Het debat
+12
Highway
rapa nui
Marin
JD
Printje
Kowalski
Twellie
Sanne_86
Flower_L
Kerel
RYW
Rumble
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Het debat
Kijk jij? Wie denken jullie dat er het sterkste is vanavond?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Het debat
Ik kijk ook, maar heb geen verwachtingen van te voren. Ik ben ook niet echt geestelijk aanwezig, eerlijk gezegd, dus ik zou zomaar halverwege in slaap kunnen vallen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Ik kijk ook, maar heb geen verwachtingen van te voren. Ik ben ook niet echt geestelijk aanwezig, eerlijk gezegd, dus ik zou zomaar halverwege in slaap kunnen vallen
LOL Waarom kijk je dan?
Rumble- Prater
Rumble schreef:RYW schreef:Ik kijk ook, maar heb geen verwachtingen van te voren. Ik ben ook niet echt geestelijk aanwezig, eerlijk gezegd, dus ik zou zomaar halverwege in slaap kunnen vallen
LOL Waarom kijk je dan?
Omdat het anders zo stil is in huis (behang-tv dus), het op zich wel mijn interesse heeft ware het niet dat ik doodmoe ben, ik nog zwevend ben qua stemmen, vandaar
RYW- Ratel
Incompleet debat. Het hele politieke midden ontbreekt. Pechtold en Buma ontbreken, het is links (Samson/Roemer) tegen rechts (Rutte) en populisme (WIlders en toch ook Roemer). Maar ja, je bent politiek geinteresseerd of niet, dus ik kijk.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kijk ook en ik erger me nu al aan Geertje, met z'n vers geblondeerde haartjes. Hij laat Rutte nu al niet uitpraten
Gast- Gast
vind ook jammer dat debat incompleet is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik kijk ook. Ik erger me alleen wel aan Wilders. Zo irritant dat hij de ander niet uit laat praten.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Ja vind ik ook, dat uitpraten. Irritant en onbeschoft.
RYW- Ratel
Kerel schreef:Incompleet debat. Het hele politieke midden ontbreekt. Pechtold en Buma ontbreken, het is links (Samson/Roemer) tegen rechts (Rutte) en populisme (WIlders en toch ook Roemer). Maar ja, je bent politiek geinteresseerd of niet, dus ik kijk.
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar alsnog vind ik het interessant om te kijken.
En dat uitpraten vind ik ook irritant. Wel grappig dat Roemer daar weer wat van zei.
Rumble- Prater
Ik kijk net drie seconden, tot nu toe valt me op dat Wilders zijn uitgroeit nog even bijgewerkt heeft voor het debat.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Ik kijk net drie seconden, tot nu toe valt me op dat Wilders zijn uitgroeit nog even bijgewerkt heeft voor het debat.
Hahaha!
Ik vind het aardig drie tegen één. En dat door elkaar heen praten. Wat verschrikkelijk irritant.
Gast- Gast
Na de reclame gaan we het over de zorg hebben. Ik ben benieuwd...
Rumble- Prater
ik zal nooit PvdA stemmen en ben ook geen Samson liefhebber, maar ik vind hem tot op heden vandaag wel de beste. Je vraagt je echt af of Wilders meent dat Nederland beter af is zonder Europa.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:ik zal nooit PvdA stemmen en ben ook geen Samson liefhebber, maar ik vind hem tot op heden vandaag wel de beste. Je vraagt je echt af of Wilders meent dat Nederland beter af is zonder Europa.
Je blijft 'm maar Samson noemen he...(maar die is van Gert)
Rumble- Prater
Kerel schreef:ik zal nooit PvdA stemmen en ben ook geen Samsom liefhebber, maar ik vind hem tot op heden vandaag wel de beste.
+1!
Gast- Gast
Ik vind Samsom ook wel goed in debat eigenlijk. Valt niet tegen. Zeker niet als je Cohen nog scherp voor de geest hebt staan
RYW- Ratel
Ik moet zeggen dat ik, als je bekijkt tussen wat voor clowns Samsom staat, toch wel respect voor 'm heb! Ik heb wel iets met hem en zijn partij geloof ik.
Nu heb ik wel continu dat liedje in m'n kop: De Samson-rock, de Samson-rock, dansen alle honden in een hondenhok...!
Nu heb ik wel continu dat liedje in m'n kop: De Samson-rock, de Samson-rock, dansen alle honden in een hondenhok...!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
RYW schreef:Ik vind Samsom ook wel goed in debat eigenlijk. Valt niet tegen. Zeker niet als je Cohen nog scherp voor de geest hebt staan
ook al ben ik zeker niet links, ik vind hem idd erg sterk tot dusver.
Flower_L- Ratel
Ik kijk het niet, ze zeggen een hoop bla bla maar er komt nooit iets van. Ze liegen stuk voor stuk om zieltjes te winnen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Rumble schreef:Kerel schreef:ik zal nooit PvdA stemmen en ben ook geen Samson liefhebber, maar ik vind hem tot op heden vandaag wel de beste. Je vraagt je echt af of Wilders meent dat Nederland beter af is zonder Europa.
Je blijft 'm maar Samson noemen he...(maar die is van Gert)
jezus ben ik even blond (en blijkbaar scheel)... ik dacht ook al die tijd al dat ie SamsoN heette...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Kowalski schreef:Ik moet zeggen dat ik, als je bekijkt tussen wat voor clowns Samsom staat, toch wel respect voor 'm heb! Ik heb wel iets met hem en zijn partij geloof ik.
Ik nu ook, dank je, Kowalski, voor het verder vertyfen van mijn avond
RYW- Ratel
RYW schreef:Kowalski schreef:Ik moet zeggen dat ik, als je bekijkt tussen wat voor clowns Samsom staat, toch wel respect voor 'm heb! Ik heb wel iets met hem en zijn partij geloof ik.
Ik nu ook, dank je, Kowalski, voor het verder vertyfen van mijn avond
Graag gedaan schat!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
overigens, het licht doet sommigen uit het publiek niet veel goeds...er zitten een paar spoken op de laatste rij achter Roemer.
Flower_L- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: