Last van schaambeen, wat kan dit zijn?
+4
Pandora
Océane
Dora
Eva1985
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Last van schaambeen, wat kan dit zijn?
Hoi meiden,
Ik heb even een vraag. Ik ben nu 22 weken zwanger en heb af en toe last van mijn schaambeen.
Het voelt beurs aan de linkerkant. Ik heb er geen last van als ik loop of gewoon zit. Maar bij bepaalde bewegingen voel ik het. Ook als ik erop druk, dan voelt het net als een blauwe plek. Er is overigens verder niks te zien.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik dacht misschien zelf aan teveel tillen? Teveel doen? Heb afgelopen 3 dagen weinig stil gezeten (behangen, kamertje in orde gemaakt etc.).
Alvast bedankt!
Groetjes Eva
Ik heb even een vraag. Ik ben nu 22 weken zwanger en heb af en toe last van mijn schaambeen.
Het voelt beurs aan de linkerkant. Ik heb er geen last van als ik loop of gewoon zit. Maar bij bepaalde bewegingen voel ik het. Ook als ik erop druk, dan voelt het net als een blauwe plek. Er is overigens verder niks te zien.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik dacht misschien zelf aan teveel tillen? Teveel doen? Heb afgelopen 3 dagen weinig stil gezeten (behangen, kamertje in orde gemaakt etc.).
Alvast bedankt!
Groetjes Eva
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Re: Last van schaambeen, wat kan dit zijn?
Zit de baby misschien meer daar?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je kind zo laat zitten dan? haha ik heb namelijk geen idee! Dit is de eerste.
Eva1985- Fluisteraar
Bij mij begon mijn bekkenpijn met een pijnlijk schaambeen...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik heb er ook vreselijk veel last van, volgens mij komt het echt vanuit je bekken.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hmm oke bedankt meiden. Dus ik moet dit even goed in de gaten houden?
Wat denken jullie moet ik de verloskundige hiervoor bellen of gewoon aangeven bij de volgende controle? (5 september).
Ik hoop echt niet dat ik meer last ga krijgen. Moet vanaf 3 september weer gaan werken. Werk fulltime op een basisschool. Kleuterklas met 26 kleuters. Dus veel rust heb ik niet op mijn werk. Hmm maar even goed in de gaten houden dus.
Wat voor symptomen horen er verder bij bekkenpijn?
Wat denken jullie moet ik de verloskundige hiervoor bellen of gewoon aangeven bij de volgende controle? (5 september).
Ik hoop echt niet dat ik meer last ga krijgen. Moet vanaf 3 september weer gaan werken. Werk fulltime op een basisschool. Kleuterklas met 26 kleuters. Dus veel rust heb ik niet op mijn werk. Hmm maar even goed in de gaten houden dus.
Wat voor symptomen horen er verder bij bekkenpijn?
Eva1985- Fluisteraar
Wauw.. ik heb dit ook. Precies hetzelfde. Lijkt alsof er een blauwe plek zit en het bot zelf doet gewoon zeer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja precies zoals jij omschrijft! Het voelt net als een blauwe plek, er is alleen niks te zien.
En het bot doet zeer ja.. Vooral als ik er zachtjes op druk (nu snap ik ook wel dat ik dat niet aldoor moet doen haha)
Maar zit me gewoon de hele tijd af te vragen wat het kan zijn. Hopelijk wordt het wat minder als ik me de aankomende dagen wat rustig hou.
En het bot doet zeer ja.. Vooral als ik er zachtjes op druk (nu snap ik ook wel dat ik dat niet aldoor moet doen haha)
Maar zit me gewoon de hele tijd af te vragen wat het kan zijn. Hopelijk wordt het wat minder als ik me de aankomende dagen wat rustig hou.
Eva1985- Fluisteraar
Bekkenpijn...
Ik zal op zoek gaan naar een goed bekkentherapeut...
Ik zal op zoek gaan naar een goed bekkentherapeut...
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Het komt omdat je lichaambezig is om de doorgang te verruimen zodat je kindje eruit kan over een x aantal weken.
Echter zoals sommige al aangaven zou ik het goed in de gaten houden ivm bekkeninstabiliteit ( zo begon het toen bij mij ook). Even aangeven de volgende x bij de verlos als je er nog last van hebt zij kan je doorsturen naar een bekkenterapheut.
Echter zoals sommige al aangaven zou ik het goed in de gaten houden ivm bekkeninstabiliteit ( zo begon het toen bij mij ook). Even aangeven de volgende x bij de verlos als je er nog last van hebt zij kan je doorsturen naar een bekkenterapheut.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik had dit de tweede keer ook heel erg en dat kwam inderdaad van mijn bekken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» druk op schaambeen
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: