Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby Shower. tips?

+14
Lejow
Coco
Pien
Floor
CCC
Aimee
tweeling
Mamsie
Ella
-Ieniemienie-
Jasmine
Toedels
Star007
Purpleflower
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Baby Shower. tips? - Pagina 2 Empty Re: Baby Shower. tips?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:22

Charlie schreef:Oh wat vreselijk met die spelletjes.

Doen mensen dat echt?

Dat wist ik helemaal niet.

Haha! Lijkt mij ook helemaal niks. Ik ga een babyshower als verrassing organiseren voor mijn vriendin. Dacht hier wat tips te lezen, maar niet echt Very Happy Wil het een beetje classy houden.

In ieder geval neemt iedereen een klein cadeautje mee, en zorg ik voor cupcakes en iets meer lekkers. Verder weet ik het nog niet zo goed. Het is echt een verrassing, dus dat is al heel erg leuk, dat ze al haar vriendinnen ineens bij elkaar heeft en dat ze speciaal voor haar komen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  tweeling di 21 aug 2012 - 0:39

Doen mensen dat echt?

Nou zeg Rolling Eyes
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Floor di 21 aug 2012 - 0:54

Lotje schreef:
Floor schreef:Ik heb ook een babyshower gehad, gelukkig geen spelletjes daar hou ik niet van en degene die het organiseerde als verrassing voor mij wist dat ik dat niet leuk zou vinden.
Gelukkig dat ik niet als enige niet van spelletjes hou. Wat heb je met jouw babyshower gedaan dan Floor?

je bent echt niet de enige!
Mijn man wist al een paar weken dat mijn 2 beste vriendinnen dit gingen doen. Zij hebben beide geen sleutel van ons huis en betrokken dus mijn moeder erbij voor de sleutel en om aan de nodige telefoonnummers/emailadressen te komen om mensen te kunnen uitnodigen.
Op de dag zelf was ik mijn man echt kotsbeu hahaha hij was al een paar dagen aan het zeuren over dat het een rommeltje was in de woonkamer enzovoort (zogenaamd kwam er een professor op bezoek om een gesprek met hem te voeren, maar ik vond het elke dag maar vreemder worden en ik geloofde helemaal niks van dat die prof hier zou komen, normaal spreek je die toch op de universiteit). mijn man en ik zijn gaan wandelen door de wijk, dat doen we wel vaker. ondertussen kwam mijn moeder en 2 vriendinnen het huis versieren en eten/drinken klaarzetten.
Toen we terug kwamen schrok ik me dood, ik voelde me ook erg slecht en ben eerst boven op de badkamer gaan huilen Rolling Eyes . Mijn vriendinnen wilden als ik me te slecht voelde alles opruimen en de mensen afbellen/bij de deur weer terug naar huis sturen maar ik vond dat ook niet leuk voor hun (nu zit ik wel op alle foto's met een stom hoofd hahaha ik had het echt zwaar met mezelf maar ach).
Mijn man bleef er niet bij, hij vond het een vrouwending Yes Ze hadden mijn familie, mijn schoonfamilie en vriendinnen uitgenodigd (er waren zo'n 25 dames uitgenodigd). Uiteindelijk kwamen mijn moeder, schoonmoeder, schoonzus, 3 tantes, 2 nichtjes, 3 vriendinnen (inclusief hunzelf natuurlijk) en een tante van mijn man.
Zij hadden voor alles gezorgd, roze en blauwe snoep, koffie, thee, frisdrank, bekertjes/glazen, chips, nootjes, enzovoort. Iedereen had ook een cadeautje bij, dat was voor mij of voor de baby (dat maakte niet uit, mocht iedereen zelf kiezen, sommige hadden dus 2 dingen). Alle cadeautjes zijn gewoon aan mij gegeven, geen spelletjes of wat dan ook, ik weet alleen niet van wie ik wat heb gekregen, het was gewoon een grote hoop in het midden op tafel.
volgens mij heeft het een uurtje of 2/3 geduurd en toen gingen de meeste weer weg, mijn vriendinnen en moeder bleven nog om alles weer op te ruimen en alle meubels weer terug te zetten (ze hadden alles verbouwd).

Ik was trouwens 36 weken zwanger. Er is wel heel de middag gegokt wanneer ik zou bevallen en wat het zou worden maar niemand had het goed behalve ik Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie di 21 aug 2012 - 0:58

Doen mensen dat echt?

hahah ik moet er ook niet aan denken hoor. Ik heb 1 babyshower meegemaakt en dat was wel gezellig maar voor mijzelf zou ik het niet willen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Lejow di 21 aug 2012 - 0:58

Ik zou ook een babyshower krijgen... Die zou zaterdags plaatsvinden, helaas beviel ik de maandag ervoor :nopompom:
Ik vind die spelletjes wel leuk trouwens!

Je kunt ook nog eventueel iets knutselen.
Een fotolijstje (met roze of blauw natuurlijk)
Sleutel/tassenhanger (same story met de kleuren)
cupcakes versieren
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella di 21 aug 2012 - 1:21

Wat betreft die spelletjes ik denk dan het gaat er toch om dat mensen het met alle liefde/plezier voor je regelen. En tuurlijk het zou het leukste zijn als het helemaal perfect is maar dat weten ze niet van te voren. Ik zou dan denken als ik geen spelletjes mens ben jammer maar het gaat allemaal om het idee toch
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Floor di 21 aug 2012 - 1:24

Ella schreef:Wat betreft die spelletjes ik denk dan het gaat er toch om dat mensen het met alle liefde/plezier voor je regelen. En tuurlijk het zou het leukste zijn als het helemaal perfect is maar dat weten ze niet van te voren. Ik zou dan denken als ik geen spelletjes mens ben jammer maar het gaat allemaal om het idee toch

Ben ik het niet mee eens. Zelfde als met stukjes die op bruiloften worden gedaan, wij houden daar echt niet van dus ik zou dat ook niet leuk vinden al zou dat ook met liefde/plezier zijn geregeld.
Bovendien weten mijn naasten echt wel dat ik dat niet leuk vind.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Ella di 21 aug 2012 - 1:27

Floor schreef:
Ella schreef:Wat betreft die spelletjes ik denk dan het gaat er toch om dat mensen het met alle liefde/plezier voor je regelen. En tuurlijk het zou het leukste zijn als het helemaal perfect is maar dat weten ze niet van te voren. Ik zou dan denken als ik geen spelletjes mens ben jammer maar het gaat allemaal om het idee toch

Ben ik het niet mee eens. Zelfde als met stukjes die op bruiloften worden gedaan, wij houden daar echt niet van dus ik zou dat ook niet leuk vinden al zou dat ook met liefde/plezier zijn geregeld.
Bovendien weten mijn naasten echt wel dat ik dat niet leuk vind.

Ik vind dat je een bruiloft niet met een baby shower kan vergelijken maar dat is ieders mening op zich.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Floor di 21 aug 2012 - 1:56

Is verder ook niet te vergelijken maar ik zal nooit aan zoiets mee doen (niet organiseren of er in deelnemen) en ik zal het nooit leuk vinden als het voor mij word gedaan. Maar ieder z'n ding gelukkig! Dus er zijn genoeg mensen die het wel kunnen waarderen en die het wel leuk vinden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  tweeling di 21 aug 2012 - 2:01

Floor schreef:Is verder ook niet te vergelijken maar ik zal nooit aan zoiets mee doen (niet organiseren of er in deelnemen) en ik zal het nooit leuk vinden als het voor mij word gedaan. Maar ieder z'n ding gelukkig! Dus er zijn genoeg mensen die het wel kunnen waarderen en die het wel leuk vinden.

Dus als je vriendinnen een babyshower met spelletjes hadden georganiseerd voor je had je het feestje afgekapt?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Teddyaapje di 21 aug 2012 - 9:06

Wij hebben bij de aanstaande babyshower van een vriendin een draagconsulente uitgenodigd omdat we weer eens wat anders wilden. Op eerdere babyshowers deden we spelletjes als geen 'baby' mogen zeggen, buikomvang raden met een touw. Poolen; geboortedatum, tijd, gewicht, lengte, geslacht, naam. Binnen 2 min zoveel mogelijk namen maken met de letters uit de namen van de aanstaande ouders.

Iedereen nam wat lekker en drinken mee, we spraken dan van te voren af wie wat zou meenemen. Cadeautjes vind ik persoonlijk niet nodig, dat komt wel als de baby geboren is Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  piertje wo 22 aug 2012 - 7:13

Ik heb ook een keer een babyshower gehad.

een paar leuke spelletjes vond ik:

Zo snel mogelijk een wasrek met babykleertjes ophangen terwijl je een pop in je arm hebt en een telefoon aan de andere kant.

De omvang van de zwangere buik raden (En daarna opmeten wat het echt is).

Wij mochten de hele avond het woord 'baby' niet zeggen. Als je iemand erop betrapte kreeg je een veiligheidsspeld van die persoon.

Aan het eind van de avond werd gekeken wie de meeste spelden had en dus gewonnen had.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  bolus26 wo 22 aug 2012 - 8:02

ik heb een babyshower georganiseerd (doe dit ook voor mijn bedrijfje) en hou zelf niet van spelletjes. bij ons kun je rompertjes pimpen, een boxkleed maken etc. ook doe ik vaak de foto s van de vader en moeder kopieren en dan knippen en plakken hoe je denkt dat de baby er uit komt te zien.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 8:13

Wat ook leuk is, bakjes waar je wat lekkers in doet, daar een luier om heen doen. Ik heb ook eens een babyshower georganiseerd voor mijn zusje en Doedell maar alles is wel voorbij gekomen wat we daar hebben gedaan.

Vind dat verhaal over die benen kruisen trouwens wel erg grappig, die ga ik onthouden Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower wo 22 aug 2012 - 8:14

Gelukkig ken ik mijn vriendin al 24 jaar en weer ik wat ze wel en niet leuk vind.Very Happy

Ik heb super leuke idëeen gekregen en ga dit deze week uitwerken.
De andere meiden van de groep vinden het ook allemaal leuk, en we hebben een datum geprikt wanneer ze 27weken is.
Ze is nu 17 weken en nog elke dag misselijk. Dus wou niet meteen na de 20 weken echo. Hoop dat ze zich met 27 weken wat beter voelt.

Ze krijgt een 2-ling, dus het is ook een soort van nog een keertje gezellig samen voor de drukte begint.

Ik doe het van 1 tot 4 waarschijnlijk bij haar ouders thuis (lees: kan ze altijd even in een vertrouwde omgeving boven op bed gaan liggen.)
Dus kan ze gewoon s'avonds thuis bank hangen en op tijd naar bed.

Om 1uur thee met allemaal lekkere hapjes.
paar spelletjes..
waarschijnlijk kopen we met ze alle een kado, ipv allemaal kleintjes.. bijvoorbeeld 2wipstoeltjes.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  studiebol wo 22 aug 2012 - 8:29

Purpleflower schreef:Gelukkig ken ik mijn vriendin al 24 jaar en weer ik wat ze wel en niet leuk vind.Very Happy

Ik heb super leuke idëeen gekregen en ga dit deze week uitwerken.
De andere meiden van de groep vinden het ook allemaal leuk, en we hebben een datum geprikt wanneer ze 27weken is.
Ze is nu 17 weken en nog elke dag misselijk. Dus wou niet meteen na de 20 weken echo. Hoop dat ze zich met 27 weken wat beter voelt.

Ze krijgt een 2-ling, dus het is ook een soort van nog een keertje gezellig samen voor de drukte begint.

Ik doe het van 1 tot 4 waarschijnlijk bij haar ouders thuis (lees: kan ze altijd even in een vertrouwde omgeving boven op bed gaan liggen.)
Dus kan ze gewoon s'avonds thuis bank hangen en op tijd naar bed.

Om 1uur thee met allemaal lekkere hapjes.
paar spelletjes..
waarschijnlijk kopen we met ze alle een kado, ipv allemaal kleintjes.. bijvoorbeeld 2wipstoeltjes.

Dat vind ik echt wel een lief idee van jullie! Maar heeft ze die tegen die tijd nog niet gekocht denk je? Dat is iets om rekening mee te houden denk ik maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel Baby Shower. tips? - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: