Spaar jij...
+29
RYW
Zininzon
Bazinga
Twellie
bloemenmeisje
Emmayes
Jeanette
Sanne
Minx
Lynn_
Sneeuwvlok
Ella
Arwyn
Rouxxxe
Jasmina
Clapperdie
Hoochie
Raindrop
SuperGrover
Snoes
Dennenappel
Sarah1985
Rovine
Lousanne
Pussycat
girli
Kerel
Blond
Rush
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Spaar jij...
De openingspost neurotisch? Er staat toch gewoon een vraag? Ik vind het niet erg hoor, maar ik vraag me wel af wat er neurotisch aan is.RYW schreef:Zininzon schreef:Sneeuwvlok schreef:Haha waar maken jullie je druk om! Bij mij staat er gewoon een niet-afgerond bedrag op m'n rekening!
Helemaal mee eens. Het is echt nog nóóit in me op gekomen om er een rond bedrag van te maken!
Haha, bij mij ook niet ik vond de openingspost vrij neurotisch (sorry Rush ), maar jeetje, wat zijn er veel mensen die dit doen, nooit bij stil gestaan haha
Maar ik ben ooit begonnen met €1000 en ik spaar(de) ook een 'rond' bedrag, dus ik denk dat je er zo een beetje aan went en dat je dan ook niet meer anders wil, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, als ik er zo over nadenk klinkt het ook apart! Mijn vriend heeft dit trouwens helemaal erg. Het geluid van de tv moet op 10, 15 of 20 staan. Als hij iets in de magnetron opwarmt gaat dat ook per hele minuten en dan weer het liefst per die 5 minuten.
Gast- Gast
Ik vind het gewoon overzichtelijker als het met ronde bedragen op mijn rekening staat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Peachy schreef:Haha, als ik er zo over nadenk klinkt het ook apart! Mijn vriend heeft dit trouwens helemaal erg. Het geluid van de tv moet op 10, 15 of 20 staan. Als hij iets in de magnetron opwarmt gaat dat ook per hele minuten en dan weer het liefst per die 5 minuten.
Oh dat lijkt me best irritant haha, volgens mij zou ik gek van mezelf worden haha maar bij hem is het nu zeker een gewoonte geworden?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik spaar ook per €50. Het liefst een meervoud van €100 of €250, bij €2150 zou ik dus geneigd zijn €100 extra te storten.
Gast- Gast
Ik spaar ook in ronde bedragen! Haha
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik spaar ook in ronde bedragen, en na de rente stort ik inderdaad weer bij tot een rond bedrag!
Verder sparen we niet maandelijks hetzelfde. Het ligt er een beetje aan wat er aan het eind van de maand over is. De ene maand gaat er een paar honderd euro naar de spaarrekening, de andere maand niks en dan weer eens duizend. Zou er eigenlijk wel meer systeem in aan moeten brengen....
Verder sparen we niet maandelijks hetzelfde. Het ligt er een beetje aan wat er aan het eind van de maand over is. De ene maand gaat er een paar honderd euro naar de spaarrekening, de andere maand niks en dan weer eens duizend. Zou er eigenlijk wel meer systeem in aan moeten brengen....
Gast- Gast
Hier nog iemand die in ronde bedragen spaart! Mijn man lacht mij altijd wel uit maar ik doe het gewoon en ik vind het er fijner uitzien. Wel grappig dat er nog veel meer mensen zijn die het doen!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Voor dit topic had ik er nooit bij stil gestaan!
Dus even een kijkje genomen op internetbankieren en toen bleek dat er nog maar 4,15 bijgestort moest worden voor een rond bedrag. En toen heb ik dat maar even gedaan
Maar eigenlijk voel ik me er nu niet beter door ofzo
Dus even een kijkje genomen op internetbankieren en toen bleek dat er nog maar 4,15 bijgestort moest worden voor een rond bedrag. En toen heb ik dat maar even gedaan
Maar eigenlijk voel ik me er nu niet beter door ofzo
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. Spaar/verzamel jij iets?
» Waar spaar jij voor?
» Waar spaar jij voor?
» Hoeveel spaar jij per maand?
» (spaar)rekening voor je kind