Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MVVVV

+28
Orchidee
Puggle
GreenGrass
Bliss
Lientje
LieveSterre
Zwerver
PrimaBella
Schaapke
Minx
Chocoholic
ProudMom
Pannetoet
Sugarfall
Aziraphale
Guus
Bisq
SleepingBeauty
Pandora
Paper Crown
Tania
sanne-84
Yare
Sarah1985
Inge
Siem
Lejow
ExpressoB
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

MVVVV - Pagina 2 Empty Re: MVVVV

Bericht  Tania ma 10 sep 2012 - 22:02

Ik geloof ook niet dat het allemaal echt is, dat was bij de amerikaanse versie ook niet volgens mij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown ma 10 sep 2012 - 22:06

Megara schreef:PC, ook tijdens de opnames al? Het lijkt mij ook flink in scene gezet allemaal.
Ze zegt in het begin dat ze al twee jaar vrijgezel is. Dat klopt sowieso niet, twee jaar geleden voetbalde hij bij een Nederlandse club en had hij daar ook een huis waar zij vaak was en vlak voor hij naar het buitenland ging woonden ze samen in haar huis in Amstedam. En de laatste keer dat ik hem sprak (hij woont nu in het buitenland, ver ver weg..) zei hij dat ze elkaar zagen als hij in Nederland was maar dat ze niet bij hem wilde komen wonen omdat ze hier in NL teveel heeft. Ze is sowieso erg camerageil. Ik vind het geen klassieke schoonheid maar ze heeft wel uitstraling en wil erg graag beroemd worden. Dus dat programma KLOPT niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:22

Dan zijn haar motieven wel duidelijk ja. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 10 sep 2012 - 22:50

Megara schreef:Dan zijn haar motieven wel duidelijk ja. Neutral
Ze denkt ook dat ze multitalent is maar breekt maar niet door. Ze heeft diverse talentenjachten gedaan, xfactor gedaan etc.Maar het lukt niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  ExpressoB di 11 sep 2012 - 10:41

Lekker boeiend dat het 'nep' zou zijn. Ik vond het hilarisch op sommige momenten.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 10:51

ExpressoB schreef:Lekker boeiend dat het 'nep' zou zijn. Ik vond het hilarisch op sommige momenten.

Als het helemaal nep is, vind ik er sowieso geen bal aan, dan zijn al die grapjes en dingen ook stom :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Pandora di 11 sep 2012 - 22:51

Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk dat ze haar ouders en broers zo ontzettend voorliegt en pijn doet (althans, dat denk ik). Ik zou mijn ouders dit echt niet aan kunnen doen.....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 22:53

Pandora schreef:Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk dat ze haar ouders en broers zo ontzettend voorliegt en pijn doet (althans, dat denk ik). Ik zou mijn ouders dit echt niet aan kunnen doen.....

En laat dat nu precies het doel van de makers zijn, dat jij je zo gaat voelen over dat wat je ziet. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Pandora di 11 sep 2012 - 22:58

Megara schreef:
Pandora schreef:Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk dat ze haar ouders en broers zo ontzettend voorliegt en pijn doet (althans, dat denk ik). Ik zou mijn ouders dit echt niet aan kunnen doen.....

En laat dat nu precies het doel van de makers zijn, dat jij je zo gaat voelen over dat wat je ziet. Laughing

Ja, dat zal inderdaad de bedoeling wel zijn... ik zap er wel eens voorbij, maar kan er eigenlijk niet langer dan 10 minuten naar kijken... Dat je iemand gewoon zoveel pijn/verdriet kunt aandoen voor die "paar" centen.... Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty do 27 sep 2012 - 0:39

Pandora schreef:
Megara schreef:

Ja, dat zal inderdaad de bedoeling wel zijn... ik zap er wel eens voorbij, maar kan er eigenlijk niet langer dan 10 minuten naar kijken... Dat je iemand gewoon zoveel pijn/verdriet kunt aandoen voor die "paar" centen.... Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd.

Ik vind het ook triest! Je ziet gewoon dat ze haar ouders pijn doet...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Bisq do 27 sep 2012 - 22:23

Die Sander vind ik echt een geniaal karakter en dan die reacties van Laura Laughing

Edit: Oh haha, lees nu dat Laura ook niet echt is dus.. nouja, dan nog vind ik het grappig en dan kan zij ook goed acteren MVVVV - Pagina 2 3079029344
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:59

Ik vind het een triest programma. Vind het vreselijk om je ouders en familie zo voor te liegen (ook al is alles nep als ik het goed begrijp?). Bij sommige programma's heb je nog wel wat vermaak, maar dat vind ik hierbij totaal niet. Ik heb het 5 ,minuten gezien en dan vond ik meer dan genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 28 sep 2012 - 8:49

Ben nu wel benieuwd wie je ex is PC!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale vr 28 sep 2012 - 9:54

Ik vind het een vermakelijk programma en kijk meestal. Maakt me niets uit dat het nep is, ik vind 'Sander' echt geweldig smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sugarfall za 29 sep 2012 - 0:29

Ik vind het niet een heel boeiend programma, maar ik wil wel weten hoe het afloopt dus ik blijf wel kijken. Ik denk niet dat het echt is, iedereen zal vast allang weten hoe het zit (haar familie etc). Ik zag gisteren nog een foto van Laura voorbij komen op de Instagram van Yolanthe, in Milaan.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 2:57

Sugarfall schreef:Ik vind het niet een heel boeiend programma, maar ik wil wel weten hoe het afloopt dus ik blijf wel kijken. Ik denk niet dat het echt is, iedereen zal vast allang weten hoe het zit (haar familie etc). Ik zag gisteren nog een foto van Laura voorbij komen op de Instagram van Yolanthe, in Milaan.
Is ze een zusje van Yolanthe? Ik vond haar er al zo vreselijk veel op lijken laughcry

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 29 sep 2012 - 7:38

Zelda schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind het niet een heel boeiend programma, maar ik wil wel weten hoe het afloopt dus ik blijf wel kijken. Ik denk niet dat het echt is, iedereen zal vast allang weten hoe het zit (haar familie etc). Ik zag gisteren nog een foto van Laura voorbij komen op de Instagram van Yolanthe, in Milaan.
Is ze een zusje van Yolanthe? Ik vond haar er al zo vreselijk veel op lijken laughcry

Nee zij is niet het zusje van Yolanthe.. Laura heet Ponticorvo van de achternaam.. Misschien dat het vriendinnen zijn maar iig geen familie :-)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Pandora zo 30 sep 2012 - 6:53

Ik_zelf_87 schreef:
Zelda schreef:
Is ze een zusje van Yolanthe? Ik vond haar er al zo vreselijk veel op lijken MVVVV - Pagina 2 394967

Nee zij is niet het zusje van Yolanthe.. Laura heet Ponticorvo van de achternaam.. Misschien dat het vriendinnen zijn maar iig geen familie :-)

Ze komt hier uit de buurt vandaan (Friesland). Haar vader is een Italiaan en haar moeder is een "van der Valkje". Haar ouders hebben een van der Valk hotel hier in de buurt.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  ProudMom zo 30 sep 2012 - 9:38

Wel een leuke ex heb je dan (om te zien) PC! Very Happy

Ik ben nu toch ook maar weer aan het kijken laughcry want het blijft wel vermakelijk.
Maar ik irriteer me zó aan de manier waarop Laura praat, pff..
Maar goed, als alles dan dus nep is, omdat zij dus al 2 jaar een relatie heeft..? En haar familie dit dus ook weet..
Hmm, dan is 't eigenlijk maar stom. :nopompom:
En toch blijven kijken he laughcry Die ''Sander'' is wel hilarisch, echt een leuke acteur!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  Chocoholic ma 1 okt 2012 - 6:28

Vanavond weer een aflevering!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Pannetoet ma 1 okt 2012 - 6:29

Laura is een vriendin van Yolanthe.. Stond net op twitter :-P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Minx ma 1 okt 2012 - 8:08

Oef die moeder is echt een heks, ik voel me zelfs aangesproken. Ik kan er zo slecht tegen als mensen zo doen.....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Chocoholic ma 1 okt 2012 - 8:12

Sander is inderdaad wat aan de stevige kant, maar ik denk dat die moeder inderdaad niet echt zelf er gezond mee omgaat met haar: "Ik neem geen bonbonnetjes, die eet ik niet, anders word ik dik en dat wil ik niet". Neutral Joh, eentje kan je er toch wel nemen?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Schaapke di 2 okt 2012 - 6:36

Chocoholic schreef:Sander is inderdaad wat aan de stevige kant, maar ik denk dat die moeder inderdaad niet echt zelf er gezond mee omgaat met haar: "Ik neem geen bonbonnetjes, die eet ik niet, anders word ik dik en dat wil ik niet". Neutral Joh, eentje kan je er toch wel nemen?

Ja, of zeg: 'Bedankt' en gooi ze thuis weg. Vond het ook niet zo'n leuk mens...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  PrimaBella di 2 okt 2012 - 6:42

Ik vond het ook gewoon gemeen hoe ze tegen Sander deed.. Oke, hij is niet slank, maar dit maakt hem toch geen verkeerde man?! Alsof alles van het uiterlijk afhangt MVVVV - Pagina 2 878948377
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud