Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding en bijten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Borstvoeding en bijten

Bericht  *Lookie* za 25 aug 2012 - 22:03

Hebben jullie dit weleens gehad? Mijn zoontje is hier nu ineens mee begonnen. Aantal voedingen achter elkaar gedaan. Ik haalde hem toen van de borst en zei duidelijk 'Au!' en toen begon hij keihard te huilen. Daarna wilde hij ook niet meer drinken. De volgende keer deed hij het echter net zo hard weer. Wat kan ik eraan doen? Ik vind het zielig dat hij moet huilen maar wil natuurlijk ook niet dat hij bijt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Re: Borstvoeding en bijten

Bericht  Linda zo 26 aug 2012 - 0:37

Dat zijn vervelende fases. Ik zag het hier vaak aankomen, dus dan kon ik dochter gauw afkoppelen. Om te kunnen bijten moeten ze de tepel toch net anders in hun mond hebben dan wanneer ze drinken, dus dat kan je wel vaak zien dan.
Ik duwde haar gezicht ook wel eens wat verder in m'n borst, dat was niet zo prettig voor haar, dus dan liet ze zelf los.
En ik sprak haar aan en zei dat dat niet mocht en dat dat zeer deed. Geen idee of dat hielp, maar ik ben het blijven herhalen.
Gelukkig was het daarna gauw over.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Re: Borstvoeding en bijten

Bericht  meisje zo 26 aug 2012 - 0:40

Ze heeft het hier een paar keer gedaan.
Op een gegeven moment wist ik ook wanneer ze ging bijten (als de borst leeg was) dus kon ik haar al voor zijn.

Nu doet ze het niet meer, het was dus echt een fase.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Re: Borstvoeding en bijten

Bericht  *Lookie* zo 26 aug 2012 - 7:26

Het is hier ook als de borst zo goed als leeg is, alleen wil hij dan ook niet meer aan de andere borst (dan bijt hij ook meteen). Hopen dat het inderdaad een fase is..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Re: Borstvoeding en bijten

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 7:29

Mijn zoontje doet het ook, maar het lijkt wel minder te worden. Hij heeft me een keer tot bloedens toe gebeten, ik heb toen echt getwijfeld of ik door wilde gaan met bv. Als hij bijt roep ik heel hard au en haal hem los en duw hem juist met zijn neus in mijn borst. Ik ga er maar vanuit dat het een fase is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en bijten Empty Re: Borstvoeding en bijten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum