Het debat
+12
Highway
rapa nui
Marin
JD
Printje
Kowalski
Twellie
Sanne_86
Flower_L
Kerel
RYW
Rumble
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het debat
Misschien heb ik zitten slapen, maar heeft iemand al de woorden 'Islamisering', 'ideologie', 'hoofddoekjes' nog van Wilders gehoord, of heeft hij dat stokpaardje echt zo definitief ingeruild dat hij er niet eens meer over begint?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Misschien heb ik zitten slapen, maar heeft iemand al de woorden 'Islamisering', 'ideologie', 'hoofddoekjes' nog van Wilders gehoord, of heeft hij dat stokpaardje echt zo definitief ingeruild dat hij er niet eens meer over begint?
Nee, nu refereert ie alleen nog maar terug aan Kunduz, blijft ie lekker in hangen, en heeft ie 't steeds over Europa en kansloze immigratie.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:RYW schreef:Misschien heb ik zitten slapen, maar heeft iemand al de woorden 'Islamisering', 'ideologie', 'hoofddoekjes' nog van Wilders gehoord, of heeft hij dat stokpaardje echt zo definitief ingeruild dat hij er niet eens meer over begint?
Nee, nu refereert ie alleen nog maar terug aan Kunduz, blijft ie lekker in hangen, en heeft ie 't steeds over Europa en kansloze immigratie.
Ja ik dacht al. Islam is uit, het Polenmeldpunt ook, die zijn volkomen vergeten blijkbaar, en Europa is de nieuwe duivel die bestreden moet worden, want dat blijft maar terugkomen. De Kunduz-vrienden enzo.
RYW- Ratel
bah, wat is die Wilders toch een walgelijk mannetje
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:bah, wat is die Wilders toch een walgelijk mannetje
Dat heb ik nu vanavond met Frits Wester.
Gast- Gast
Printje schreef:Ik kijk het niet, ze zeggen een hoop bla bla maar er komt nooit iets van. Ze liegen stuk voor stuk om zieltjes te winnen.
Ik hoor mijn moeder praten. Waar blijft 'we gaan allemaal kapot in NL!!' nou?
Gast- Gast
Luce schreef:Printje schreef:Ik kijk het niet, ze zeggen een hoop bla bla maar er komt nooit iets van. Ze liegen stuk voor stuk om zieltjes te winnen.
hahaha die wilde ik nog even bewaren;)
Ik geloof gewoon niets van die praatjes allemaal. Ze zeggen vanalles maar doen toch niets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja ik ook, vond hem erg irritant.Maura schreef:JaneDoe schreef:bah, wat is die Wilders toch een walgelijk mannetje
Dat heb ik nu vanavond met Frits Wester.
Gast- Gast
Ze zijn nooit concreet. De stemmers willen heldere antwoorden op dagelijkse issues, lijkt me.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Printje schreef:Luce schreef:Printje schreef:Ik kijk het niet, ze zeggen een hoop bla bla maar er komt nooit iets van. Ze liegen stuk voor stuk om zieltjes te winnen.
Ik geloof gewoon niets van die praatjes allemaal. Ze zeggen vanalles maar doen toch niets.
Stem je wel dan? Of ben je het met geen enkele partij eens?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Printje schreef:Luce schreef:Printje schreef:Ik kijk het niet, ze zeggen een hoop bla bla maar er komt nooit iets van. Ze liegen stuk voor stuk om zieltjes te winnen.
Stem je wel dan? Of ben je het met geen enkele partij eens?
Jawel op de partij waarmee ik het het meeste 'eens' ben terwijl je er in de praktijk toch vaak geen fluit van terug ziet maar goed....
Waar las ik het iets van 80%?? vd Nederlanders wil dat de zorgverzekering inkomensafhankelijk wordt EN dat het eigen risico niet zo idioot hoog wordt, maar zal mij benieuwen of ze ergens naar gaan luisteren.
Printje- Lady Post-a-lot
Flower_L schreef:Ze zijn nooit concreet. De stemmers willen heldere antwoorden op dagelijkse issues, lijkt me.
Dat bedoel ik dus, ze bla bla-en erg veel maar zal mij benieuwen hoe het dadelijk echt gaat.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vond het wel een mooi debat, vond Roemer en Rutte sterk (ondanks dat ik het dus niet met beiden eens ben) Bij Samson heb ik de hele tijd het gevoel alsof hij ' sprookjes' vertelt, geen fijne spreker. Over Wilders zeg ik niks
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom wilders zo walgelijk is.
Ik vond samsom heel goed in het debat.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Volgens mij houdt die Wilders wel van even lekker stoken, de boel lekker een beetje opbutsen. In sommige dingen vind ik hem overigens wel gelijk hebben, niet nu, keek liever naar iets anders dan zo'n debat maar sommige dingen zegt hij wat stom maar heeft hij er toch wel een punt mee.
Printje- Lady Post-a-lot
Spring schreef: Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom wilders zo walgelijk is.
Walgelijk niet maar ik vind het vreselijk hoe hij over de islam praat en bij een staatsbezoek wel even zal laten weten hoe hij erover denkt.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dat vind ik ook, printje. Hij heeft bepaalde punten waar ik het mee eens ben maar hij drukt zich zo vervelend uit.
Spring- Kletskop
Spring schreef:Dat vind ik ook, printje. Hij heeft bepaalde punten waar ik het mee eens ben maar hij drukt zich zo vervelend uit.
Precies hij heeft best dingen waar hij gelijk in heeft alleen hij mag het wat netter brengen. Hij zegt wat hij denkt zonder erover na te denken.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Spring schreef:Dat vind ik ook, printje. Hij heeft bepaalde punten waar ik het mee eens ben maar hij drukt zich zo vervelend uit.
Precies hij heeft best dingen waar hij gelijk in heeft alleen hij mag het wat netter brengen. Hij zegt wat hij denkt zonder erover na te denken.
Ik denk dat hij juist heel goed nadenkt over wat hij precies zegt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Printje schreef:Spring schreef:Dat vind ik ook, printje. Hij heeft bepaalde punten waar ik het mee eens ben maar hij drukt zich zo vervelend uit.
Ik ook. Roepen wat een groot deel van de bevolking graag hoort. Of het verstandig is, is een andere zaak.
Gast- Gast
Tania schreef:Printje schreef:Spring schreef:Dat vind ik ook, printje. Hij heeft bepaalde punten waar ik het mee eens ben maar hij drukt zich zo vervelend uit.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij het heel bewust zo zegt, juist omdat de 'gewone man/vrouw' zo (ongefundeerd) kan roepen, en daarom doet hij dat expres ook, om zich met hen te vereenzelvigen.
Ik vond de walging van hem over het idee een moskee binnen te gaan best verwerpelijk. Hoe wil je op zo'n manier als premier dan voor verbinding gaan zorgen met de burgers die daar wel regelmatig naar binnen gaan? Daarbij laat hij wel duidelijk zien zijn eigen voorkeuren boven alles te stellen, inclusief landsbelang.
RYW- Ratel
Ik denk dat hij het juist bewust zegt, hoe hij het zegt.
Hij provoceert, lokt juist die reacties uit.
Morgen staat hij in de krant met -kunduz-vriendjes.
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Hij provoceert, lokt juist die reacties uit.
Morgen staat hij in de krant met -kunduz-vriendjes.
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Spring- Kletskop
Ik heb het grootste deel van het debat gezien. Of nouja, debat.. Ik vond het vooral een tè voorbereid geheel van one-liners en verkooppraatjes. Echt veel antwoorden of discussies heb ik gemist.
Roemer is tot verliezer uitgeroepen en Samsom tot winnaar.
Roemer is tot verliezer uitgeroepen en Samsom tot winnaar.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Dat vond ik ook, zininzon
Spring- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3