MVVVV
+28
Orchidee
Puggle
GreenGrass
Bliss
Lientje
LieveSterre
Zwerver
PrimaBella
Schaapke
Minx
Chocoholic
ProudMom
Pannetoet
Sugarfall
Aziraphale
Guus
Bisq
SleepingBeauty
Pandora
Paper Crown
Tania
sanne-84
Yare
Sarah1985
Inge
Siem
Lejow
ExpressoB
32 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
MVVVV
Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde, wie heeft het gezien? Ik heb gisteren avond de eerste aflevering terug gekeken (rtlgemist). Hahaha fantastisch hoe die gast haar in maling neemt...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: MVVVV
Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
De Nederlandse versie trekt me niet echt eigenlijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
Heb je het wel gekeken? De nl versie dus..
ExpressoB schreef:Lejow schreef:Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
Heb je het wel gekeken? De nl versie dus..
Nee, vond alleen de reclame al stom
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vond het wel grappig, vooral met die remspoor in zijn onderbroek! Hij is echt een hele goede acteur.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
En daarom ga ik niet kijken, als je al weet of kunt weten dat er een Amerikaanse versie is. Dan weet je toch dat je in de maling genomen wordt en het een acteur is?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Billy schreef:Lejow schreef:Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
En daarom ga ik niet kijken, als je al weet of kunt weten dat er een Amerikaanse versie is. Dan weet je toch dat je in de maling genomen wordt en het een acteur is?
Ja, dat lijkt mij ook...
Bij de Amerikaanse versie was dit voor het publiek volgens mij toen ook niet duidelijk.
Bij de Nederlandse versie nu wel...
Lejow- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Ik vond het wel grappig, vooral met die remspoor in zijn onderbroek! Hij is echt een hele goede acteur.
Hahaha ja wat een grap zeg! en dat die ging 'dansen' in dat pashokje LoL. Nadat hij weg was gelopen van het gesprek stond hij echt te lachen en zei; "Neem nog een slokje wijn"... uit de fles haha.
Lejow schreef:Billy schreef:Lejow schreef:Ik heb jaren geleden de Amerikaanse versie gekeken, vond dat nog wel grappig.
Ja, dat lijkt mij ook...
Bij de Amerikaanse versie was dit voor het publiek volgens mij toen ook niet duidelijk.
Bij de Nederlandse versie nu wel...
Precies wat ik dacht. Voor mijn gevoel is het gewoon helemaal in scene gezet...
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik had dus nog nooit gehoord van dit programma, dus wist niet dat dit al bestond in Amerika. Kan voor dat meisje ook geleden toch.
Ik vond het wel grappig, gewoon lekkere kansloze wegkijk tv. Maar vraag meestal toch ook wel af met dit soort dingen in hoeverre het in scene gezet is
Ik vond het wel grappig, gewoon lekkere kansloze wegkijk tv. Maar vraag meestal toch ook wel af met dit soort dingen in hoeverre het in scene gezet is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
erg grappig programma. Komt ook omdat we dat meisje kennen van gezicht ze woont een dorp hier vlakbij
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:erg grappig programma. Komt ook omdat we dat meisje kennen van gezicht ze woont een dorp hier vlakbij
Ik kende haar ergens van.....later dacht ik dat ze eens mee had gedaan aan X factor ofzo! Weet iemand dit? Ik weet het niet zeker....
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
klopt daar heeft ze aan meegedaan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Volgens mij wint ze niets. Want in het voorstukje was al te zien dat er bezwaar werd gemaakt tegen het huwelijk. Heb het gisteren gezien, maar denk dat, dat ook gelijk de laatste keer was.
Gast- Gast
Maura schreef:Volgens mij wint ze niets. Want in het voorstukje was al te zien dat er bezwaar werd gemaakt tegen het huwelijk. Heb het gisteren gezien, maar denk dat, dat ook gelijk de laatste keer was.
Dat was nog geen bezwaar maar gewoon vragen toch? zou ook best kunnen dat dat niet na de vraag "is er bezwaar" komt maar al eerder wordt gevraagd en zo gemonteerd is
Kan mij niet voorstellen namelijk dat ze dat nu al in de voorstukjes zouden laten zien :-p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Maura schreef:Volgens mij wint ze niets. Want in het voorstukje was al te zien dat er bezwaar werd gemaakt tegen het huwelijk. Heb het gisteren gezien, maar denk dat, dat ook gelijk de laatste keer was.
Dat was nog geen bezwaar maar gewoon vragen toch? zou ook best kunnen dat dat niet na de vraag "is er bezwaar" komt maar al eerder wordt gevraagd en zo gemonteerd is
Kan mij niet voorstellen namelijk dat ze dat nu al in de voorstukjes zouden laten zien :-p
Kon een montage-foutje zijn.
Dat ze dergelijke vragen stellen vlak voor het huwelijk, ok. Maar als ze al allemaal netjes op hun stoel zitten en de bruid al bij de bruidegom staat? Vond het wat vreemd staan.
Gast- Gast
Ik heb net de 2e aflevering zitten kijken, wie heeft het ook gezien? Ik vond het weer grappig.
Ik heb het gister opgenomen, hoop het vandaagte kunnen terugzien
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
ExpressoB schreef:Ik heb net de 2e aflevering zitten kijken, wie heeft het ook gezien? Ik vond het weer grappig.
Ik vind het wel grappig, maar het gaat ook best wel ver vind ik! Ik zou mijn ouders etc. nooit zo kunnen voorliegen!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Ik vind het vooral grappig om te zien dat zij denkt dat ze mensenkennis heeft, serieuze gesprekken aangaat met hem waaruit een beetje blijkt dat zij ok is en hij niet, maar dat ze ondertussen kei voor de gek gehouden wordt!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik blijf me afvragen of ze echt van niets wist en Dennis (de acteur) niet vooraf kende. Laura heeft in twee v/d Ende musicals meegedaan en ook Dennis is een musicalacteur en heeft ook in een musical van v/d Ende gezeten, zij het een andere dan Laura. Daarnaast heeft Laura wel meer acteerklusjes gedaan voordat ze werd gepresenteerd als deelneemster aan deze show.
Gast- Gast
Hahahaha dat stukje dat ze bij de sexuoloog zitten, hilarisch..
ExpressoB schreef:Hahahaha dat stukje dat ze bij de sexuoloog zitten, hilarisch..
Ik vond het ook zo grappig over die kwabjes. "Ja ik vind het niet erg dat hij dat zegt hoor"
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Zij is de nieuwe vriendin van mijn ex.. Dus klopt geen hout van dat hele programma.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: