Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het debat

+12
Highway
rapa nui
Marin
JD
Printje
Kowalski
Twellie
Sanne_86
Flower_L
Kerel
RYW
Rumble
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het debat - Pagina 3 Empty Re: Het debat

Bericht  SuperGrover zo 26 aug 2012 - 10:15

Ik vond er niks aan. Wilders is ongenuanceerd en provocerend, zoals we gewend zijn. Roemer is tegen bijna alles, Rutte wil premier blijven, niets nieuws onder de zon. Samsom vond ik wel goed, maar ook daar kwam weinig revolutionairs uit. Veel gepraat over oplossingen, maar weinig praktische invulling daarvan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zininzon zo 26 aug 2012 - 10:16

Highway schreef:Ik vond het wel een mooi debat, vond Roemer en Rutte sterk (ondanks dat ik het dus niet met beiden eens ben) Bij Samson heb ik de hele tijd het gevoel alsof hij ' sprookjes' vertelt, geen fijne spreker. Over Wilders zeg ik niks laughcry

Haha, Roemer en Rutte zijn er als slechtste uit gekomen en Samsom als winnaar smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW zo 26 aug 2012 - 10:20

Zininzon schreef:
Highway schreef:Ik vond het wel een mooi debat, vond Roemer en Rutte sterk (ondanks dat ik het dus niet met beiden eens ben) Bij Samson heb ik de hele tijd het gevoel alsof hij ' sprookjes' vertelt, geen fijne spreker. Over Wilders zeg ik niks laughcry

Haha, Roemer en Rutte zijn er als slechtste uit gekomen en Samsom als winnaar smile

Nee hoor, Rutte is er toch als tweede uitgekomen? Ik dacht dat de volgorde was: 1. Samsom 2. Rutte 3. Wilders 4. Roemer en dan de laatste twee op een behoorlijke achterstand van de eerste twee. Dacht ik.

Ik vind het altijd interessant, maar vind het niet veelzeggend als iemand goed kan debatteren. De inhoud moet ook wat waard zijn, goedkoop scoren of makkelijk praten maakt nog geen goede leider of goed beleid.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Highway zo 26 aug 2012 - 10:24

Zininzon schreef:

Dus mijn mening klopt niet en is lachwekkend? ' Ik vond' zoals ik hierboven schreef. smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Zininzon zo 26 aug 2012 - 10:29

RYW schreef:
Zininzon schreef:

Nee hoor, Rutte is er toch als tweede uitgekomen? Ik dacht dat de volgorde was: 1. Samsom 2. Rutte 3. Wilders 4. Roemer en dan de laatste twee op een behoorlijke achterstand van de eerste twee. Dacht ik.

Je hebt gelijk. Het ging er over dat van Roemer en Rutte de hoogste verwachtingen waren..

Highway schreef:
Dus mijn mening klopt niet en is lachwekkend? ' Ik vond' zoals ik hierboven schreef.
Oh nee joh, zo bedoelde ik het niet! Vond het alleen grappig hoe het er stond, was verder niet beledigend bedoeld.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Highway zo 26 aug 2012 - 10:37

Ik reageerde misschien ook iets te hormonaal, sorry smile
Highway