pff, schrikken!
+15
Krullebol
Stuiterbal
Bosjesvrouw
Sweety
SnowWhite
Aziraphale
Alex
Monte
Sorella
Sarah1985
Bimbam
Caramba
Minx
Lejow
Lady4
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
pff, schrikken!
Kreeg vanavond een telefoontje van mijn collega, met het telefoontje dat mijn vader op mijn eigen Spoedeisende Hulp lag. Hij is op de namiddag gevallen op het ijs en even buiten kennis geweest. Toen hij bij kwam was hij behoorlijk gedesoriënteerd. Hij was helemaal alleen in buitengebied en is zodoende uiteindelijk nog ruim een kilometer teruggeschaatst naar zijn auto en toen naar huis gereden. Mijn moeder schrok zich kapot toen ze hem zag en heeft hem zelf naar de SEH gereden (foei! ) Ze had alle reden om 112 te bellen, maar goed.
Hij is gelijk in een nekkraag gelegd, omdat hij klaagde over zijn nek, en door de CT scan getrokken. Gelukkig geen bloeding in zijn hoofd, wel een hersenkneuzing. Zijn jukbeen en oogkas zijn lelijk gebroken en daarna zal hij morgen worden geopereerd. Hij ligt nu op genomen in het ziekenhuis.
Compleet omgekeerde wereld dit, ik ben erg geschrokken.
Hij is gelijk in een nekkraag gelegd, omdat hij klaagde over zijn nek, en door de CT scan getrokken. Gelukkig geen bloeding in zijn hoofd, wel een hersenkneuzing. Zijn jukbeen en oogkas zijn lelijk gebroken en daarna zal hij morgen worden geopereerd. Hij ligt nu op genomen in het ziekenhuis.
Compleet omgekeerde wereld dit, ik ben erg geschrokken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: pff, schrikken!
Oh jeetje, dat is zeker schrikken.. En dan nog zelf naar huis gereden ook!!
Sterkte meis, ik hoop dat hij snel herstelt.
Sterkte meis, ik hoop dat hij snel herstelt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jeetje kan me voorstellen dat je je kapot schrikt. Maar je vader is ook een bikkel zeg dat hij toch nog terug geschaatst is. Hopelijk komt alles snel weer goed met hem
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ow bah. Dat is zeker geen leuk nieuws.
Je was vrij vandaag? Anders zou ik mij helemaal kapot schrikken.
Heb dat zelf eens gehad. Werd met ambu naar binnen gereden, eerste wat ik vroeg: is mijn vader aan het werk? Gelukkig was dat niet zo. Als je aan het werk bent lijkt mij dat nog meer een schrik reactie geven. Vandaar dat ik het je ook vraag.
Sterkte verder met je vader.
Je was vrij vandaag? Anders zou ik mij helemaal kapot schrikken.
Heb dat zelf eens gehad. Werd met ambu naar binnen gereden, eerste wat ik vroeg: is mijn vader aan het werk? Gelukkig was dat niet zo. Als je aan het werk bent lijkt mij dat nog meer een schrik reactie geven. Vandaar dat ik het je ook vraag.
Sterkte verder met je vader.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pff, heftig. Sterkte voor jou en voor je vader natuurlijk.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
jemig dat is inderdaad schrikken, en dat die zelf nog terug geschaatst is en naar huis gereden is.
Sterkte
Sterkte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat zal je geschrokken zijn! Het klinkt ook best heftig. Heel veel sterkte
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Jeetje wat naar, veel sterkte
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat is zeker schrikken! Dat je vader nog zelf naar huis is gereden ... Ben je al bij hem geweest? Hopelijk ben je een beetje bekomen van de schrik en knapt je vader snel op.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Veel sterkte!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Van zulk nieuws schrik je zeker! En je vader is ook nog eens zelf naar huis gereden, pff..
Veel sterkte!
Veel sterkte!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb vandaag van half acht tot vijf gewerkt. Het was wederom een groot gekkenhuis ivm alle ijslachtoffers. Vanavond had ik een afscheidsfeestje van mijn baas en daar was ik toen mijn collega belde. Rechtsomkeer naar mijn werk dus daarna. Hij is fantastisch opgevangen door mijn collega's!
Ik ben ontzettend blij dat het hem gelukt is naar zijn auto terug te schaatsen en naar huis te rijden. Volstrekt onverantwoord, maar hij had weinig keuze. Voor hetzelfde was hij blijven liggen op het ijs of door verwardheid de compleet verkeerde richting uitgeschaatst. Dan hadden we een veel groter probleem gehad..
Ik ben ontzettend blij dat het hem gelukt is naar zijn auto terug te schaatsen en naar huis te rijden. Volstrekt onverantwoord, maar hij had weinig keuze. Voor hetzelfde was hij blijven liggen op het ijs of door verwardheid de compleet verkeerde richting uitgeschaatst. Dan hadden we een veel groter probleem gehad..
Lady4- Ratel
Zo dan dat is schrikken! Wel heel erg fijn dat je collega's je pa zo goed hebben opgevangen. Moet hij nog lang blijven in het ziekenhuis? Heel veel sterkte!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Jee, ik kan me voorstellen dat je, je rot geschrokken bent!
Wat een geluk inderdaad dat hij naar de auto en naar huis heeft weten te komen.
Sterkte!
Wat een geluk inderdaad dat hij naar de auto en naar huis heeft weten te komen.
Sterkte!
Gast- Gast
Jeetje! Dat is even schrikken. Fijn dat je vader naar huis is weten te komen en dat je collega's zo lief voor hem waren. Sterkte!
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Beterschap voor je vader, hopelijk knapt hij gauw op.
Gast- Gast
Ow, heel veel sterkte voor je papa!
Vraagje lady4, stel je had nu dienst gehad, mag jij eigenlijk wel je eigen vader helpen? Bedoel kan me voorstellen dat er zo veel emoties vrijkomen dat ze je terug trekken.
Vraagje lady4, stel je had nu dienst gehad, mag jij eigenlijk wel je eigen vader helpen? Bedoel kan me voorstellen dat er zo veel emoties vrijkomen dat ze je terug trekken.
Gast- Gast
Dat is zeker schrikken. Sterkte
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Lady wat heftig ik kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn. Gelukkig heeft je vader de weg naar huis gevonden.
Succes vandaag met de operatie !
Hoe is het nu met hem ?
Succes vandaag met de operatie !
Hoe is het nu met hem ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat heftig he! Ik ben ook benieuwd, hoe is het nu met hem? En met jou?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Wat heftig! En inderdaad dat je vader nog naar de auto geschaatst is en naar huis is gereden.. Hoe is het nu met hem?
Gast- Gast
Mijn vader is vanochtend geopereerd aan zijn jukbeen, er is een plaatje opgezet. Daardoor staat zijn kaak nu ook weer goed en kan hij zijn kiezen weer op elkaar zetten en zijn mond opendoen. Ik ben er zonet even geweest. Hij ziet er echt niet uit, maar krijgt weer wat praatjes. Een goed teken!
Cimic, ik weet niet hoe het dat gelopen zou zijn. Waarschijnlijk had een collega hem dan geholpen en had ik in en uit gelopen om op de hoogte te blijven.
Ik zit zelf redelijk aan mijn tax nu. Heb de afgelopen week zulke hectische diensten gehad, ongekend. Vandaag idem dito. Zoveel schaatsslachtoffers, naast het andere leed. Dan de schrik van mijn vader er nog bij. Ik ben blij dat ik morgen even een dagje vrij heb.
Cimic, ik weet niet hoe het dat gelopen zou zijn. Waarschijnlijk had een collega hem dan geholpen en had ik in en uit gelopen om op de hoogte te blijven.
Ik zit zelf redelijk aan mijn tax nu. Heb de afgelopen week zulke hectische diensten gehad, ongekend. Vandaag idem dito. Zoveel schaatsslachtoffers, naast het andere leed. Dan de schrik van mijn vader er nog bij. Ik ben blij dat ik morgen even een dagje vrij heb.
Lady4- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Schrikken
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt
» Even schrikken
» Schrikken!
» Pffff is dat even schrikken..
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt