Wie helpt mee zoeken?
+12
Zonnetje
Mermaid
TukTuk
rapa nui
Caribbeanlover
Mizz_S
Siem
Marin
Zininzon
Lenthe
June
Caro
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie helpt mee zoeken?
Caro schreef:Caribbeanlover schreef:Caro, niet dat NYC niet leuk is, want daar wil ik ook nog eens heen. Wist niet dat je vader overleden is. Wat erg zeg. Hoe lang is dat geleden als ik vragen mag.
Ja hoor.. dat mag je best vragen. Maar mijn vader is 11 augustus overleden..
Oh da´s wel erg recent zeg, heftig hoor. Onverwachts. Op mijn moeders verjaardag. Gek idee, was ik uit eten en jij had verdriet. Sorry dat klote vraagteken doet het weer eens niet!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Caro schreef:Caribbeanlover schreef:Caro, niet dat NYC niet leuk is, want daar wil ik ook nog eens heen. Wist niet dat je vader overleden is. Wat erg zeg. Hoe lang is dat geleden als ik vragen mag.
Ja hoor.. dat mag je best vragen. Maar mijn vader is 11 augustus overleden..
Oh da´s wel erg recent zeg, heftig hoor. Onverwachts. Op mijn moeders verjaardag. Gek idee, was ik uit eten en jij had verdriet. Sorry dat klote vraagteken doet het weer eens niet!
Maakt niet uit. Dank je voor je reactie!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Geen dank hoor en gecondoleerd. Was hij ziek of was het onverwachts? Goh je hebt wel veel te verduren zo met je scheiding en je vader.............erg naar hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Carrie schreef:Mizz_S schreef:Nog gecondoleerd met je vader.
Misschien nog een idee om naar Malta te gaan. Het is er dan denk ik heerlijk weer, er is veel te zien en te doen, gezellige stadjes, lekker eten etc. En je kunt ook naar het strand (al zijn het geen mooie zandstranden).
En anders misschien een eiland als Madeira, dat schijnt ook schitterend te zijn (ben ik zelf niet geweest). Of misschien Cyprus?
Ik wilde met mijn vriend ook terug naar Malta in oktober, maar helaas is het dan niet echt mooi weer meer
"In oktober en november neemt de kans op storm en regen sterk toe en daalt de temperatuur. Echte winters kent Malta niet, maar erg prettig is een verblijf op Malta in het najaar vaak niet."
Op Malta kan het dan vaak regenen. Maar het kan ook nog heerlijk weer zijn. Toen ik er was regende het in oktober vaak 's nachts en was het overdag nog 20-25 graden. maar idd qua weer niet de meest ideale periode.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Caribbeanlover schreef:Geen dank hoor en gecondoleerd. Was hij ziek of was het onverwachts? Goh je hebt wel veel te verduren zo met je scheiding en je vader.............erg naar hoor.
Dank je voor je medeleven! Mijn vader was wel ziek, maar het is erg snel gegaan. Vier weken voor zijn overlijden stond hij nog op de camping in Frankrijk voor zijn vrienden een heerlijke paella te koken. Dat het zo snel ging had niemand verwacht...
Caro- Ratel
Sicilie is ook een mooi eiland. Je hebt er een combinatie van mooie natuur en mooie dorpjes en steden. Volgens mij is het daar in oktober nog wel lekker weer.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Caro schreef:Caribbeanlover schreef:Geen dank hoor en gecondoleerd. Was hij ziek of was het onverwachts? Goh je hebt wel veel te verduren zo met je scheiding en je vader.............erg naar hoor.
Dank je voor je medeleven! Mijn vader was wel ziek, maar het is erg snel gegaan. Vier weken voor zijn overlijden stond hij nog op de camping in Frankrijk voor zijn vrienden een heerlijke paella te koken. Dat het zo snel ging had niemand verwacht...
Oh wat naar zeg, ziek of niet ziek het is altijd erg vind ik. Een kleine troost is wellicht dat jullie ernaar toe konden leven mocht je ongeveer weten hoeveel tijd hij nog had. Als iemand zo van de een op andere dag verongelukt ofzo heb je niks meer kunnen vragen ed niet dat jouw vader minder erg is hoor, maar je snapt me wel denk ik.
Caribbeanlover- Ratel
Mermaid schreef:Carrie schreef:Mizz_S schreef:Nog gecondoleerd met je vader.
Misschien nog een idee om naar Malta te gaan. Het is er dan denk ik heerlijk weer, er is veel te zien en te doen, gezellige stadjes, lekker eten etc. En je kunt ook naar het strand (al zijn het geen mooie zandstranden).
En anders misschien een eiland als Madeira, dat schijnt ook schitterend te zijn (ben ik zelf niet geweest). Of misschien Cyprus?
Ik wilde met mijn vriend ook terug naar Malta in oktober, maar helaas is het dan niet echt mooi weer meer
"In oktober en november neemt de kans op storm en regen sterk toe en daalt de temperatuur. Echte winters kent Malta niet, maar erg prettig is een verblijf op Malta in het najaar vaak niet."
Op Malta kan het dan vaak regenen. Maar het kan ook nog heerlijk weer zijn. Toen ik er was regende het in oktober vaak 's nachts en was het overdag nog 20-25 graden. maar idd qua weer niet de meest ideale periode.
Klinkt toch niet slecht! Dan is Malta ook een goede optie en baal ik nu dat wij een maand geleden niet geboekt hebben
Gast- Gast
Je moet er van houden, maar op Egypte en Tunesië is het dan ook nog lekker zonnig weer.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Nou meiden: het is een week Gran Canaria geworden met Elizawashere.nl. We hebben een hele mooie locatie uitgekozen, met een jaccuzi, turks stoombad en alles erbij. En we slapen in een suite :-)
Daarnaast heeft mijn lieve mama me toegezegd dat we begin volgend jaar samen een lang weekend naar NYC gaan :-). Ik heb écht de liefste mama van de wereld...
Daarnaast heeft mijn lieve mama me toegezegd dat we begin volgend jaar samen een lang weekend naar NYC gaan :-). Ik heb écht de liefste mama van de wereld...
Caro- Ratel
Ah wat lief van haar! En fijn, jullie hebben het verdient!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Klinkt goed Caro!! Veel plezier, ik hoop dat jullie even lekker helemaal tot jezelf kunnen komen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Fijn Caro, klinkt goed. Je hebt inderdaad een hele lieve moeder, maar jouw moeder heeft volgens mij ook een hele lieve dochter
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Caro schreef:Nou meiden: het is een week Gran Canaria geworden met Elizawashere.nl. We hebben een hele mooie locatie uitgekozen, met een jaccuzi, turks stoombad en alles erbij. En we slapen in een suite :-)
Gaaf zeg!
Caribbeanlover- Ratel
Dat klinkt leuk Caro! Veel plezier alvast.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt me zoeken?
» Wie helpt mij zoeken?
» Wie helpt mee zoeken?
» Wie helpt me zoeken? waskussen
» Wie helpt mij zoeken? (Jeans)
» Wie helpt mij zoeken?