52

Magenta schreef:
RYW schreef:Dan zou ik eerder die test vermelden dan het typediploma van zolang geleden, en als jij bijvoorbeeld secretaresse bent of zo, dan zou die werkervaring mij veel meer zeggen dan het typediploma van je 11e Snel vraagje - Pagina 2 561177

Wat betreft je diploma's: wat voor gesprek is het dan? Ik neem aan dat kopietjes voldoende is, als het is voor je eventuele dossier dan zullen ze ook kopietjes maken van je diploma's, denk ik. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik naast het kopie voor het personeelsdossier ook nog het origineel moest laten zien, maar wie weet willen zij dat wel. Kan je dat evt aan het uitzendbureau vragen? Succes!
Dank je RYW. En die test heb ik af moeten leggen voor deze functie, dus dat hebben ze al. Ik heb bij vaardigheden gewoon vermeld nu dat ik uitstekende typvaardigheden heb en met tien vingers blind kan typen.

En het worden dus gewoon kopietjes van mijn diploma's.

Ik kan ook maar één referentie overleggen in plaats van de gevraagde twee, omdat ik heel lang een eigen bedrijf gehad heb en de rest van de bedrijven waar ik in loondienst geweest ben niet meer bestaan. Gaat lekker Snel vraagje - Pagina 2 253468018

Klinkt prima, wat mij betreft. Nu heb je vermeld wat je vaardigheden op dit moment zijn (en niet 16 jaar geleden Wink) en daar hebben ze ook nog 'bewijs' van, dus zit je goed, lijkt me. Die referenties zijn doorgaans ook niet zo'n probleem voor zover ik gemerkt heb. Zeker gezien de omstandigheden dat je een eigen bedrijf hebt gehad, bijvoorbeeld. Dat zien ze ook op je cv en begrijpen daardoor echt wel dat je over die periode geen referentie hebt smile

Wanneer heb je gesprek?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta ma 27 aug 2012 - 22:55

RYW schreef:
Magenta schreef:
RYW schreef:Dan zou ik eerder die test vermelden dan het typediploma van zolang geleden, en als jij bijvoorbeeld secretaresse bent of zo, dan zou die werkervaring mij veel meer zeggen dan het typediploma van je 11e Snel vraagje - Pagina 2 561177

Wat betreft je diploma's: wat voor gesprek is het dan? Ik neem aan dat kopietjes voldoende is, als het is voor je eventuele dossier dan zullen ze ook kopietjes maken van je diploma's, denk ik. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik naast het kopie voor het personeelsdossier ook nog het origineel moest laten zien, maar wie weet willen zij dat wel. Kan je dat evt aan het uitzendbureau vragen? Succes!
Dank je RYW. En die test heb ik af moeten leggen voor deze functie, dus dat hebben ze al. Ik heb bij vaardigheden gewoon vermeld nu dat ik uitstekende typvaardigheden heb en met tien vingers blind kan typen.

En het worden dus gewoon kopietjes van mijn diploma's.

Ik kan ook maar één referentie overleggen in plaats van de gevraagde twee, omdat ik heel lang een eigen bedrijf gehad heb en de rest van de bedrijven waar ik in loondienst geweest ben niet meer bestaan. Gaat lekker Snel vraagje - Pagina 2 253468018

Klinkt prima, wat mij betreft. Nu heb je vermeld wat je vaardigheden op dit moment zijn (en niet 16 jaar geleden Wink) en daar hebben ze ook nog 'bewijs' van, dus zit je goed, lijkt me. Die referenties zijn doorgaans ook niet zo'n probleem voor zover ik gemerkt heb. Zeker gezien de omstandigheden dat je een eigen bedrijf hebt gehad, bijvoorbeeld. Dat zien ze ook op je cv en begrijpen daardoor echt wel dat je over die periode geen referentie hebt Snel vraagje - Pagina 2 561177

Wanneer heb je gesprek?
Vanmiddag. En het is al zo lang geleden dat ik gesolliciteerd heb naar een functie in loondienst, dat ik het helemaal ontwend ben. Ik ben bijna bang dat ik aangenomen word, of, iets naderbij, dat ik door ga naar de volgende sollicitatieronde.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:55

Caribbeanlover schreef:Omdat ze het serieus vraagt en zo goed mogelijk wil doen en vervolgens word uitgelachen dat vind ik niet aardig!

Ze wordt niet uitgelachen hoor, ik denk dat je het niet goed begrepen hebt. Ik zou erom moeten lachen als iemand van eind twintig op haar cv een diploma vermeldt van toen ze 11 was, omdat mij dat niets zou vertellen over hoe ze is nu ze eind twintig is. Daar zit niets van leedvermaak of lulligheid bij, ik zou het gewoon grappig vinden. En zo te lezen is Magenta er ook totaal niet over gevallen, dus ik denk dat je het allemaal wat luchtiger moet opvatten, en ik ga er ook van uit dat het je nu duidelijk is en dat je ergernis/mening omgedraaid is inmiddels smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:57

Magenta schreef:
RYW schreef:
Magenta schreef:
RYW schreef:Dan zou ik eerder die test vermelden dan het typediploma van zolang geleden, en als jij bijvoorbeeld secretaresse bent of zo, dan zou die werkervaring mij veel meer zeggen dan het typediploma van je 11e Snel vraagje - Pagina 2 561177

Wat betreft je diploma's: wat voor gesprek is het dan? Ik neem aan dat kopietjes voldoende is, als het is voor je eventuele dossier dan zullen ze ook kopietjes maken van je diploma's, denk ik. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik naast het kopie voor het personeelsdossier ook nog het origineel moest laten zien, maar wie weet willen zij dat wel. Kan je dat evt aan het uitzendbureau vragen? Succes!
Dank je RYW. En die test heb ik af moeten leggen voor deze functie, dus dat hebben ze al. Ik heb bij vaardigheden gewoon vermeld nu dat ik uitstekende typvaardigheden heb en met tien vingers blind kan typen.

En het worden dus gewoon kopietjes van mijn diploma's.

Ik kan ook maar één referentie overleggen in plaats van de gevraagde twee, omdat ik heel lang een eigen bedrijf gehad heb en de rest van de bedrijven waar ik in loondienst geweest ben niet meer bestaan. Gaat lekker Snel vraagje - Pagina 2 253468018

Klinkt prima, wat mij betreft. Nu heb je vermeld wat je vaardigheden op dit moment zijn (en niet 16 jaar geleden Wink) en daar hebben ze ook nog 'bewijs' van, dus zit je goed, lijkt me. Die referenties zijn doorgaans ook niet zo'n probleem voor zover ik gemerkt heb. Zeker gezien de omstandigheden dat je een eigen bedrijf hebt gehad, bijvoorbeeld. Dat zien ze ook op je cv en begrijpen daardoor echt wel dat je over die periode geen referentie hebt Snel vraagje - Pagina 2 561177

Wanneer heb je gesprek?
Vanmiddag. En het is al zo lang geleden dat ik gesolliciteerd heb naar een functie in loondienst, dat ik het helemaal ontwend ben. Ik ben bijna bang dat ik aangenomen word, of, iets naderbij, dat ik door ga naar de volgende sollicitatieronde.

Spannend hoor! Het blijft natuurlijk jezelf verkopen, en dat heb je vast ook gedaan met je eigen bedrijf, dus je zit er vast snel in smile ik kan me wel voorstellen dat het even wennen wordt. Laat je weten hoe het ging?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta ma 27 aug 2012 - 22:59

RYW schreef:
Caribbeanlover schreef:Omdat ze het serieus vraagt en zo goed mogelijk wil doen en vervolgens word uitgelachen dat vind ik niet aardig!

Ze wordt niet uitgelachen hoor, ik denk dat je het niet goed begrepen hebt. Ik zou erom moeten lachen als iemand van eind twintig op haar cv een diploma vermeldt van toen ze 11 was, omdat mij dat niets zou vertellen over hoe ze is nu ze eind twintig is. Daar zit niets van leedvermaak of lulligheid bij, ik zou het gewoon grappig vinden. En zo te lezen is Magenta er ook totaal niet over gevallen, dus ik denk dat je het allemaal wat luchtiger moet opvatten, en ik ga er ook van uit dat het je nu duidelijk is en dat je ergernis/mening omgedraaid is inmiddels Snel vraagje - Pagina 2 561177
Ik ben het met je eens hoor RYW, het kwam totaal niet lullig over, ik zou het zelf ook lachwekkend vinden, als ik het normaal had gevonden had ik het hier niet gevraagd Wink
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta ma 27 aug 2012 - 23:00

RYW schreef:

Spannend hoor! Het blijft natuurlijk jezelf verkopen, en dat heb je vast ook gedaan met je eigen bedrijf, dus je zit er vast snel in Snel vraagje - Pagina 2 561177 ik kan me wel voorstellen dat het even wennen wordt. Laat je weten hoe het ging?
Inderdaad, daar ben ik ook niet zo bang voor.

Komt goed, ik heb om 14.00 uur een afspraak met de intercedente, dus je hoort het naderhand wel Wink
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 23:05

Succes straks!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta di 28 aug 2012 - 3:16

Zo, was ik weer.

Het gesprek met de intercedente ervaarde ik als zeer prettig. Ze was zeer positief over mijn kennis en kunde, en ik had de vaardigheidstest als beste gemaakt. Ze gaat mij dus sowieso voordragen voor sollicitatie bij het betreffende bedrijf. Uiteindelijk mogen er vier of zes kandidaten op sollicitatie, spannend dus.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 3:23

Fijn zeg! Zo te lezen sta je er erg goed voor, dan kan je ook met meer vertrouwen het gesprek in straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta di 28 aug 2012 - 3:26

Megara schreef:Fijn zeg! Zo te lezen sta je er erg goed voor, dan kan je ook met meer vertrouwen het gesprek in straks.
Zeker, ik begin het nog leuk te vinden ook!

Morgen hoor ik van het bedrijf zelf, dus zo lang hoef ik niet in spanning te zitten.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Caribbeanlover di 28 aug 2012 - 3:34

Magenta schreef:
RYW schreef:
Caribbeanlover schreef:Omdat ze het serieus vraagt en zo goed mogelijk wil doen en vervolgens word uitgelachen dat vind ik niet aardig!

Ze wordt niet uitgelachen hoor, ik denk dat je het niet goed begrepen hebt. Ik zou erom moeten lachen als iemand van eind twintig op haar cv een diploma vermeldt van toen ze 11 was, omdat mij dat niets zou vertellen over hoe ze is nu ze eind twintig is. Daar zit niets van leedvermaak of lulligheid bij, ik zou het gewoon grappig vinden. En zo te lezen is Magenta er ook totaal niet over gevallen, dus ik denk dat je het allemaal wat luchtiger moet opvatten, en ik ga er ook van uit dat het je nu duidelijk is en dat je ergernis/mening omgedraaid is inmiddels Snel vraagje - Pagina 2 561177
Ik ben het met je eens hoor RYW, het kwam totaal niet lullig over, ik zou het zelf ook lachwekkend vinden, als ik het normaal had gevonden had ik het hier niet gevraagd Wink

Waarom vroeg je het dan? Snel vraagje - Pagina 2 1578173417 Wat voor bedrijf heb je gehad? Waarom ga je daar niet mee verder?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Magenta wo 29 aug 2012 - 4:29

Puur op basis van mijn C.V. ben ik door het betreffende bedrijf alsnog niet uitgenodigd voor sollicitatie. De intercedente was er een beetje pissig om, omdat ik van alle kandidaten het beste voor de functie in aanmerking kom, maar ze hebben dus vooral naar de C.V.'s van iedereen gekeken.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel vraagje - Pagina 2 Empty Re: Snel vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum