Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleurenanalyse

+10
Poubelle
Antibes
Silver
Blond
Marin
Niekske
Caramba
Twellie
Urban Naked
Toekan
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kleurenanalyse - Pagina 3 Empty Re: Kleurenanalyse

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:55

Jaaa kleuren zijn leuk!! Laughing

Ik wil het zelf ook nog een keer laten doen. Ik twijfel steeds tussen herfst en lente type. Ik vind het echt fascinerend te zien hoeveel verschil het kan maken als je de juiste kleuren draagt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:56

Punk'd schreef:In iedergeval geen herfst ik ga even kijken Kleurenanalyse - Pagina 3 253468018
Dat was ook mijn eerste gedachte: géén herfst, no way. Dan nog eerder lente.

Maar inderdaad, ik denk ook zomertype, ook al kun je dat eigenlijk niet bepalen in een paar seconden, en van een foto.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:57

Joan schreef:Moet je altijd naar je natuurlijke haarkleur kijken?
Yep. De kleur die je erin geverfd hebt, kan namelijk behoorlijk buiten je kleurenspectrum liggen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 aug 2012 - 2:28

Confusion schreef:Jaaa kleuren zijn leuk!! Laughing

Ik wil het zelf ook nog een keer laten doen. Ik twijfel steeds tussen herfst en lente type. Ik vind het echt fascinerend te zien hoeveel verschil het kan maken als je de juiste kleuren draagt.

Bij Punk'ds omschrijving van een herfsttype dacht ik meteen aan jou! De bijbehorende kleuren passen ook erg goed bij je, dus ik denk echt dat je een herfsttype bent!

Geen idee wat ik zelf voor type ben trouwens.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toekan wo 29 aug 2012 - 4:54

Nou dames, ik ben één en al winter! Haha! Wel grappig, ze werkt met het 10-seizoenensysteem, dus je kan er ook nog tussen vallen zeg maar. Mijn moeder is een lente-zomer type. Vooral bij haar was ik er verbaasd over dat die lente-zomer kleuren haar zo goed staan! Ik had vandaag nog even een keer de types bekeken en ik dacht van mezelf dat ik eventueel winter zou kunnen zijn, maar was er nog steeds niet echt zeker van, want wat weet ik er verder van? Maar het klopte helemaal! Echt super leuk!

Edit: ik heb de 48 kleurenwaaier genomen, die had ze op dit moment niet op voorraad, dus heb ik de 36 kleuren meegekregen en dan stuurt ze me de 48 kleuren op en dan kan ik die 36 kleuren weer terugsturen, dus da's wel netjes!

Laatst aangepast door Toekan op wo 29 aug 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Toekan
Toekan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 7:52

Oké Very Happy Ik ga eens even bekijken wat ik nu allemaal uit mijn kledingkast ga bannen Kleurenanalyse - Pagina 3 253468018

Ik houd heel erg van marine blauw, dan schieten mijn ogen ineens enorm naar voren. Wat dat betreft klopt het.

Maar ik ben verliefd op mijn mosterdgele trui, en die komt niet in het kleurenpalet voor Sad
Tevens herken ik me niet in chocolade bruin. In sommige kledingstukken met die kleur word ik heel flets.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

Permissies van dit forum: