Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

+14
Novalee
SuperGrover
Mari
Alex
missy.
Lejow
Blond
Xanna
Jerry
Pandora
Lady4
Susan
May
Zininzon
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten - Pagina 2 Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Novalee di 21 aug 2012 - 0:01

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten - Pagina 2 5096499_700b
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten - Pagina 2 Empty Re: Grappige, schokkende of indrukwekkende nieuwsberichten

Bericht  Zininzon di 21 aug 2012 - 5:50

Hahaha, Novalee! Stiekem moet ik er erg om lachen. Hoe kom je op het idee?

Chance, heftig zeg.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 di 21 aug 2012 - 6:27

Dropdraakje schreef:
Pandora schreef:
Lady4 schreef:Toevallig deze net op FB geplaatst. Je broek zakt er van af, er vanuit gaande dat het geen campagne is. Volgens mij niet namelijk.

Hulpverleners lokken het uit

Dus ik kijk mee, netjes over zijn schouder. Ik zeg: “Hé ambulancebroeder, wat ben je nu aan het doen?” Gewoon uit interesse. Dan kan ie toch wel antwoord geven? Of is dat tegenwoordig al te veel gevraagd? Zo iemand is er toch om de maatschappij te dienen? Ik betaal ook belastingen - en ziektekosten. Dus welbeschouwd wordt die hulpverlener door mij betaald. Ja, zo is het toch gewoon? Maar goed, die gast keurt me dus geen blik waardig. Alsof hij meer is dan ik.
Nu heb ik toevallig een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel, dus ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze meer zijn dan ik omdat ze toevallig een EHBO-diploma op zak hebben. Maar ik blijf beleefd. Ik zeg: “Hé vriend, is dat nou een neck brace?” Ik heb zo’n ding wel eens op televisie gezien, hè. ER en zo, met George Clooney. Daar kijk je ook over de schouder van die gasten mee, dus waarom hier niet? Maar die klojo reageert heel raar. Gaat demonstratief tussen mij en dat verkeersslachtoffer in staan, met de rug naar me toe. In zijn felkleurige pakkie, zodat iedereen hem maar goed kan zien, de patser. Maar ik houd nog steeds mijn fatsoen, want zo ben ik. Ik tik hem op de schouder en zeg: “Hé vriend, doe mij eens die neck brace om. Even voelen hoe zo’n ding zit.” Dat kan toch wel effe? Het slachtoffer loopt echt niet weg hoor, die zit hartstikke klem in dat autowrak. Maar die hospik antwoordt zonder op of om te kijken: “Donder op imbeciel!” Nou, dan zakt bij mij de broek af. Een beetje respect graag, is dat tegenwoordig soms te veel gevraagd? Maar nog steeds beheers ik me, hè. Ik zeg: “Waarom zou ik hier niet mogen staan? Leven we soms in Noord-Korea of zo?” Kan ie wel met dat verkeersslachtoffer bezig zijn, maar hij heeft ook rekening te houden met zijn publiek. Dus ik zeg: “Kijk me aan als ik tegen je praat, vriend.”
Staan er opeens vier agenten naast me. En twee motoragenten. Ja, dan doe je het erom als politie. Met zijn allen op zo’n ongeluk afkomen, omdat ze in hun eentje niet durven. Bij mij lokt dat agressie uit. Maar ja, daar hebben die dienders dus op gewacht hè. Konden ze me fijn met zijn allen bespringen, de klootzakken. Echt, man. Ze hebben me aan handen en voeten moeten wegslepen. Ik zag nog net hoe die ziekenbroeder zijn duim omhoog stak naar een van die agenten. Nou, dan weet ik genoeg. Ze lokken het gewoon uit, die hulpverleners. Ambulancepersoneel? Tuig is het.

Ik mag hopen dat bovenstaande écht niet op waarheid berust. Heeft die gast nou zelf niet in de gaten dat hij de hulpverlener dusdanig in zijn werk belemmert....
Ik begrijp dat soort mensen echt niet hè, niet een beetje respect voor een hulpverlener op kunnen brengen die misschien wel iemands leven probeert te redden....

Hmmm het is idd wel te formeel geschreven. Maar ik kan me voorstellen dat bij jou de nekharen omhoog gaan staan Lady. Ik denk dat zoiets vaker gebeurd en als hulpverlener heb je geen tijd om uitleg te geven. Echt de ontwetendheid van de buitenstaander. Ik begrijp waarom hulpverleners vaak fysiek zo in de problemen komen. Ik hoop voor jou dat je vriend en jij niet zoiets hebben meegemaakt.

Ik ben één keer aangevallen door een patiënt die door het lint ging. Zij wilde me echt pakken. Dat was beangstigend maar ik heb dat wel los kun laten. Ik ben ook eens bedreigd door een patiënt, daar heb ik wel wat last van gehad. Beide keren waren het vrouwen trouwens. Verder heb ik genoeg agressieve patienten voorbij zien komen, maar dat is eigenlijk altijd onder invloed van GHB en andere drugs en/of alcohol. Vorige week in mijn nachtdienst nog met spoed de politie laten komen vanwege een GHB-er die compleet door het lint ging. Die stond echt als een gorilla te springen en schreeuwen op de brancard. Die hebben we uiteindelijk met z'n achten (vier agenten) moeten vastbinden, voor zijn en onze veiligheid. Bij die gevallen ben ik niet bang.

Mijn vriend heeft ook de nodige ervaring met drugsgebruikers. Waar nodig gaan zij geboeid en in buikligging op de brancard de ambu in, met politiebegeleiding. In de ambu kun je niet vluchten wanneer zo iemand het ineens op jou voorzien heeft. Verder maakt hij wel situaties mee waarin mensen het vertikken om plaats te maken wanneer ze bij een acute situatie aankomen. Maar zulke sjappies als in die (nep)column, nee gelukkig niet!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:37

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/3010100/2011/11/02/Twee-kinderen-in-auto-verdronken.dhtml

Dit heeft zo veel indruk op me gemaakt. Hier moet ik ook meteen weer aan denken bij de titel van dit topic. Ergens anders las ik dat de moeder nog geprobeerd heeft de rollende auto tegen te houden. Hoe moet je je dan wel niet voelen?Cry

Zelfde als dit, zelfde week gebeurt, ik heb daar echt wel last van gehad, vind dit zulke vreselijke dingen!

http://www.nu.nl/binnenland/2657465/baby-overleden-zwembadongeluk-tilburg.html

Gast
Gast

Bericht  Erza Scarlet di 21 aug 2012 - 22:21

Kleuterleiders organiseren gevecht

DELAWARE -
Een Amerikaans kinderdagverblijf in Delaware is per direct door de overheid
gesloten, nadat bleek dat drie begeleiders een vechtpartij tussen kleuters
hebben gefilmd. Uit de beelden, die niet openbaar zijn gemaakt, blijkt
volgens de autoriteiten dat de kinderen door de vrouwen werden aangemoedigd
om elkaar te slaan en te schoppen.

Op de video is verder te zien hoe een 3-jarig jongetje dat zich huilend
probeert terug te trekken, door een van de vrouwen wordt vastgepakt en wordt
gedwongen om door te vechten. Het drietal is aangeklaagd voor mishandeling.

Onderzocht wordt nog of sprake is van een eenmalig incident of dat er vaker
vechtpartijen werden georganiseerd door de leiding.

(telegraaf)

Ik las het net en mijn mond viel ervan open... Dit is echt te gek voor woorden. Ik kan niet begrijpen hoe mensen dit kunnen doen bij zulke kleine kinderen. Hoop dat ze een hele lange gevangenisstraf krijgen.

Laatst aangepast door Erza Scarlet op di 21 aug 2012 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:22

OMG :O

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck di 21 aug 2012 - 22:37

Naja wat vreselijk :O
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 0:13

Die laatste 3 berichten zijn echt vreselijk Sad

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 0:28

Mari schreef:Meisje ( 8 ) zamelt 30.000 dollar in met limonade
FAIRFAX - Zo klein als ze zelf is, zo groot zijn de dromen van de 8-jarige Vivienne Harr. Het meisje verkoopt limonade om geld in te zamelen tegen mensenhandel. Tot nu toe heeft ze al 30.000 dollar bij elkaar geharkt.

Vivienne verkocht 57 dagen lang fair trade citroenlimonade in Fairfax, in de Amerikaanse staat Californië. Ze wil dat haar handeltje minstens 150.000 dollar opbrengt voor de nonprofitorganisatie 'Not for Sale' die mensenhandel tegengaat.

Een bekertje 'Sweet Taste of Freedom' kostte in het begin twee dollar. Uiteindelijk besloot Vivienne dat klanten zelf mochten bepalen wat ze voor de limonade over hadden. De gemiddelde prijs van een bekertje steeg met zo'n 18 dollar.

In haar statement zegt het meisje: "Er zijn kinderen net zo oud als ik die geen zomers hebben of limonade kunnen verkopen of kunnen genieten van de zon. Ze werken de hele dag zonder hoop. Ik wil ze hoop geven."

Hee daar heb ik gewoond! Mijn oude forumnaam Fairfax was gebaseerd op dat dorpje smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  widko di 28 aug 2012 - 6:31

Dit bericht heeft mij echt verbaasd!

'Gebarentaal
peuter gevaarlijk'

GRAND ISLAND - Met zijn blonde koppie en ontwapenende lach lijkt
de 3-jarige Hunter Spanjer uit de Amerikaanse staat Nebraska zo’n beetje het
meest onschuldige jongetje op aarde. Toch denkt de leiding van de peuterschool
waar hij les krijgt daar anders over. Hunter is namelijk doof en het gebaar
waarmee de jongen zijn naam spelt, is volgens de schoolleiding gevaarlijk.

In gebarentaal spel je Hunters naam door met je vingers te zwaaien. Zo
duiden familie en vriendjes hem al jaren aan, en zo doet Hunter het zelf ook.
Maar van de schoolleiding moet hij zijn naam nu maar veranderen. Het zou te
veel lijken alsof er met de vingers een pistool wordt nagebootst en dat is in
strijd met de schoolregels. Die stellen dat alle wapens en alles wat lijkt op
een wapen ten strengste verboden zijn. En daar valt ook Hunters naam onder.

De ouders van de jongen zijn woedend. Zij noemen de maatregel belachelijk.
Hun zoon heeft recht op zijn eigen naam, zo stellen ze. Het gebaar dat Hunter
maakt is bovendien officieel geregistreerd.

De school zegt aan een oplossing te werken

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 6:35

tsjongejonge, waar maak je een punt van...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:35

Widko, dat is inderdaad een vreemd bericht. Ik weet niet echt met wie ik het nou eens ben...

Ik snap niet helemaal waarom je een kind Hunter noemt, en als het dan doof blijkt te zijn, zijn naam op die manier leert uit te beelden, maar ja...

Zal vast een langer verhaal aan vast zitten.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 6:37

Het gebaar is officieel geregistreerd en het kind heet nou eenmaal zo... Ik vind dat de school onterecht bezig is
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 6:38

Ik zie bij de naam Hunter zo'n pijl en boog schiet gebaar voor me.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:01

Youandi schreef:Ik zie bij de naam Hunter zo'n pijl en boog schiet gebaar voor me.. Laughing

Lijkt me ook duidelijker, gezien zo'n beetje half Amerika een pistool heeft zonder een hunter te zijn nerd
Dat moet ook kunnen vind ik, maar ja - wie weet dat andere dove kinderen dan denken dat hij Boogschutter heet of zo...
scratch

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: