MVVVV
+28
Orchidee
Puggle
GreenGrass
Bliss
Lientje
LieveSterre
Zwerver
PrimaBella
Schaapke
Minx
Chocoholic
ProudMom
Pannetoet
Sugarfall
Aziraphale
Guus
Bisq
SleepingBeauty
Pandora
Paper Crown
Tania
sanne-84
Yare
Sarah1985
Inge
Siem
Lejow
ExpressoB
32 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: MVVVV
Wow, volgens mij krijgen we nog een onverwachte wending in het hele verhaal!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Haha cool, nu weet ze 't! Ik neem aan dat hij nog 'ja' gaat zeggen zodat ze 't geld krijgt?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Haha, ik kreeg zelfs net tranen in mijn ogen toen ze vertelde hoe graag ze dat geld wilde verdienen voor haar familie en ze moest huilen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Oei, dat einde komt wel heel fake over met dat tekstje over het beeld heen. Al zullen er nog genoeg mensen zijn die denken dat dit waarheid is.
Gast- Gast
Megara schreef:Oei, dat einde komt wel heel fake over met dat tekstje over het beeld heen. Al zullen er nog genoeg mensen zijn die denken dat dit waarheid is.
Maar ik kan niet geloven dat de familie van Laura fake is hoor..
PrimaBella- Prater
PrimaBella schreef:Megara schreef:Oei, dat einde komt wel heel fake over met dat tekstje over het beeld heen. Al zullen er nog genoeg mensen zijn die denken dat dit waarheid is.
Maar ik kan niet geloven dat de familie van Laura fake is hoor..
Die weten ook wel van de relatie met de voetballer lijkt me.
Gast- Gast
Maar goed hoe weren jullie dan dat alles nep is? Ergens gelezen ofzo?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dan kan die familie van Laura wel heel erg goed acteren zeg! Als het inderdaad allemaal nep zou zijn..
PrimaBella- Prater
Ik geloof dat de familie van Laura echt is.
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Ik had gisteren al op twitter gelezen dat ze het geld had gewonnen, moest toch nog de aflevering terug kijken.. Net gedaan en had wel verwacht dat er nog iets op het einde zou gebeuren..
Wel grappig dat die meid zijn echte vriendin is.
Wel grappig dat die meid zijn echte vriendin is.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het einde had ik anders verwacht, puur door alle voorstukjes (waarin de broer vraagt of ze echt van hem houdt en je haar dan huilend in beeld ziet) die dus hartstikke geknipt zijn.
Wel had ik verwacht dat de ouders van laura wel wat boos zouden zijn, maar dat zie je niet eht terug. Je bent dan toch een beetje vertrouwen kwijt?
Wel had ik verwacht dat de ouders van laura wel wat boos zouden zijn, maar dat zie je niet eht terug. Je bent dan toch een beetje vertrouwen kwijt?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Het einde had ik anders verwacht, puur door alle voorstukjes (waarin de broer vraagt of ze echt van hem houdt en je haar dan huilend in beeld ziet) die dus hartstikke geknipt zijn.
Ik kan me voorstellen dat ze in eerste instantie alleen maar opgelucht zijn.
Ik zou er naderhand ook wel om kunnen lachen als ouder, oké, misschien wat minder hard als het ook allemaal te volgen is op televisie. De eerste emotie die in mij opkomt als mijn dochter dit zou doen, is niet boosheid in ieder geval.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Het is hier al eens geweest en ook de usa versie is hier geweest. Echt dom dat ze niks doorhad dat snap ik echt niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Orchidee schreef:Ik geloof dat de familie van Laura echt is.
Is echt zie haar foto's op FB. Als ze wel nep zouden zijn, dan heeft ze geen recht op het geld en slaat het nergens op. Die ouders hebben geld zat zo te zien aan die mooie tuin bij hun huis, dat huis kunnen ze verkopen en van het geld verhuizen. Dan hebben ze haar geld toch niet nodig!
Caribbeanlover- Ratel
Dat die familie geld heeft is al wel een beetje te zien aan haar beeld van geld..
Voor de familie wint ze €25.000 en volgens haar kunnen haar ouders daar zonder moeite van emigreren en een huis kopen, broer 1 kan naar de Formule 1 en nog iets en broer 2 kan luxe op vakantie.. Ze heeft echt geen besef van geld..
Oh en haar stemmetje vind ik vervelend, veel te kinderlijk..
Dennis vond ik wel leuk, volgens mij is dat echt een leuke kerel in het echt, haha.
En ik denk dat Laura zonder camera's ook leuker is
Die openbare FB pagina is trouwens echt voor het programma gemaakt lijkt mij. Hij bestaat pas sinds 9 oktober..
Voor de familie wint ze €25.000 en volgens haar kunnen haar ouders daar zonder moeite van emigreren en een huis kopen, broer 1 kan naar de Formule 1 en nog iets en broer 2 kan luxe op vakantie.. Ze heeft echt geen besef van geld..
Dennis vond ik wel leuk, volgens mij is dat echt een leuke kerel in het echt, haha.
Die openbare FB pagina is trouwens echt voor het programma gemaakt lijkt mij. Hij bestaat pas sinds 9 oktober..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
De familie van Laura is echt hoor, ze komen hier uit de buurt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Dat die familie geld heeft is al wel een beetje te zien aan haar beeld van geld..
Dat zeg, dat geld had ze beter zelf kunnen houden aangezien haar ouders zelf zat hebben en haar hulp/geld niet nodig hebben.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: