Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schrikken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schrikken Empty Schrikken

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 0:49

Pff ik schrik me dood. Had net soep opgewarmd voor bij de lunch en blijkbaar vergeten 't vuur uit te doen. Lunch helemaal klaar gemaakt, in de woonkamer zitten eten met m'n vriend. Vriend heeft terwijl ik de lunch klaarmaakte de haard aangemaakt. Loopt m'n vriend daarnet ineens naar de keuken en gooit de achterdeur (die uitkomt in de keuken) open en de afzuigkap op volle toeren aan. Blijkt dat ie wat geroken had en dat het vlammetje dus uit was gegaan, terwijl de gaspit nog openstond. Ik wil er liever niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als hij 't niet had geroken en we over een uurtje de deur van de haard open hadden gedaan om er een nieuw houtblok op te leggen...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schrikken Empty Re: Schrikken

Bericht  MissD za 21 apr 2012 - 0:56

Ooh dat is wel schrikken ja. Heb ik ook eens gehad na het koken, alleen was het vlammetje hier nog wel aan en wilde ik het gasfornuis schoonmaken... jammer genoeg greep ik zo in het vuur heb wekenlang met blaren op mijn handen gelopen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 0:59

Ah bah, dat klinkt echt heel pijnlijk!

Gast
Gast

Bericht  MissD za 21 apr 2012 - 1:01

Haha dat was het ook Wink heb geloof ik nog nooit zo hard geschreeuwd Embarassed.

1 voordeel, ben er zo van geschrokken dat ik voortaan nog een keer check of het gas echt uit is... zal jij ook wel gaan doen denk ik!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 2:59

Ik kook nu gelukkig keramisch, maar toen ik nog op gas kookte draaide ik iedere keer het gaskraantje dicht, zo bang was ik er voor Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:16

Dat zijn spooky things.

Toen ik 'hier' net woonde werd ik de volgende dag wakker in een gigantische gaslucht. Ik heb direct alles opengezet en vervolgens eens gekeken wat er aan de hand was. En het bleek dat ik de knop van het gas niet had dichtgedraaid. Ik stond echt te trillen. Het is maar goed dat ik nog ramen open had i.v.m. de lekkage die ik heb gehad. Anders had het wellicht anders kunnen aflopen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: