Spaar jij...
+29
RYW
Zininzon
Bazinga
Twellie
bloemenmeisje
Emmayes
Jeanette
Sanne
Minx
Lynn_
Sneeuwvlok
Ella
Arwyn
Rouxxxe
Jasmina
Clapperdie
Hoochie
Raindrop
SuperGrover
Snoes
Dennenappel
Sarah1985
Rovine
Lousanne
Pussycat
girli
Kerel
Blond
Rush
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Spaar jij...
Spaar jij alleen ronde bedragen, of zet je bij wijze van spreke iedere cent aan de kant?
Dit n.a.v. van het topic van Baybdoll over pinsparen.
Dit n.a.v. van het topic van Baybdoll over pinsparen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Spaar jij...
Doorgaans gewoon ronde bedragen. En kleingeld gaat in een spaarpot.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jep, ik ben daar best neurotisch in. Ik vind het irritant als er geen rond bedrag op mijn spaarrekening staat.. Het zijn vaak ook dikke bedragen die in 1x naar mijn spaarrekening gaan omdat ik het liefst gewoon 1000,2000,3000 op mijn rekening wil en geen 2250 of 2310..
Gast- Gast
€2310 wil ik inderdaad ook echt niet, maar ik spaar per €50 dat is voor mij ook 'rond'. Dus €2250 zou wel voor kunnen komen, maar €2260 niet.
Rush- Lady Post-a-lot
maar dames, hoe doen jullie het dan als er rente komt, eens per jaar? Gaat het dan weer aangevuld worden naar dat ronde bedrag? En nee, ik ben meer van sparen of beleggen wat ik kan missen. Zeker bij beleggen heb je er toch geen invloed op
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ik spaar wat ik sparen kan, dus ik heb geen ronde bedragen op mijn spaarrekening. Wel maak ik niets in centen over.
Bovendien, hoe doen jullie dat dan met rente? Die komt niet in ronde bedragen.
Bovendien, hoe doen jullie dat dan met rente? Die komt niet in ronde bedragen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja als er rente geweest is maak ik daarna een bedrag over wat het weer aanvult tot een normaal rond bedrag.
Rush- Lady Post-a-lot
Kerel schreef:maar dames, hoe doen jullie het dan als er rente komt, eens per jaar? Gaat het dan weer aangevuld worden naar dat ronde bedrag? En nee, ik ben meer van sparen of beleggen wat ik kan missen. Zeker bij beleggen heb je er toch geen invloed op
Ja dan maak ik er weer een rond bedrag van ja. 2250 vind ik ook niet mooi staan ik doe alles per 500 haha 2500 wel en 3000 maar geen 2650 ofzo.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ronde bedragen. Bij mij gaat het per 250, 500, 750 en 1000. Als er rente komt, maak ik het daarna weer rond.
Gast- Gast
Oh dat kan me niet schelen, alles wat ik kan missen om te sparen gaat naar mijn spaarrekening.
Gast- Gast
Haha wat schattig allemaal;)
Het zal mij een biet zijn of het een rond bedrag is, ik heb er echt een bedrag opstaan in de trant van 1623,47
Het zal mij een biet zijn of het een rond bedrag is, ik heb er echt een bedrag opstaan in de trant van 1623,47
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Dan zou het mij echt kriebelen om er tenminste zoveel bij aan te vullen dat er €1700 op komt haha. Of €1650.Lousanne schreef:Haha wat schattig allemaal;)
Rush- Lady Post-a-lot
haha *check* is 648,78 een mooi rond bedrag?
Kerel- Kletskop
Hahaha, nee voor mij moet daar echt €1,22 bij.
Rush- Lady Post-a-lot
Maandelijks een rond bedrag. En als er bijvoorbeeld rente op komt dan maak ik wat extra over zodat het weer rond is. Of als ik niet rondkom, moet er ook wat ronds af. Onlangs haalde ik er 250 af, ik heb direct mijn spaarbedrag aangepast naar 250 ipv 300 omdat er anders altijd zo 50 euro niet-rond is.
Maar de laatste tijd kom ik amper rond (verhuizing, met veel ditjes en datjes kopen), waardoor sparen momenteel niet echt aan de orde is, maar vooral rekening plunderen.
Maar de laatste tijd kom ik amper rond (verhuizing, met veel ditjes en datjes kopen), waardoor sparen momenteel niet echt aan de orde is, maar vooral rekening plunderen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet ook altijd ronde bedragen hebben. Ik tank ook altijd ronde bedragen. Mijn man vind het raar en tankt dan rare bedragen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:Ik moet ook altijd ronde bedragen hebben. Ik tank ook altijd ronde bedragen. Mijn man vind het raar en tankt dan rare bedragen
Haha ook dan doe ik ook ronde bedragen. En mijn man houdt zich er ook netjes aan
Het is toch ook heel irritant als er 50,01 staat.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik tank ook altijd ronde bedragen. Is ook wel zo handig in m`n excel bestand haha. Scheelt rekenwerk.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha, nee voor mij moet daar echt €1,22 bij.
hehe zal ik het rekeningnummer even doorgeven
Kerel- Kletskop
Haha mijn vriend tankt ook altijd ronde bedragen, ik gooide hem gewoon vol tot dat hij zei dat die klaar was Alsof het de lease maatschappij kan schelen of het een paar cent meer of minder is
Maar sparen, we sparen altijd hele bedragen eigenlijk, de kleine bedragen blijven gewoon op de normale rekening staan en gebruiken we, maar mijn vriend haalt er ook wel eens wat vanaf, dus of het nu nog steeds een rond bedrag is? Waarschijnlijk niet. Het is maar goed dat ik het niet weet, want ik maak er ook altijd een vast bedrag van inderdaad! Net als DUO moet ik een heel raar bedrag overmaken, in mijn excel bestand heb ik dat ook afgerond.
Maar sparen, we sparen altijd hele bedragen eigenlijk, de kleine bedragen blijven gewoon op de normale rekening staan en gebruiken we, maar mijn vriend haalt er ook wel eens wat vanaf, dus of het nu nog steeds een rond bedrag is? Waarschijnlijk niet. Het is maar goed dat ik het niet weet, want ik maak er ook altijd een vast bedrag van inderdaad! Net als DUO moet ik een heel raar bedrag overmaken, in mijn excel bestand heb ik dat ook afgerond.
Gast- Gast
Ik maak over wat ik kan missen, dit zijn vaak wel 'hele' bedragen 600 of 550 e.d. Door de rente staat het schots en scheef. Hier kan ik eigenlijk niet wakker van liggen!
Met tanken let ik er echt niet op, ik tank hem altijd vol.
Met tanken let ik er echt niet op, ik tank hem altijd vol.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik spaar ook in ronde bedragen. Meestal per 500 of per 1000, soms per 250.
Als er rente bijkomt, dan vul ik het ook weer aan tot een rond bedrag.
Als er rente bijkomt, dan vul ik het ook weer aan tot een rond bedrag.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee dat interesseert me echt niet. Hoewel ik nooit 16,23 overschrijf naar mijn spaarrekening bijvoorbeeld, maar wel 35 bijvoorbeeld.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Ik tank ook altijd ronde bedragen. Is ook wel zo handig in m`n excel bestand haha. Scheelt rekenwerk.
Haha excel rekent dat toch voor je uit?
Edit: Als je die code van de som gebruikt, was ik vergeten haha.
Ik spaar trouwens niet in ronde bedragen al zet ik er bijvoorbeeld nooit 60,67 op maar dan wordt het dus gewoon 60.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij gaan er ook alleen ronde bedragen op de spaarrekening. En na de rente wordt het ook weer aangevult tot een rond bedrag. Anders gaat het bij mij echt kriebelen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. Spaar/verzamel jij iets?
» Waar spaar jij voor?
» Waar spaar jij voor?
» Hoeveel spaar jij per maand?
» (spaar)rekening voor je kind
» Waar spaar jij voor?
» Waar spaar jij voor?
» Hoeveel spaar jij per maand?
» (spaar)rekening voor je kind