Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ga je op vakantie en ben je ziek..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Dan ga je op vakantie en ben je ziek.. Empty Dan ga je op vakantie en ben je ziek..

Bericht  ShallY za 25 aug 2012 - 19:54

En dat overkomt mij natuurlijk weer.

Weken nergens geen last van gehad en deze eerste week in mijn vakantie ziek geworden. Woensdagavond begonnen met koorts en donderdag en vrijdag diarree, alles wat ik dronk en at kwam er gelijk weer uit. Gisteren geen diarree meer alleen nog veel buikpijn en nu vandaag, paar uur voordat we naar het vliegveld vertrekken..nog steeds veel buikpijn en misselijk. Echt vreselijk balen, want ik heb het idee dat ik moet overgeven maar nu moet ik me even over mijn angst heen zetten (ben zo bang voor overgeven) want wil wel van die misselijkheid af voordat ik het vliegtuig in stap.

Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil hoor maar baal gewoon als een stekker..

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga je op vakantie en ben je ziek.. Empty Re: Dan ga je op vakantie en ben je ziek..

Bericht  Clapperdie za 25 aug 2012 - 19:56

Dat is balen!

Heeft mijn vriend ook eens gehad... Gewoon aan het gangpad zitten en zorgen voor een zakje voor de zekerheid. Vlieg je ver?

Succes en beterschap!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Dan ga je op vakantie en ben je ziek.. Empty Re: Dan ga je op vakantie en ben je ziek..

Bericht  Printje za 25 aug 2012 - 20:00

Pfff wat vervelend, spelen de zenuwen voor het vliegen ook mee/

Vaak is het bij buikgriep zo dat het binnen een dag of 3 toch wel weer beter gaat. Ik zou niet teveel eten, misschien wat zouter eten wel maar geen gekke dingen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 20:08

Vergeet je niet ziek te melden op je werk als je dit op je werkdagen nog hebt. Volgens mij krijg je die vakantiedagen dan terug.
Beterschap!!

Gast
Gast

Bericht  ShallY za 25 aug 2012 - 20:17

We moeten 3,5 uur vliegen.
Ik zal straks bij het inchecken vragen of ik bij het gangpad kan zitten. En ik denk dat de spanning ook wel mee speelt hoor. Heb al meer gevlogen maar toch ben ik altijd zenuwachtig.
En er spelen of het moment andere dingen waar ik me heel druk om kan maken, dus al bij al zal dat er ook wel mee te maken hebben.
Maar goed, het blijft vervelend.

Thnx voor jullie reacties en hopelijk knap ik snel op in Griekenland Wink

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 21:33

Anders loop je op schiphol (boven vertrekhal 2) even langs de apotheek en vraag je of ze er iets hebben? Op Plaza zit overigens ook een apotheek!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 22:04

Wat rot dat je je niet goed voelt. Hopelijk is het enkel spanning en ben je dat kwijt zodra je aan de reis begint. Beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Samantha za 25 aug 2012 - 22:12

Slik in ieder geval GEEN norrit. Daar hebben mijn vriend en ik de fout mee gemaakt in de vakantie. Hij was ook ziek en diarree. Maar door het slikken van norrit hebben we een bacterie alleen maar langer in zijn lijf gehouden wat er voor zorgde dat zodra we terug waren hij een week in het ziekenhuis gelegen heeft.

Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Joli86 za 25 aug 2012 - 22:31

Hè balen zeg... Hopelijk voel je je snel beter en kun je volop genieten van je vakantie!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: