Schrikken
+2
Jeanette
Minx
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schrikken
Vannacht om vier uur een herrie en breken van glas... Dus wij dachten dat er werd ingebroken. Twee helden de trap af, maar er was niks te zien beneden. Bleek de spiegel van de sportkleding kast gevallen te zijn!
Wat een rotzooi geeft dat!
Wat een rotzooi geeft dat!
Gast- Gast
Re: Schrikken
Haha gelukkig was het alleen maar de spiegel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik weet het, heb ooit op een huis gepast waar de hond om 5 uur 's nachts begon te blaffen. Deed hij anders nooit alleen als er mensen liepen. Zijn er nog steeds van overtuigd dat er toen iemand geweest is die wist dat de eigenaren op vakantie waren.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Je schrikt je eigen dan kapot he! Ik heb het ooit gehad met de douche waar het glas midden in de nacht uit sprong.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh dat is echt schrikken! Hebben jullie daarna nog wel kunnen slapen?
Een paar weken geleden logeerde de hond van mijn ouders bij ons, die had 's nachts een heftige droom ofzo want ze lag in haar slaap te janken en te blaffen
Ik heb daarna geen oog meer dicht gedaan omdat ik zo was geschrokken !
Een paar weken geleden logeerde de hond van mijn ouders bij ons, die had 's nachts een heftige droom ofzo want ze lag in haar slaap te janken en te blaffen
Ik heb daarna geen oog meer dicht gedaan omdat ik zo was geschrokken !
Gast- Gast
Ik was onder invloed van een halve slaappil..desondanksniet meer echt geslapen!
Gast- Gast
Bij ons valt regelmatig de verjaardagskalender in de wc beneden van de muur af. Dan zit ik ook altijd rechtop in bed, tot ik me besef dat het dat ding weer was..
Gast- Gast
Ik schrok ook eens enorm, het was midden in de nacht, man was niet thuis en de deur boven aan de trap ging opeens open. Vanuit mijn bed kan ik die deur zien dus ik keek doodsbang wie er binnen kwam. Bleek dat het de katten waren die aan de klink gingen hangen. Dus nu hebben we de klink maar omhoog gezet.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Dat moet schrikken zijn geweest!
Tazz, hier gaat af en toe ook de deur open en dan is het de kat die het doet. Als we de klink omhoog zouden doen zou hij gaan krabben aan de deur (en blijven doen) tot hij naar binnen mag.. Nu zetten we de deur op een kier.
Tazz, hier gaat af en toe ook de deur open en dan is het de kat die het doet. Als we de klink omhoog zouden doen zou hij gaan krabben aan de deur (en blijven doen) tot hij naar binnen mag.. Nu zetten we de deur op een kier.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dat is behoorlijk schrikken, en een bende krijg je er ook van! Wij waren niet thuis, en kwamen thuis met dus hetzelfde beeld spiegel in 1000 stukjes over de vloer, eerste wat ik dacht inbrekers?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
De bende viel gelukkig mee. Het is wel raar dat elke keer als ik in die kamer kom en in de spiegel wel kijken ik pas te laat bedenk dat de er niet meer hangt
Gast- Gast
Das zeker schrikken, gelukkig maar dat het een spiegel was en geen inbraak
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: