Nogmaals, welke goedkope buggy hebben jullie?
+8
Star007
Coco
Purpleflower
Twellie
Filoria
Tiara
Pien
Parel
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nogmaals, welke goedkope buggy hebben jullie?
Ik wil hem ook graag meenemen op de fiets.
De max is toch wel zo'n 75 euro, aangezien we een mooie Easywalker hebben die we frequent gebruiken.
De Koelstra & Maclaren heb ik bekeken, maar die zijn best prijzig!
Ben benieuwd!
De max is toch wel zo'n 75 euro, aangezien we een mooie Easywalker hebben die we frequent gebruiken.
De Koelstra & Maclaren heb ik bekeken, maar die zijn best prijzig!
Ben benieuwd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Re: Nogmaals, welke goedkope buggy hebben jullie?
Ik heb er 1 van bambino, geloof dat hij 25euro was. Prima ding voor enkele keren. Voor langere stukken gebruiken wij de gewone wandelwagen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een van Prenatal, was 40 euro, is een prima buggy! Rijd niet zwaar
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
De oude MacLaren buggy waar ik zelf als kind nog in heb gezeten. 25 jaar oud dus. En helemaal gratis
Tomas zit er trouwens niet meer in, maar we bewaren 'm voor zijn toekomstige kroost
Tomas zit er trouwens niet meer in, maar we bewaren 'm voor zijn toekomstige kroost
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb zo'n goedkope van de Kruidvat, dertig euro dacht ik. Ik zag hem pas weer in de folder staan.
We hebben gewoon het goedkoopste van het goedkoopste genomen omdat we bijna nooit een buggy gebruiken: de oudste loopt altijd en de jongste heb ik in de draagdoek als we weggaan tot ze zelf ook goed kan lopen.
Verder heb ik trouwens niks aan te merken op de buggy als ik hem wel gebruik. Heb je nog eisen?
We hebben gewoon het goedkoopste van het goedkoopste genomen omdat we bijna nooit een buggy gebruiken: de oudste loopt altijd en de jongste heb ik in de draagdoek als we weggaan tot ze zelf ook goed kan lopen.
Verder heb ik trouwens niks aan te merken op de buggy als ik hem wel gebruik. Heb je nog eisen?
Laatst aangepast door Tuinstoel op wo 22 aug 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hema, al 1 jaar veel in gebruik en is nog prima.
€ 50 euro
€ 50 euro
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Pien schreef:Ik heb er 1 van bambino, geloof dat hij 25euro was. Prima ding voor enkele keren. Voor langere stukken gebruiken wij de gewone wandelwagen.
+1, maar dan voor 17,50 p.s. Ik vind hem alleen wel laag, kan er op hakken echt niet normaal achter lopen. Dat is wel jammer.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Die hebben wij ook gehad, maar na een jaartje is hij in elkaar gestort en was niet meer echt te repareren. Tomas is wel groot voor zijn leeftijd moet ik zeggen. Maar heb niet echt het idee dat die Prenatal buggy's heel sterk zijn. Die van een vriendin van mij was ook in no-time kaduuk.aanitaa schreef:Ik heb een van Prenatal, was 40 euro, is een prima buggy! Rijd niet zwaar
Filoria- Ratel
Chico lightway, kost iets van 90/100 euro. Hij is op zich wel fijn en kan helemaal plat ( is zelfs bruikbaar voor pasgeborenen). Ik heb deze buggy altijd in mijn auto liggen en we nemen hem de laatste tijd vaak mee naar een verjaardag/bbq ofzo . zodat ze er fijn bij kan zitten/liggen , als ze uitgespeelt is.
Op de fiets heb ik m nog niet mee genomen, omdat onze buggydrager een onding is. Ik moet nog voor een andere kijken, want wil wel graag op de fiets ergens heen kunnen.
Onze mutsy 4 rider is te zwaar en groot om telkens mee te sjouwen . Deze gebruiken we dus alleen als we gaan wandelen of met de bus gaan.
Op de fiets heb ik m nog niet mee genomen, omdat onze buggydrager een onding is. Ik moet nog voor een andere kijken, want wil wel graag op de fiets ergens heen kunnen.
Onze mutsy 4 rider is te zwaar en groot om telkens mee te sjouwen . Deze gebruiken we dus alleen als we gaan wandelen of met de bus gaan.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
mijn vriend had zich in de buggy's verdiept en we hebben een maclaren,
nieuw véél te duur, maar wij hebben 'm via marktplaats 2ehands voor €45 in prima staat!
erg fijne buggy!
nieuw véél te duur, maar wij hebben 'm via marktplaats 2ehands voor €45 in prima staat!
erg fijne buggy!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Dat lijkt me een goede tip!koNijntje schreef:mijn vriend had zich in de buggy's verdiept en we hebben een maclaren,
erg fijne buggy!
Die MacLaren waar ik het net over had gaat dus al 25 jaar mee en Tomas is het vierde kindje dat er gebruik van maakt. Allemaal grote en zware kindjes ook trouwens (mijn vader en man zijn allebei 2 meter lang, dus het zit in de genen )
Filoria- Ratel
Ik heb eigenlijk geen eisen, al is helemaal plat wel fijn, als we bijv. ook op vakantie gaan en ze valt in de buggy in slaap!
Parel- Ratel
Ik had al gemarktplaatst hier in de buurt, maar helaas niks!
Parel- Ratel
is dat ook al een werkwoord?Parel schreef:gemarktplaatst
Filoria- Ratel
Ik heb een X-adventure Vibe. Was normaal iets van 200 euro en ik had hem voor 100 euro in de aanbieding. Maar het is wel een vrij luxe, met fijne zwenkwielen, goed verstelbaar zitgedeelte, dik en stevig frame, etc. Dat heb ik bewust gedaan omdat de wandelwagen niet handig in de auto past, en ik dus altijd deze pak zodra we met de auto gaan. Dus ik wilde wel een goede.
Ik heb hem trouwens bij Baby & Tiener gekocht, en daar stonden ook goedkopere buggy's. Dacht vanaf een euro of 30 dat je al een simpele had daar. Weet niet of je daar al gekeken hebt? In elk geval viel me op dat wat op de site staat niet helemaal overeen komt met wat er in de winkel staat, want de buggy die ik uiteindelijk gekocht heb stond niet eens op de site.
Ik heb hem trouwens bij Baby & Tiener gekocht, en daar stonden ook goedkopere buggy's. Dacht vanaf een euro of 30 dat je al een simpele had daar. Weet niet of je daar al gekeken hebt? In elk geval viel me op dat wat op de site staat niet helemaal overeen komt met wat er in de winkel staat, want de buggy die ik uiteindelijk gekocht heb stond niet eens op de site.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het is deze geworden, een van Cabino, via Baby&Tiener, voor 39.99!
We gaan dan de wandelwageninzet in de kelderkast zetten, want nu ligt mijn bank continu plat en voor een snel boodschapje is die niet zo handig. Gaan we lang weg, dan kunnen we die meenemen. Thanks voor de hulp!
Parel- Ratel
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Leuke buggy!
Ik dacht, daaaaaag we hebben een dochter, mochten we over 4 jaar een zoon krijgen koop ik wel een nieuwe!
Parel- Ratel
Parel schreef:Puggle schreef:Leuke buggy!
Ik dacht, daaaaaag we hebben een dochter, mochten we over 4 jaar een zoon krijgen koop ik wel een nieuwe!
Ben benieuwd hoe die je bevalt, wou hem ook al halen. Maar niet in het roze haha, had ie meerdere ligstanden?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke buggy hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke loopfiets hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?