Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleurenanalyse

+10
Poubelle
Antibes
Silver
Blond
Marin
Niekske
Caramba
Twellie
Urban Naked
Toekan
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kleurenanalyse - Pagina 2 Empty Re: Kleurenanalyse

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:25

Okee Punk'd dat ziet er echt heel grappig uit lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:26

Zelda schreef:Okee Punk'd dat ziet er echt heel grappig uit lol!

hahahaha ja idioot ik weet het. T-shirt van mijn vriend aan en dan mijn eigen witte shirtje rond me hoofd laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:27

Maar bij mij komt het licht ook nog steeds niet goed. Heb als je naar mijn foto kijkt rechts nog steeds meer schaduw zitten.

haha maar goed is een beetje moeilijk met een camera in je hand en dan nog het juiste licht zien te krijgen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:32

Oké, ik gok winter. Ik heb een schoonzusje en die heeft hetzelfde als jij. Je hebt echt een hele duidelijke iris en je oogwit is gewoon ijzig wit. Ik vind alleen je lipcontrast niet zo groot, maar ik denk voor 80% zeker te weten dat je wintertype bent. Ooooh, ga ALSTUBLIEFT die analyse doen!! Kleurenanalyse - Pagina 2 3079029344

Ik verklaar je trouwens niet voor gek, heb dezelfde kleurenmanie. Het is gewoon ZO. LEUK.

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 27 aug 2012 - 1:50

Rood schreef:Antibes, blonde vrouwen zijn zelden wintertype. Kan wel, maar da's echt uitzonderlijk,

Hmm ok, ik dacht het vanwege de omschrijving qua witte huid, lichte ogen met donkere lijn langs iris.. Ik ben iig zeker geen lente of herfst.

Wat zou grootste verschil zomer vs. winter zijn dan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:55

Bij zomertype is het contrast tussen haar, ogen en huid minder groot dan bij het wintertype. Verder zijn wintertypes meestal donkerharig, terwijl zomertypes eerder (as)blond zijn. De kleuren die het wintertype goed staan zijn eerder helder, die van zomertypes juist gedempt.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle ma 27 aug 2012 - 2:00

Ik denk dat ik een zomertype ben.
Toen ik met een vriendin mee was naar haar visagiecursus hebben ze een gouden en een zilveren doek gebruikt om te kijken welke kleuren het best bij mij pasten. Maar daar kwamen ze toen niet uit..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:04

Rood schreef:Oké, ik gok winter. Ik heb een schoonzusje en die heeft hetzelfde als jij. Je hebt echt een hele duidelijke iris en je oogwit is gewoon ijzig wit. Ik vind alleen je lipcontrast niet zo groot, maar ik denk voor 80% zeker te weten dat je wintertype bent. Ooooh, ga ALSTUBLIEFT die analyse doen!! Kleurenanalyse - Pagina 2 3079029344

Ik verklaar je trouwens niet voor gek, heb dezelfde kleurenmanie. Het is gewoon ZO. LEUK.

haha ja het is leuk he! Ik vind het ook heel erg leuk om ermee te experimenteren en te kijken wat andere zijn. Ik vind het alleen frustrerend dat ik (als leek) niet kan zien of ik nu winter of zomer ben. En ik wil gewoon graag zo'n kleurenwaaier.. Er zijn zoveel verschillende tinten in een kleursoort. Met die waaier weet je gewoon wat je moet laten hangen en wat je kan meepakken. Minder miskopen en dus ook kleding waarbij je gezicht veel meer spreekt.

Maar goed ik heb aangegeven dat ik dit heel leuk zou vinden als cadeau toen mijn ouders het vroegen. Dus ben benieuwd :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:05

Ik heb zo'n workshop gekregen, omdat ik al jarenlang een obsessie met kleuren heb. Ik wist het gewoon niet. Komt door al het verven van mijn haren en mijn voorliefde voor pastel. Maar wat bleek natuurlijk, pastel moet ik helemaal niet hebben. Ik ben een wintertype. Nu heb ik kobaltblauw gevonden en dat staat toch mooi! Ik had de workshop gekregen voor mijn vrijgezellenfeest en daarna het jurkje voor het burgerlijk huwelijk uitgezocht. Een kobalt blauwe, met grijs/zilvere oogschaduw en dat staat me echt erg goed. Beetje balen dat mijn kast nog steeds vol hangt met pastel, maar dit ga ik de komende jaren dus vervangen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:18

Inderdaad Ecrits. Kobalt is echt een typische winterkleur I love you

Ik droeg vroeger heel veel pompoen/mosterd achtige kleuren. Als ik mezelf nu terug zie op foto's dan ziet dat er echt heel ongezond uit haha. Mijn gezicht valt volledig weg, heel donker (lijkt alsof mijn ogen heel diep liggen).. Die fout maak ik nooit meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:29

Ecrits schreef:Ik heb zo'n workshop gekregen, omdat ik al jarenlang een obsessie met kleuren heb. Ik wist het gewoon niet. Komt door al het verven van mijn haren en mijn voorliefde voor pastel. Maar wat bleek natuurlijk, pastel moet ik helemaal niet hebben. Ik ben een wintertype. Nu heb ik kobaltblauw gevonden en dat staat toch mooi! Ik had de workshop gekregen voor mijn vrijgezellenfeest en daarna het jurkje voor het burgerlijk huwelijk uitgezocht. Een kobalt blauwe, met grijs/zilvere oogschaduw en dat staat me echt erg goed. Beetje balen dat mijn kast nog steeds vol hangt met pastel, maar dit ga ik de komende jaren dus vervangen.
Zo leuk om te lezen, dit :-).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:37

Rood schreef:
Ecrits schreef:Ik heb zo'n workshop gekregen, omdat ik al jarenlang een obsessie met kleuren heb. Ik wist het gewoon niet. Komt door al het verven van mijn haren en mijn voorliefde voor pastel. Maar wat bleek natuurlijk, pastel moet ik helemaal niet hebben. Ik ben een wintertype. Nu heb ik kobaltblauw gevonden en dat staat toch mooi! Ik had de workshop gekregen voor mijn vrijgezellenfeest en daarna het jurkje voor het burgerlijk huwelijk uitgezocht. Een kobalt blauwe, met grijs/zilvere oogschaduw en dat staat me echt erg goed. Beetje balen dat mijn kast nog steeds vol hangt met pastel, maar dit ga ik de komende jaren dus vervangen.
Zo leuk om te lezen, dit :-).

Voor mij was het echt een eyeopener, maar jij had toch altijd al het vermoeden dat je een wintertype was toch? Heb jij ook veel kobaltblauw in de kast hangen, nu?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:53

Oeh leuk dit! Dat vorige topic van Rood hierover was ook cool Very Happy Ik weet niet wat ik ben, pastel staat iig voor geen meter, dan lijk ik meer dan overleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:56

Ecrits schreef:Voor mij was het echt een eyeopener, maar jij had toch altijd al het vermoeden dat je een wintertype was toch? Heb jij ook veel kobaltblauw in de kast hangen, nu?
Ja, dat vermoeden had ik al, maar jij hebt zo'n analyse gehad, dus je weet van hoeveel dingen het dan weer afhangt. Dus ik hield altijd een slag om de arm. Kobaltblauw is inderdaad ook mijn nieuwe kleur. En het is zo klassiek en prachtig, voel me meteen heel vrouwelijk en stijlvol in die kleur. Ik heb ook een nieuwe soort rood ontdekt:
Kleurenanalyse - Pagina 2 534492_3945044017267_460991664_n
Van deze kleur ga ik in de toekomst echt meer kopen! Heb jij verder nog nieuwe kleuren ontdekt?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 3:56

Oh wow die kleur rood is heel erg mooi. Ik moet dus echt heel erg wennen, omdat ik heel pastel was. Alleen maar zacht, lief en aaibaar, maar dat staat dus niet. Ik vind het heel moeilijk om fel te kiezen, maar na mijn kobaltblauw succes, blijf ik nu een beetje in die sfeer. Uitdaging nu is om dus ook andere winterkleuren uit te gaan zoeken. Maar het staat inderdaad heel krachtig en vrouwelijk, tijd om dus los te maken van pastel. Leuk dat jij ook zo'n workshop hebt gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 4:13

Van dat Inteserood draag ik ook steeds meer.. en Hotpink..

Haha ik lag me stuk als ik die analyse in de toekomst (misschien wel doe) ik geen wintertype ben. Ik voel me in die kleuren gewoon heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  *Noosa ma 27 aug 2012 - 5:18

Ik stond een keer op een beurs en naast mij stond een vrouw die deed kleurenanalyses. Zij wilde wat bij mij kopen en toen heeft zij mij ipv te betalen kort advies en een kleurenwaaier gegeven. Ik dacht altijd dat ik een herfst type was maar ik bleek winter te zijn. Ze hield een rode doek bij mij en ik zag meteen dat dat ophaalde. Daarna heb ik een een rood achtige blazer gekocht. Heb de kleurenkaart in mijn portemonnee, soms kijk ik even en houd ik het ergens bij maar het is niet zo dat ik nu per definitie geen kleuren meer koop die daar niet op staan. Vind de herfst kleuren die je deze winter ziet ook gewoon erg mooi. Maar misschien kom ik met het passen toch tot de conclusie dat het me niet goed genoeg staat Wink I'll see.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Erza Scarlet ma 27 aug 2012 - 5:28

Ik heb het toevallig afgelopen dinsdag laten doen. Ik draag altijd veel zwart, wat mij dus niet staat. En nu ik weet dat ik een zomertype ben. De kleurenkaart die ik heb meegekregen gebruik ik wel, al is het nog best lastig om de kleuren te vinden die mij echt staan. Qua haar en make up heb ik al het een en ander veranderd en ik moet zeggen dat het beter staat, dan wat ik voorheen had. Ik vond het ook wel duur, maar zonder dit zou ik over 5 jaar waarschijnlijk nog met de verkeerde kleuren rond lopen.
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Toekan di 28 aug 2012 - 0:35

Wat een leuke reacties allemaal! smile

Ik heb even de link van Punk'd gelezen, maar ik heb echt geen idee wat voor type ik zou zijn... Morgen zal ik het weten, haha! Ik ben echt zo benieuwd!

Ik kan kiezen uit twee kleurenwaaiers, van 36 kleuren of van 48 kleuren. Welke zouden jullie adviseren? Ik neig zelf naar 36 kleuren, omdat ik bang ben dat ik door de bomen het bos niet meer zie als ik die van 48 kleuren neem... Wat is jullie ervaring daarmee?
Toekan
Toekan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 19:29

Als je zelf echt een 'leek' bent met kleuren zou ik die met 48 kleuren kiezen als het prijsverschil niet al te groot is.

Anders sta je straks misschien in de winkel en je hebt je waaiertje bij je en dan weet je niet meer zeker of hij nou wel of niet op die grotere waaier stond. Je hebt toch weer 12 extra opties met die grote waaier qua kleuren in de winkel. (En onbewust hangen er echt heel veel verschillende tinten van allerlei kleuren in winkels).

Ben echt heel benieuwd naar je uitkomst en hoe je het ervaren hebt! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Starla di 28 aug 2012 - 21:59

Mij is verteld dat je de waaier op een kleur moet leggen, en als het er tussen past is het goed, oogt het storend, is het niet goed. De kleur hoeft niet per see dezelfde te zijn als op de waaier.
Ik ben trouwens lentetype, had ik niet gedacht, dacht eerder herfst.
Ik vind het wel ideaal zo'n waaier, en je kunt echt goed verschil zien als ze een kleur doek bij je gezicht houden wat niet staat/ wel staat. Ik vond het heel leuk zo'n middagje smile
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:05

Ik denk dat ik een herfst- of zomertype ben.

Wat denken de 'kenners'?

**

Ik heb asblond haar (momenteel bijna witblond door de zon), een lichte huid, sproeten, blauw/groen/gele ogen, mijn iris is donkerblauw omrand.

Laatst aangepast door Youandi op wo 29 aug 2012 - 7:46; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:18

In iedergeval geen herfst ik ga even kijken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:20

Ik denk dat je een zomertype bent.

Je hebt echt een koele ondertoon in je huid. Dus je bent sowieso geen herfste of lente.

Een wintertype heeft meestal een sterker contrast in het gezicht (met ogen/lippen) en dat vind ik bij jou niet zichtbaar. Een lichte huid en sproetjes passen ook goed bij het zomer type.

Dus ik denk zomer haha. (Ben benieuwd wat rood vind Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:45

Moet je altijd naar je natuurlijke haarkleur kijken? Ik verf mij haar als tijden donker, mijn eigen haar kleur is asblond.
Ik heb hazelnootgroene ogen en m'n huid is licht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: