Wat te doen met de regen..
+4
Mama Titty
Liadan
_Nina
Lejow
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te doen met de regen..
Wat doen jullie op een regenachtige dag als vandaag met jullie kinderen?
Heb even wat inspiratie nodig.
Heb even wat inspiratie nodig.
Gast- Gast
Re: Wat te doen met de regen..
Binnen picknicken
Binnen een hut bouwen met lakens en dekens
Filmpje kijken
Naar een binnenspeeltuin
Zwemmen
Knutselen
Koekjes / cupcakes bakken
Filmpje kijken
Naar een binnenspeeltuin
Zwemmen
Knutselen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Idd laarzen aan en lekker naar buiten, het bos in desnoods. Is zó anders in de regen, maar niet minder leuk
Mijn kinderen krijgen later sowieso regenkleding en laarzen want ik wil dat ze ook plezier oeren hebben in de regen buiten, en niet bij het eerste regendruppeltje alweer binnen staan met de mededeling 'maaaaaaaaammm, het regent!!'
En anders lekker knutselen/schilderen...
Mijn kinderen krijgen later sowieso regenkleding en laarzen want ik wil dat ze ook plezier oeren hebben in de regen buiten, en niet bij het eerste regendruppeltje alweer binnen staan met de mededeling 'maaaaaaaaammm, het regent!!'
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Wij gaan gewoon naar buiten, laarzen, regenbroek en poncho aan en ze kunnen lekker hun gang gaan. Plassen stampen, naar de speeltuin, met de loopfiets door de plassen rijden enz.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Naar de speeltuin ga ik nooit met die regen eigenlijk.
Ik ga dan meestal naar een indoor speeltuin, zwembad, koekjes/cupcakes bakken, verven, naar mijn ouders toe, etc.
Ik ga dan meestal naar een indoor speeltuin, zwembad, koekjes/cupcakes bakken, verven, naar mijn ouders toe, etc.
Gast- Gast
Of we gaan gewoon lekker een dvdtje kijken, kan mama ook even uit rusten
Gast- Gast
Statler schreef:Idd laarzen aan en lekker naar buiten, het bos in desnoods. Is zó anders in de regen, maar niet minder leuk
Dat heb ik op mijn werk, soms gaan we (ook als het regent, niet enorm gieten natuurlijk want daar zijn ze niet op gekleed, maar gewoon wat miezer) lekker even naar buiten. Even uitrazen en uitrennen, doen we de regendans met elkaar en gaan we weer naar binnen.
Weinig tot geen commentaar van de kinders, maar van de ouders pfffffffffffffffffffffffffff
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Binnen picknicken
Filmpje kijken
Naar een binnenspeeltuin
Zwemmen
Knutselen
Zozo, die kleine van jou is er al druk mee!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Lejow schreef:Binnen picknicken
Filmpje kijken
Naar een binnenspeeltuin
Zwemmen
Knutselen
Zozo, die kleine van jou is er al druk mee!
Ja, niet normaal, hou der soms niet bij hoor..
Ben ook echt uitgeput aan het einde van de dag!
Lejow- Lady Post-a-lot
ik heb dat bij de peuters vaak gedaan, maar dan wél in de stromende regen op een warme zomerdag. Scheelt dat ze bij ons wel altijd reservekleding in de mandjes hebben, dus lekker zonder jas naar buiten. Waren we alleen vergeten schoenen uit te laten en daar waren ouders -terecht- wat minder gecharmeerd over...Lejow schreef:Statler schreef:Idd laarzen aan en lekker naar buiten, het bos in desnoods. Is zó anders in de regen, maar niet minder leuk
Dat heb ik op mijn werk, soms gaan we (ook als het regent, niet enorm gieten natuurlijk want daar zijn ze niet op gekleed, maar gewoon wat miezer) lekker even naar buiten. Even uitrazen en uitrennen, doen we de regendans met elkaar en gaan we weer naar binnen.
Weinig tot geen commentaar van de kinders, maar van de ouders pfffffffffffffffffffffffffff
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
ben afgelopen week gewoon naar Intratuin geweest, 1.90 voor een cola-tje en de kinderen 1,5-2 uur lopen rennen in de ballenbak en tv gekeken en gekleurd!
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
J.oaquin vind dit een goed moment om met de lego te spelen, of samen knutselen. Dat gaan we dan ook doen zodra hij klaar is met de lego.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Kleuren, kleien, vingerverven, tekenfilms kijken, duplo torens bouwen, mee laten helpen met het huishouden (was opvouwen, vegen etc)
Gast- Gast
Ik ga, als Y. straks wakker is, de Duplo er maar eens bijpakken
Morgen gaan we naar de dierentuin naar het Oceanium gedeelte. Zijn we er toch even uit en we lopen overdekt
Morgen gaan we naar de dierentuin naar het Oceanium gedeelte. Zijn we er toch even uit en we lopen overdekt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
op dit moment is D. aan het "stoppelen", stempelen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik had vandaag d ekindjes van een vriendin hier thuis. Wij hebben 'hamertje tik' gedaan, een boekje gelezen, en daarna heeft de oudste een film gekeken met mijn vriend en ik heb met de jongste nijntje-domino gespeelt. Daarna was het droog en zijn we nog even bij de geitjes wezen kijken en toen heb ik ze weer thuis gebracht. Met mijn zoontje zing ik liedjes, lees ik voor en 'klets' gezellig als we niet naar buiten kunnen maar met hem is naa rbuiten gewoon een wandelingetje aangezien hij nog maar 7 mnd is.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Statler schreef:Idd laarzen aan en lekker naar buiten, het bos in desnoods. Is zó anders in de regen, maar niet minder leuk
En dan krijg je een kind dat er dus een hekel aan heeft....
Ik heb hier een regenpak, een poncho en leuke laarsjes staan maar mevrouw vertikt het hoor.
In de plassen stampen is vies.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Regen en nog eens regen : Knutselweer
» Wat een regen!
» Na regen, komt zonneschijn....
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Juist de regen in
» Wat een regen!
» Na regen, komt zonneschijn....
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Juist de regen in